Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Łomża: Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej, wodociągu, chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Nadnarwiańskiej w Łomży
Numer ogłoszenia: 328236 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej, wodociągu, chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Nadnarwiańskiej w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 141,6 mb i wodociągu o długości 162 mb w pasie drogowym ulicy Nadnarwiańskiej od zakończenia w/w sieci przy skrzyżowaniu z ul. Łąkową w kierunku ul. Grobla Jednaczewska oraz wykonanie chodnika, ścieżki rowerowej, 3 zjazdów na posesje i trawników po lewej stronie jezdni ulicy Nadnarwiańskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Łąkową do ul. Grobla Jednaczewska. Podstawowy zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCV o średnicy 0,20 m i łącznej długości 141,6 m - połączenie z istniejącym kanałem przy skrzyżowaniu z ul. Łąkową do studni S 43.. Na w/w odcinku kanału są do wykonania 3 szt. studni rewizyjnych o średnicy 1,20 m i 1 studnia PCV o średnicy 425 mm. 2. Wykonanie wodociągu z PCV o średnicy O 160 mm i długości 162,0 m - włączenie do wodociągu wykonanego w 2008 r. ( przy skrzyżowaniu z ul. Łąkową do hydrantu H5. 3. Wykonanie chodników z kostki betonowej Polbruk o gr. 6 cm i łącznej powierzchni 397,50 m2 . 4. Wykonanie zjazdów na posesje z kostki bet. Polbruk gr 8 cm o pow. 202,50 m2 . 5. Wykonanie ścieżki rowerowej z kostki Polbruk gr. 6 cm (z kostki o krawędziach niesfazowanych) o łącznej powierzchni 307,50 m2 . 6. Uporządkowanie terenu w rejonie robót z wykonaniem trawników między jezdnią i chodnikiem, chodnikiem i ścieżką rowerową oraz ścieżką rowerową, a granicą pasa drogowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3 000 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 13.10.2009 r. do godz. 09:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy ust. 1 i ust.2 ustawy. 5) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie sieci sanitarnych i nawierzchni z kostki betonowej), z których jedno musi być o wartości brutto min. 150.000 zł. 6)) Dysponują co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg i sieci sanitarnych, należą do właściwej izby samorządu zawodowego i mają doświadczenie min. 2 lata w kierowaniu robotami budowlanymi. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie sieci sanitarnych i nawierzchni z kostki betonowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w ilości minimum trzy zamówienia, w tym jedno musi być o wartości brutto min. 150.000 zł. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoba(y), która(e) będzie(dą) kierować robotami przy realizacji zamówienia posiada(ją) wymagane uprawnienia i doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku - należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych w branży sanitarnej i drogowej oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; UWAGA: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z dnia 22 października 2008 r. Nr 188, poz.1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające w/w rozporządzenie)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Inwestycji, 18 - 400 Łomża, ul. Stary Rynek 14 ( pok. 217).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14 ,18-400 Łomża, pokój nr 101 (sekretariat) I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr 1946B i 1953B w m. Szczepankowo
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych związanych z wymianą stolarki okiennej w Pawilonie H.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1909B o dł. ok. 0,55 km w obrębie m. Grzymały, gm. Nowogród (II postępowanie)
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na odcinku Radoszewnica - Koniecpol, ul. Słowackiego
- Przebudowa Stadionu Miejskiego w Szczekocinach
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Remont wodociągu wraz z przepięciem przyłączy w Domu Pomocy Społecznej w Czernej na odcinku od stacji uzdatniania do Budynku Głównego.
- Remont i przebudowa wewnętrznej sieci wodociągowej i hydrantowej oraz wykonanie instalacji hydrantowej w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w Rzeszowie ul. Lwowska 4
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.