eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów do przychodni lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Warszawa: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów do przychodni lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 327952 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów do przychodni lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety: Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora I Pakiet nr 2 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora II Pakiet nr 3 - Odczynniki do chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatora.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym: 1.A. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 94 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 1; 1.B. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 175 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 2; 1.C. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 3;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) deklaracja zgodności CE na oferowany analizator oraz oferowane odczynniki, będące wyrobem medycznym - tj. dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z wymogami Unii Europejskiej (Deklaracja zgodności CE - dla wyrobów medycznych) oraz oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawa z dnia 20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010r. Każda Deklaracja Zgodności CE powinna być podpisana w sposób wskazujący na odczynniki, których dotyczą. b) karty charakterystyki substancji/preparatów niebezpiecznych dla wszystkich odczynników. c) Metodyki techniczne w języku polskim dla wszystkich wymaganych w SIWZ odczynników. Dopuszcza się złożenie tych dokumentów osobno zbindowanych - w formie książkowej, podpisanych tylko na pierwszej stronie lub w wersji elektronicznej na płycie CD - jeżeli dotyczy. oraz: d) Autoryzację producenta na sprzedaż w Polsce dla wszystkich odczynników i materiałów eksploatacyjnych. e) Zaoferowany serwis techniczny musi być autoryzowany przez producenta aparatu (certyfikat, oświadczenie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy (dotyczy dostaw) w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, 2) zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową b) wygaśnięcia rejestracji, c) zmiana o której mowa w pkt. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; 3) zmiana sposobu konfekcjonowania produktu w wielkości opakowania; 4) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniające dane firmy; 5) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 6) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania łącznej kwoty brutto zobowiązania tj. jej przedłużenie; 7) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, pokój 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 09:30, miejsce: ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, Kancelaria, III piętro pokój 306.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 4) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatora z aplikacjami na posiadane przez zamawiającego analizatory: Konelab 30i i oraz Konelab Prime 30i w tym: 2) kalibratorów (muszą pochodzić od tego samego producenta co odczynniki) 3) mianowanych materiałów kontrolnych 4) płynów płuczących 5) materiałów zużywalnych 6) zestawów konserwujących niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30i i Konelab Prime 30i oraz wykonanie rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30i i Konelab Prime 30i. 1.2 Szczegółowe zestawienie rodzaju i ilość badań, asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 1.3 Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ - parametry graniczne analizatora biochemicznego. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 6) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.