eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › przebudowa sieci ciepłowniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Szydłowiec: przebudowa sieci ciepłowniczej
Numer ogłoszenia: 32816 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ciepłownia Miejska sp. z o.o. w Szydłowcu, ul. Radomska 48A, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170882, fax 048 6175673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieplowniaszydlowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa sieci ciepłowniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka sieci rozdzielczej i przyłączy ciepłowniczych zbudowanych w technologii kanałowej na przyłącza budowane w technologii rur preizolowanych, według dokumentacji projektowej, znajdującej się w posiadaniu zamawiającego. Zadanie obejmuje wymianę: - odcinka sieci rozdzielczej Dn 150/250 od komory rozdzielczej N11 przy budynku ul. Jachowskiego 12 do komory rozdzielczej N15 przy budynku ul. Jachowskiego 22, o długości 184,5 mb; - przyłączy ciepłowniczych do budynków: Prusa 2 - Dn 65/140 o długości 32,0 mb; Jachowskiego 6 - Dn 65/140 o długości 17,0 mb; Jachowskiego 12 - Dn 40/110 o długości 46,5 mb; Jachowskiego 14 - Dn 40/110 o długości 38,0 mb; Jachowskiego 16 - Dn 50/125 o długości 37,0 mb; Jachowskiego 20 - Dn 40/110 o długości 49,0 mb; części przyłącza do budynków prywatnych przy ul. Jastrzębskiej Dn 50/125 o długości 16,0 mb. Z dokumentacją techniczną można się zapoznać w siedzibie zamawiającego w dni robocze w godz. 7oo - 15oo. Ze względu na potrzebę ciągłego dostarczania ciepła do podgrzewania ciepłej wody użytkowej dla mieszkańców okolicznych budynków wielorodzinnych, wykonawca musi tak zorganizować prace, by konieczne przerwy w pracy sieci ciepłowniczej ograniczyć do niezbędnego minimum. Ponieważ według projektu technicznego przebudowywane odcinki sieci zostaną poprowadzone częściowo inną trasą niż odcinki istniejące, zakłada się ograniczony zakres robót rozbiórkowych. W interesie wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się na miejscu z warunkami realizacji zadania. Zamawiający planuje przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 10 lipca 2008 r. Okres wykonywania robót nie może przypadać w sezonie grzewczym. Jeżeli termin wykonania zamówienia będzie przypadał na okres sezonu grzewczego, tj. wrzesień-maj, taka oferta zostanie przez zamawiającego odrzucona w trakcie badania ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 9000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy zł) w terminie do dnia 26 marca 2008 r. do godz. 11oo. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. Wadium może być wnoszone: a). W pieniądzu - przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Szydłowcu nr konta 72 9152 0007 0033 8132 2000 0010 b). W innej formie - określonej w art. 45 ust. 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ i zabezpieczą ją wadium; nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z wymaganiami Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, opis warunków oraz sposób oceny ich spełniania. Inne dokumenty wymagane w ofercie. 6.1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie takie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej zaświadczenie takie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c). Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej zaświadczenie takie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d). Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy. W przypadku oferty wspólnej oświadczenie takie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. e). Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. f). Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składajacy ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. g). Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w podpunkcie f). posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. h). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych przedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku; warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniali go łącznie. i). Opinia banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, z uwzględnieniem informacji o toczących się postępowaniach egzekucyjnych, jeżeli takie występowały lub występują (w oryginale - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty wspólnej opinie banków składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składajacy ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. j). Sprawozdanie finansowe, tj. bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporzadzania sprawozdania finasowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2007 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty wspólnej sprawozdanie finansowe składa każdy z wykonawców, składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli będzie go spełniał co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres przerwy w dostarczaniu ciepłą do odbiorców - 5
  • 3. okres rękojmi i gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieplowniaszydlowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ciepłownia Miejska sp. z o.o. ul. Radomska 48A 26-500 Szydłowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Ciepłownia Miejska sp. z o.o. ul. Radomska 48A 26-500 Szydłowiec sekretariat Prezesa Zarządu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.