Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Damasławek: Zakup i dostawa 108 ton węgla na II półrocze 2014 roku
Numer ogłoszenia: 328154 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów , ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 26 13 039, faks 0-67 26 13 039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspdam.biposwiata.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 108 ton węgla na II półrocze 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla typu Groszek energetyczny 31-Gk II-26/7 (płomienny) wg PN-82/G-97003 oraz Orzech I. Węgiel należy dostarczyć w ilości: Groszek energetyczny 100 ton, (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego), Orzech I w ilości 8 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) o parametrach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Przewidywane terminy dostaw: Groszek energetyczny: do 30.10.2014 r. - 25 ton, od 31.10.2014 r. do 20.11.2014 r. - 50 ton, od 21.11.2014 r. do 18.12.2014 r. - 25 ton, Orzech I: do 30.10.2014 r. - 8 ton. Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego i możliwości składowania węgla. Jednorazowa dostawa do kotłowni nie może przekroczyć 50 ton. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysyłanego listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą następowały sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury za zrealizowaną dostawę. Węgiel będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego - Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek - transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dotyczący jakości towaru będzie zawierać wyniki badań: wartości opałowej, zawartości w nim popiołu, wilgoci oraz siarki. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii. W przypadku dostaw pochodzących z tej samej partii dopuszcza się, przedstawienie jednego dokumentu dotyczącego jakości (raport z badań) z określeniem ilości której dotyczy. Każda partia będzie ważona przez Zamawiającego na wadze wskazanej przez Zamawiającego (odległość max. 6 km od siedziby zamawiającego). Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji), wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci oraz spiekalności (Ri). Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności nie dotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych przewidzianych umową. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy - zał. nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowienia zawartej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji umowy, 2) zmiany wysokości stawki podatku VAT i związanej z tym ceny brutto, 3) zmiany osób przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy, 4) warunki płatności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspdam.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Powszechnych w Damasławku, ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Zespół Szkół powszechnych w Damasławku biuro nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DAMASŁAWEK
- Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej
- Wymiana pokrycia dachowego oraz odnowienie elewacji zabytkowego budynku Urzędu Gminy Damasławek
więcej: przetargi DAMASŁAWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego i węgla kamiennego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2024/2025.
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2024/2025 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.