eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i instalacja systemu depozytorów kluczy dla Dowództwa Garnizonu Warszawa



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Warszawa: Zakup i instalacja systemu depozytorów kluczy dla Dowództwa Garnizonu Warszawa
Numer ogłoszenia: 328454 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2063.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i instalacja systemu depozytorów kluczy dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja: 1.Systemu depozytorów kluczy, o następujących wymaganiach technicznych: 1)urządzenie musi legitymować się badaniami na znak zgodności z CE; 2)ma posiadać certyfikat ABW lub SKW, klasyfikujący go do przechowywania informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą co najmniej Tajne; 3)do deponowania kluczy w depozytorze mają być stosowane specjalne cylindry, zabezpieczające przed odczytaniem profilu i nacięć na grani roboczej klucza; 4)każdy klucz ma mieć jednoznacznie określony numer stanowiska, w którym będzie deponowany, a kod cylindra deponującego ma odpowiadać kodowi klucza (tzw. mechaniczna identyfikacja kluczy); 5)każda próba siłowego pobrania zdeponowanego klucza powinna prowadzić do jego nieodwracalnego uszkodzenia. 6)depozytor ma mieć możliwość współpracy z różnymi typami czytników kart zbliżeniowych; 7)zagwarantowane muszą być trzy tryby (sposoby) identyfikacji osoby (użytkownika): tylko PIN-kod, tylko karta, karta i PIN-kod; 8)maksymalna liczba użytkowników (w jednym depozytorze) nie może być mniejsza niż 990, w sieci 32 depozytorów - 9990; 9)do pobrania z depozytora szczególnie ważnego klucza, wymagana będzie podwójna identyfikacja - np. pracownika ochrony i innego, upoważnionego użytkownika; 10)każdy depozytor (moduł sterujący) powinien mieć możliwość nadzorowania i zarządzania co najmniej 192 stanowiskami różnego typu (możliwość tworzenia tzw. systemów mieszanych), takimi jak: gniazda kluczowe, skrytki drzwiczkowe - opcjonalnie z dodatkowymi pojemnikami na pęki kluczy (obecność pojemnika w skrytce jest monitorowana), specjalne skrytki na tzw. klucze długie, skrytki rurowe z możliwością zastosowania do ich otwarcia zasady czterech oczu; 11)w depozytorze muszą zostać przewidziane stanowiska umożliwiające deponowanie kluczy nietypowych o długości do ok. 200 mm, np. do sejfów, w tym przypadku - klucze te wyposażone są w specjalne breloki, umożliwiające ich programową i optyczną (LED) identyfikację zdeponowania na właściwym stanowisku, a po zdeponowaniu znajdują się w zamykanej skrytce; 12)depozytor ma posiadać funkcję tzw. śluzy kluczowej zewnętrznej, uniemożliwiająca wyniesie klucza lub pojemnika z kluczami poza obiekt (dotyczy czytników pracujących w protokole Wieganda); 13)depozytor ma posiadać funkcję tzw. śluzy kluczowej wewnętrznej, uniemożliwiającej - po pobraniu szczególnie ważnego klucza (lub kluczy) - pobranie innego, aż do czasu zdeponowania pierwszego; 14)depozytor musi być zabezpieczony przed próbami wczytywania obcej karty lub wyszukiwaniem PIN-kodu; 15)depozytor powinien mieć możliwość wywołania tzw. cichego alarmu; 16)urządzenie powinno posiadać co najmniej 5 wyjść bezpotencjałowych umożliwiających przyłączenie depozytora m.in. do systemu alarmowego, systemu rejestracji obrazu, itp.; 17)depozytor musi rejestrować we własnej, nieulotnej pamięci co najmniej 8000 ostatnich zdarzeń oraz pamiętać konfigurację urządzenia (np. na czas utraty komunikacji z komputerem administratora); 18)system (depozytor + oprogramowanie na PC) powinien mieć możliwość przeglądania i sporządzania wydruków wg różnych