eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przetarg nieograniczony na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32804

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przetarg nieograniczony na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, do kontaktów: Bartłomiej Szpilarski, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, fax 022 6232991, e-mail: bszpilarki@ijhars.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ijhars.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, ul. Wspólna 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) wypełniony formularz doświadczenia wykonawcy załączony do SIWZ oraz referencje, 4) wypełniony wykaz osób wykonujacych zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji komputerów osobistych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji komputerów osobistych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 340018,00 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2) wypełnione oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, 3) wypełniony formularz doświadczenia wykonawcy oraz wykaz osób realizujących zamówienie wraz z informacją o ich kwalifikacjach i dokumentami poświadczajacymi ich kwalifikacje oraz wykonane przez Wykonawcę usługi (referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ijhars.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 12:00, Siedziba Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Moduł I. 1) Krótki opis: Usługi informatyczne oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa oraz w Laboratorium Specjalistycznym GIJHARS w Warszawie-Wesołej ul. Żółkiewskiego 17. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 253000,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Moduł II. 1) Krótki opis: Usługi informatyczne oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Specjalistycznym w Białymstoku ul. Ogrodowa 10. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 6000,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2008; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Moduł III. 1) Krótki opis: Usługi informatyczne oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Centralnym GIJHARS w Poznaniu ul. Reymonta 11/13. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 14516,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2008; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Moduł IV. 1) Krótki opis: Usługi informatyczne oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Specjalistycznym GIJHARS w Lublinie ul. Nowy Świat 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 27750,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Moduł V. 1) Krótki opis: Usługi informatyczne oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Specjalistycznym w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 9836,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2008; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Moduł VI. 1) Krótki opis: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Specjalistycznym w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 8/12. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 9600,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Moduł VII. 1) Krótki opis: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Pracowni Zamiejscowej w Zielonej Górze Laboratorium Centralnego w Poznaniu, ul. Chopina 9, Zielona Góra. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 14516,00 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2008; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.