eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wykonanie specjalistycznych badań lekarskich oraz badań laboratoryjnych zlecanych przez lekarzy orzeczników Oddziału ZUS w Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Legnica: Wykonanie specjalistycznych badań lekarskich oraz badań laboratoryjnych zlecanych przez lekarzy orzeczników Oddziału ZUS w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 328201 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie specjalistycznych badań lekarskich oraz badań laboratoryjnych zlecanych przez lekarzy orzeczników Oddziału ZUS w Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych badań lekarskich oraz badań laboratoryjnych zlecanych przez lekarzy orzeczników Oddziału ZUS w Legnicy. Przewidywana ilość badań w roku 2009. Badania lekarskie: 1.EKG spoczynkowe ilość 5; 2.EKG wysiłkowe ilość 200; 3.USG serca ilość 300; 4.USG jamy brzusznej ilość 20; 5.USG tarczycy ilość 20; 6.Spirometria ilość 200; 7.Audiogram ilość 10; 8.Przepływy naczyniowe i żylne kończyn (usg naczyń) ilość 70; 9.Przepływy dogłowowe (usg naczyń) ilość 10; 10.EEG ilość 50; 11.TK głowy ilość 1; 12.TK kręgosłupa ilość 1; 13.TK jamy brzusznej ilość 1; 14.Dno oka ilość 10; 15.Visus ilość 2; 16.Pole widzenia ilość 10; 17.Badanie Holtera ilość 5; 18.RTG kręgosłupa ilość 10; 19.RTG płuc ilość 10; 20.RTG stawów biodrowych ilość 10; 21.RTG kończyn ilość 5; 22.Kolonoskopia (z kontrastem) ilość 10; 23.Rektoskopia ilość 10; 24.Gastroskopia ilość 10; 25.Rezonans magnetyczny ilość 1; Badania laboratoryjne 1.Gazometria ilość 200; 2.Poziom bilirubiny ilość 10; 3.Poziom kreatyniny ilość 10; 4.Mocznik ilość 10; 5.Markery serologiczne w tym: a) Hbs ilość 5; b) Anty Hbs ilość 5; c) Hbs Ag ilość 5; d) Hbe Ag ilość 5; e) Anty Hbc ilość 5; f) Anty HCV ilość 5; 6.Hemoglobina glikozowa ilość 5; 7.Proteinogram ilość 5; 8.Poziom TSH lub T3 lub T4 ilość 60; 9.Morfologia ilość 10; 10.Enzymy wątrobowe a) GOT (AspAT) ilość 30; b) GPT (ALAT) ilość 30; c) GGTP ilość 30; 11.Diastaza ilość 5; 12.Aminotransferazy ilość 5; 13.Wskaźnik protrombinowy ilość 5; 14.Fe ilość 10; 15.Fosfataza alkaliczna ilość 10; 16.Cukier ilość 10..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) złożonego oświadczenia wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) podpisane oświadczenie wg zał. nr 1 do instrukcji. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 i 3 odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunki określone w pkt. 2 i 3 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca oświadczy, przedkładając zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 3) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 4) Formularz cenowy. 5) Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg zał. nr 2 do instrukcji. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złozyć w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.