eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżewice › Zakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Strzyżewice: Zakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice
Numer ogłoszenia: 328161 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338766 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice, , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku dworku w Piotrowicach, adres: Piotrowice 94, gm. Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6 do nr 11 do SIWZ - specyfikacja techniczna wyposażenia. Uwaga: 1) przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia należy sprawdzić wszystkie wymiary na miejscu - dotyczy mebli wykonywanych na wymiar oraz dekoracji okiennych. 2) w cenę wyposażenia należy wliczyć koszty transportu i montażu w miejscu dostawy. Dotyczy części 2 zamówienia: Dostawa mebli kuchennych i sprzętu AGD do kuchni i pomieszczenia socjalnego - Opis w specyfikacji technicznej określa rodzaje mebli i wyposażenia, jakie powinno znaleźć się w kuchni i pomieszczeniu socjalnym. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy również szczegółowe zaprojektowanie rozmieszczenia mebli i wyposażenia. Dotyczy wszystkich części: przed wykonaniem dostaw należy przekazać zamawiającemu do akceptacji wzory dostarczanych przedmiotów. Dostarczone wyposażenie powinno odpowiadać parametrom jakościowym określonym w obowiązujących normach. Meble biurowe powinny posiadać odpowiednie atesty. Warunki i zasady realizacji zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 2) Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w: a) SIWZ, w tym załącznikach do SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy, b) ofercie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.15.41.00 - Szafki wystawowe 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja jest realizowana w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadajacych warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa dekoracji okiennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PATMAR s.c. K. Ziobro, J. Szydełko, Al. Rejtana 27C, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8878,69

  • Oferta z najniższą ceną: 5520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8878,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARIAN Spółka jawna Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64674,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33923,80

  • Oferta z najniższą ceną: 33923,80 / Oferta z najwyższą ceną: 33923,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa naczyń i urządzeń bankietowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19840,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa wyposażenia łazienek i schowka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Handlowe UNIGA Ireneusz Łuszczki, ul. Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7835,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5051,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5051,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa mebli ekspozycyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Produkcyjno Usługowo Projektowa PROFIL Tomasz Matysiak, ul. Lenartowicza 8a/c12, 80-704 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16580,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.