eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wybór wykonawcy remontu pokryć dachowych wraz z malowaniem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych budynków I etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy w Katowicach przy ul. St. Etienne 2-2a, 3-3a, 4-4a, 5-5a, 6-6a, 7-7a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Katowice: wybór wykonawcy remontu pokryć dachowych wraz z malowaniem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych budynków I etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy w Katowicach przy ul. St. Etienne 2-2a, 3-3a, 4-4a, 5-5a, 6-6a, 7-7a
Numer ogłoszenia: 328146 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2536713, 2537785, faks 32 2537128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór wykonawcy remontu pokryć dachowych wraz z malowaniem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych budynków I etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy w Katowicach przy ul. St. Etienne 2-2a, 3-3a, 4-4a, 5-5a, 6-6a, 7-7a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokryć dachowych wraz z malowaniem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych budynków I etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy w Katowicach przy ul. St. Etienne 2-2a, 3-3a, 4-4a, 5-5a, 6-6a, 7-7a w tym: 1) Powierzchnie przeznaczone do remontu pokryć dachowych łącznie z świetlikiem i kominami budynków mieszkalnych przy ul. Saint Etienne 2-2a, 3-3a, 4-4a, 5 i 7 wynoszą 2239,00 m2 + 35 m2 = 2 274 m2, z czego: a) Saint Etienne 2 - 2a: 560,00 m2 b) Saint Etienne 3 - 3a: 560,00 m2 c) Saint Etienne 4 - 4a: 560,00 m2 d) Saint Etienne 5: 297,00 m2 e) Saint Etienne 7: 297,00 m2 2) Długość rynien dachowych przewidzianych do konserwacji wynosi 217,5 mb - rynny o 150 mm wraz z blachami okapowymi. Wewnętrzna spływowa powierzchnia rynien oraz blach okapowych do zabezpieczenia środkiem bitumicznym: a) Saint Etienne 2 - 2a: 38,5 mb b) Saint Etienne 3 - 3a: 38,5 mb c) Saint Etienne 4 - 4a: 38,5 mb d) Saint Etienne 5 - 5a: 34,0 mb e) Saint Etienne 6 - 6a: 34,0 mb f) Saint Etienne 7 - 7a: 34,0 mb 3) Technologia wykonania i zakres rzeczowy robót dekarskich : a) w miejscach spękania papy i widocznych przecieków dokonać miejscowych odkrywek poprzez zerwanie papy celem sprawdzenia stanu technicznego podłoża - płyt OSB. Ponowne doklejenie papy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia płyt należy je wymienić na nowe, b) usunięcie z całej powierzchni dachów wystających papiaków i gwoździ, c) dokładne oczyszczenie powierzchni dachów z występujących zanieczyszczeń, d) wykonanie na całej powierzchni dachów dodatkowego mocowania istniejącej powłoki poprzez przykręcenie papy wkrętami z podkładkami w odległości 30-50 cm, celem wyeliminowania niestabilności istniejącej powłoki, e) demontaż instalacji odgromowej dachu, a po przeprowadzeniu prac ponowny montaż. f) zagruntowanie całej powierzchni dachu (papy) preparatem gruntującym - grunt asfaltowy np. Siplast Primer Szybki Grunt SBS lub równoważny, g) montaż papy podkładowej na łączeniach płyt OSB na całym obwodzie, h) pokrycie całej powierzchni dachów papą nawierzchniową termozgrzewalną np. Extra Wentylacja TOP 5,2 Szybki Syntany SBS (kolor szary) lub równoważną, i) nałożenie na nową powierzchnię dachu - papy np. preparatu Silver Szybki Lakier SBS lub równoważnego, j) montaż kominków wentylacyjnych, k) uszczelnienie obróbek blacharskich ogniomurów, świetlików oraz kominków odpowietrzających kanalizację przechodzących przez połać dachu, l) mocowanie instalacji odgromowej. 4) Zakres rzeczowy konserwacji wewnętrznych spływowych powierzchni rynien dachowych wraz z blachami okapowymi : a) wyczyszczenie rynien dachowych z nagromadzonych zanieczyszczeń, b) sprawdzenie, a w razie konieczności wykonanie prawidłowego spadku, mocowania rynien, blach okapowych oraz rur spustowych, c) odtłuszczenie z brudu i rdzy - umycie powierzchni przeznaczonych do konserwacji, d) zagruntowanie powierzchni przeznaczonych do konserwacji, e) wewnętrzną spływową powierzchnię rynien dachowych oraz blach okapowych pomalować środkiem bitumicznym odpornym na ścieranie. W ofercie bezwzględnie należy podać nazwę materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia, a także należy przesłać wraz z ofertą karty charakterystyki substancji (farby), atestów itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, - przedstawienie wykazu robót budowlanych wykonanych i porównywalnych z przedmiotem zamówienia (w zakresie realizacji pokryć dachowych w technologii pap termozgrzewalnych), zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokoły odbioru, itp.). Za wystarczające Zamawiający uznaje przedstawienie wykonania przez Wykonawcę w ww. okresie co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 200 000 zł netto każda z robót na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w SIWZ dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w SIWZ dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Za wystarczający Zamawiający uznaje udział w realizacji zamówienia jednej osoby z branży budowlanej, legitymującej się posiadaniem uprawnień zawodowych w tej branży wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w SIWZ dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, - złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzającego, że w sytuacji wyboru do realizacji zamówienia złożonej przez Wykonawcę oferty, zobowiązuje się on w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy o realizację przedmiotu zamówienia, do wykupienia i opłacenia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, przy czym wysokość ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w SIWZ dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - formularz ofertowy na druku stanowiącym załącznik do SIWZ - wykaz podmiotów (podwykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem wartości zamówienia przypadającej podwykonawcom i zakresem rzeczowym części zamówienia, które zostanie wykonane przez podwykonawcę oraz z: oświadczeniami podwykonawców o gotowości do współpracy, z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje zawodowe osób wykonujących zamówienie ze strony podwykonawców tj. posiadanie uprawnień zawodowych branży budowlanej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby zawodowej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. - zaparafowany projekt umowy załącznik nr 8 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej wszyscy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie parafują projekt umowy, - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dołączonego do SIWZ przedmiaru robót - zestawienie materiałów z podaniem nazw producentów, typów, nazw i rodzajów elementów przewidzianych do zastosowania w ramach realizacji zamówienia w tym także karty charakterystyki substancji (farby), atestów itp. - w przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo o którym mowa w SIWZ - wykonawca/ Wykonawcy/ podwykonawcy będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winni zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94/00, poz. 1037 z późn. zm.) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki). - w przypadku występowania w postępowaniu osób nie występujących w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, pełnomocnictw/a dla tych osób upoważniające ich do reprezentowania Wykonawcy w tym postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (art.144 ust.1) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w następujących sytuacjach: - w sytuacji wystąpienia siły wyższej, - wstrzymania bądź zmiany sposobu realizacji zamówienia z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego, - zmniejszenie lub zwiększenie zakresu świadczenia i zakresu wynagrodzenia z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; - zmiany będące następstwem działania uprawnionych organów administracji i organów kontroli; - zmiany wskutek wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; - wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; - zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie TBS Sp. z o.o. ul. Krasińskiego 14 40-019 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Katowickie TBS Sp. z o.o. ul. Krasińskiego 14 40-019 Katowice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.