kryteriów (np. dla wybranego zakresu czasowego, dla wybranego stanowiska, dla danego użytkownika, itd.); 19)oprogramowanie komputerowe powinno umożliwić obsługę co najmniej 32 depozytorów połączonych w sieć, umożliwiająca ich bieżące administrowanie, odczyt historii zdarzeń, automatyczne raporty, zwalnianie otwieranie stanowisk, itd.; 20)w depozytorze powinna istnieć możliwość przypisania użytkownikowi co najmniej dwóch z 8 przedziałów czasowych, aktywowanych w wybrane dni tygodnia; 21)system (depozytor + oprogramowanie na PC) ma posiadać funkcję tzw. kluczy przetrzymanych, tj. takich które po zdefiniowanym przez administratora czasie (np. 8 lub 12 godzin, itp.) - nie zostały zdeponowane w urządzeniu, i których brak w depozytorze generuje alarm; 22)system (depozytor + oprogramowanie) ma posiadać funkcję wydawania (przez administratora) kluczy na odległość - realizowaną z poziomu komputera administratora dla osób, którym nie została przydzielona karta lub PIN-kod; 23)system (depozytor + oprogramowanie) ma umożliwiać czasową deaktywację a następnie automatyczną aktywację użytkowników w systemie, np. na czas ich urlopu; 24)depozytor musi posiadać funkcję tzw. oficera dyżurnego, upoważnionego jedynie do zdawania kluczy; 25)urządzenie powinno posiadać możliwość nadania wybranym kluczom i lub użytkownikom statusu stale monitoro-wanych; 2.Urządzenia do zarządzania depozytorami kluczy, o następujących wymaganiach: 1)wyrób referencyjny - Depozytor Kluczy Kaba DPE-C16S, lub równoważny; 2)urządzenia wchodzące w skład systemu depozytorów kluczy: -depozytor kluczy (Moduł Główny) (16-kluczy) - 11 szt.; -depozytor kluczy (Moduł Dodatkowy) (16-kluczy) - 3 szt.; -depozytor kluczy (Moduł Dodatkowy ) - 2 szt.; -depozytor kluczy (Moduł Dodatkowy) - 3 szt.; -wkładki cylindryczne specjalne deponujące klucze BMZ - 256 szt. -pojemniki na klucze z nadzorem obecności pojemników w depozytorze - 40 szt. -czytnik ANDAVER typ ASR 702w - 12 szt. -zasilanie awaryjne - Zestaw Akumulatorów 12V 2x17Ah - 11 zestawy; -terminal logowania kart przy komputerze - 1szt. -uruchomienie depozytora wraz z wstępną konfiguracją oraz szkoleniem administratora systemu (konfiguracja - do 50-osób -konwerter TCP IP - 1 szt. -oprogramowanie do zarządzania depozytorami licencja otwarta na 32 mod. ster. - 1 szt. 3)urządzenia do zarządzania systemem depozytorów kluczy: -komputer PC nie gorszy niż: Komputronik BS-02BBB by Chieftec; Komputery PC: 350W (ATX);Urządzenia mobilne: Al l in One; Podzespoły PC: 320 GB SATA II; Podzespoły PC: DDR2 2GB 800MHz;Podzespoły PC: 1GB DDR2 800MHz Kingston; Podzespoły PC: 92 mm; Podzespoły PC: Nero 8 Essentials; Podzespoły PC: DVD+-RW; Peryferia: Logitech (optyczna, przewodowa);Peryferia: klasyczna;Peryferia: standardowa Komputronik; Komputery PC: Microsoft Windows 7 Home Premium;Komputery PC: ESET Smart Security - licencja na 180 dni; Podzespoły PC: Asus P5G41-M SI; Peryferia: Kabel zasilający 1,8m; Podzespoły PC: Intel Pentium Dual Core E6500 2.93 GHz BOX; DC E6500 | RAM: 3GB | HDD: 320GB | GeForce 220GT | >XP karta sieciowa światłowodowa -monitor LCD 19 -notebook nie gorszy niż: przekątna ekranu LCD: 15.60 cali; nominalna rozdzielczość LCD: 1366 x 768 pikseli; procesor: IntelR PentiumR; model procesora: ULV 743 (1.3 MHz, 1 MB cache); ilość rdzeni: 2.00 szt.; wielkość pamięci RAM: 4 GB; typ zastosowanej pamięci RAM: DDR3 (1066 MHz); pojemność dysku twardego: 320 GB; napęd optyczny: DVD+/-RW DL; zewn. układ graficzny: nie; karta graficzna: GeForce 220GT; wyjścia karty graficznej: wyjście HDMI, wyjście D-Sub; czas pracy na akumulatorze (normatywny): 4.00 godz.; czytnik kart pamięci: MS-Pro, MMC, Memory Stick, SD; komunikacja: LAN 100 Mbps, WiFi IEEE 802.11abgn; interfejsy: 3x USB; zainstalowany system operacyjny: Windows 7 Home Premium; szerokość: 377.00 mm; głębokość: 251.00 mm; wysokość: 24.00 mm; waga: 2.40 kg; -Microsoft Office Basic 2007 W32 Polish OEM (MLK) - 2 szt.; -drukarka atramentowa nie gorsza niż: Technologia druku: atramentowa; maks. rozmiar nośnika: A4; rozdzielczość druku w czerni: 4800 x 1200 dpi; rozdzielczość druku w kolorze: 1200 x 4800 dpi; maks. szybkość druku mono: 29.00 str.min.; maks. szybkość druku kolor: 23.00 str.min.; typ skanera: skaner typu CIS; rozdzielczość skanera: 1200 x 2400 dpi; szybkość kopiarki w czerni: 29.00 str.min.; szybkość kopiarki w kolorze: 23.00 str.min.; interfejs: USB 2.0; normatywne obciążenie: 3000.00 str.mies.; 3.Montaż systemu centralnego otwierania mechanicznej kontroli dostępu MASTER KEY w Dowództwie Garnizonu Warszawa (wyrób referencyjny Gego pExtra 6-zastawkowy, lub równoważny, o następujących wymaganiach: 1)Urządzenia wchodzące w skład systemu centralnego otwierania MASTER KEY -wkładka dwustronna długości całkowitej - średniej 65 mm - 256 szt. -klucz generalny obiektu - 1 szt. -klucz główny obiektu - 11 szt. -klucz grupowy - 44 szt. -dostosowanie zamków do systemu Master Key - 15 szt. -inwentaryzacja i montaż wkładek na obiekcie - 256 szt. 2)System Master Key ma być zbudowany w oparciu o wkładki co najmniej 6-zastawkowe, które (jako tzw. zamknięcia pojedyncze) legitymują się certyfikatem klasy 6 w zakresie klasy zabezpieczenia wg PN-EN-1303:2007 oraz klasy -C w zakresie odporności na włamanie, wydanym (wyłącznie) przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej i Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Komendy Głównej Policji (oferent jest zobowiązany do przedłożenia potwierdzonej kopii ww. certyfikatu); 3)w momencie podpisania umowy na realizację zlecenia - kształt klucza musi być na terenie Polski chroniony patentem, z okresem ważności przez co najmniej jeszcze 10 lat (oferent jest zobowiązany do załączenia stosownego dokumentu z Urzędu Patentowego RP); 4)do budowy systemu Master Key powinna być użyta tzw. rodzina profili, składająca się z co najmniej 18 (różnych) profili szeregowych (obowiązkiem oferenta jest przedstawienie dokumentacji technicznej ww. rodziny profili); 5)użyta do budowy systemu Master Key rodzina profili musi być prawnie chroniona (patentowa ochrona klucza) i niedostępna w wolnym obrocie surówkami kluczy; 6)w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego wkładki systemowe muszą być wykonane w sposób zgodny z wymaganiami VdS; 7)wkładki systemu Master Key powinny mieć specjalne zabezpieczenia przed przewierceniem, zarówno w rdzeniu, jak i w obudowie; 8)wkładki systemu Master Key muszą posiadać specjalne zabezpieczenia przed otwarciem tzw. metodą młoteczkowania; 9)klucze systemu Master Key muszą posiadać specjalne zabezpieczenia uniemożliwiające ich nielegalne skopiowanie na maszynkach do dorabiania kluczy Fa. Bosch i ich polskiej odmianie, typu Ola; 10)system zamknięć użyty do zbudowania Systemu Master Key powinien umożliwiać wykonanie w ww. systemie - obok wkładek w tzw. europrofilu (jedno- lub dwustronnych) do zamków podklamkowych, także m.in: cylindrów do zamków wierzchnich, specjalnych cylidrów do montażu w płytach metalowych, cylindrów pracujących w trybie przełącznika (np. do wind), cylindrów do zamków meblowych; 11)system musi mieć możliwość rozbudowy o kolejne wkładki i klucze. 