Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Warszawa: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów do przychodni lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 327952 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów do przychodni lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii i chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatorów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety: Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora I Pakiet nr 2 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora II Pakiet nr 3 - Odczynniki do chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatora.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym: 1.A. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 94 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 1; 1.B. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 175 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 2; 1.C. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 3;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) deklaracja zgodności CE na oferowany analizator oraz oferowane odczynniki, będące wyrobem medycznym - tj. dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z wymogami Unii Europejskiej (Deklaracja zgodności CE - dla wyrobów medycznych) oraz oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawa z dnia 20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010r. Każda Deklaracja Zgodności CE powinna być podpisana w sposób wskazujący na odczynniki, których dotyczą. b) karty charakterystyki substancji/preparatów niebezpiecznych dla wszystkich odczynników. c) Metodyki techniczne w języku polskim dla wszystkich wymaganych w SIWZ odczynników. Dopuszcza się złożenie tych dokumentów osobno zbindowanych - w formie książkowej, podpisanych tylko na pierwszej stronie lub w wersji elektronicznej na płycie CD - jeżeli dotyczy. oraz: d) Autoryzację producenta na sprzedaż w Polsce dla wszystkich odczynników i materiałów eksploatacyjnych. e) Zaoferowany serwis techniczny musi być autoryzowany przez producenta aparatu (certyfikat, oświadczenie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy (dotyczy dostaw) w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, 2) zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową b) wygaśnięcia rejestracji, c) zmiana o której mowa w pkt. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; 3) zmiana sposobu konfekcjonowania produktu w wielkości opakowania; 4) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniające dane firmy; 5) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 6) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania łącznej kwoty brutto zobowiązania tj. jej przedłużenie; 7) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w niniejszej umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, pokój 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 09:30, miejsce: ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, Kancelaria, III piętro pokój 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 4) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatora z aplikacjami na posiadane przez zamawiającego analizatory: Konelab 30i i oraz Konelab Prime 30i w tym: 2) kalibratorów (muszą pochodzić od tego samego producenta co odczynniki) 3) mianowanych materiałów kontrolnych 4) płynów płuczących 5) materiałów zużywalnych 6) zestawów konserwujących niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30i i Konelab Prime 30i oraz wykonanie rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30i i Konelab Prime 30i. 1.2 Szczegółowe zestawienie rodzaju i ilość badań, asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 1.3 Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ - parametry graniczne analizatora biochemicznego. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 6) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Dostawa odczynników do badań z zakresu immunochemii i chorób zakaźnych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą aparatury
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań z zakresu pracowni immunologii transfuzjologicznej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.