4.Montaż systemu światłowodowego do podłączenia systemu depozytorów kluczy, o następującym ukompletowaniu urządzeń: 1)kabel 2G50 - 3000 m. 2)peszel LSOH - 3000 m. 3)korytko kablowe 2 m - 33 szt. 4)switch nie gorszy niż 16x100Ethernet port 2 MM S.C. + 2 port x RJ45 - 1 szt, 5)konwerter S.C. - 13 szt. 6)karta sieciowa światłowodowa S.C. MM 100 Ethernet - 1 szt. 7)patchcord duplex S.C.-ST MM50 2m - 5 szt. 8)patchcard UTP RJ45 10m - 15 szt. 5.Odbioru technicznego dostawy i montażu całego systemu dokona komisja w składzie przedstawiciele bezpośredniego użytkownika tj. z JW 2063 - 2 osoby, z DGW - 2 osoby na podstawie protokołu technicznego odbioru potwierdzający stan ilościowy i jakościowy zamówienia zgodny z założonymi wymaganiami technicznymi zamówienia. Protokół zawierać będzie czytelne podpisy członków komisji wraz z indywidualnymi pieczątkami służbowymi oraz pieczęć herbową DGW będącego głównym użytkownikiem systemu. Protokół musi zawierać informacje o podstawowych parametrach pracy w warunkach przewidzianych do eksploatacji. 6.WYKONAWCA udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na podzespoły i sprzęt dostarczony przez WYKONAWCĘ chyba, że producent oferuje korzystniejsze warunki bez dodatkowych opłat i prowizji. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez przedstawiciela UŻYTKOWNIKA, co potwierdza się protokołem przyjęciem - przekazania. Wady jakościowe dotyczące wykonania usługi UŻYTKOWNIK zgłasza WYKONAWCY w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie ustalonego formularza reklamacyjnego i przekazuje towar do jego dyspozycji. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż w ciągu 14 dni w miejscu zamontowania urządzenia, licząc od daty otrzymania protokołu, chyba że usterka powoduje konieczność wymiany podzespołu dostarczonego w miejsce wymontowanego przez WYKONAWCĘ reklamacji. Odbiór i dostarczenie towaru do i z naprawy odbywa się na koszt WYKONAWCY. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju systemu z powodu uszkodzeń niezawinionych przez UŻYTKOWNIKA. Z usunięcia wad i usterek WYKONAWCA i UŻYTKOWNIK sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego systemu. 7.Zakwestionowany (wadliwy towar) może podlegać ekspertyzie technicznej, a koszty sporządzenia ekspertyzy ponosi strona której ocena jakości okazała się wadliwa. 8.Przedmiot zamówienia przyjmuje się za wykonany po przekazania sprzętu i protokolarnym przyjęciu bez zastrzeżeń przez UŻYTKOWNIKA, tj. Dowództwo Garnizonu Warszawa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych co najmniej 3 dostaw usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (formularz załącznik nr 5). Do wykazu, zał. nr 5, należy dołączyć następujące kserokopie dokumentów wraz z ich numerami (o ile występują) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: a)aktualne Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne, b)zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, c)licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)opłaconej polisy, wraz z dowodem jej opłacenia a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    zaświadczenie (certyfikat) Agencji Bezpieczeństwa Wojskowego lub Służby Kontrwywiadu Wojskowego klasyfikujący urządzenie do przechowywania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej Tajne

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego tj, JW2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa lub faksem na numer (022) 6 824 108 z prośba o SIWZ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2063 ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pok. 117..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.