eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I PARKINGÓW W SEZONIE ZIMOWYM 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

ww.wegliniec.pl

Ogłoszenie nr 327932 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Węgliniec: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I PARKINGÓW W SEZONIE ZIMOWYM 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000, ul. ul. Sikorskiego  3, 59940   Węgliniec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 77 11 435, e-mail , faks 075 77 12 551.
Adres strony internetowej (URL): www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
ww.wegliniec.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za posrednctwem operatora pocztowego, kriera lub osobiscie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Urząd Giny i Miasta ul. Sikorskiego 3, 59 - 940 Węgliniec


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I PARKINGÓW W SEZONIE ZIMOWYM 2016/2017
Numer referencyjny: UR.271.9.2016.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg, chodników, parkingów w sezonie zimowym 2016/2017 3.1. Zimowe utrzymanie to: a) likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania chodników, przejezdności dróg, likwidacji zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; b) prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); c) utrzymanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania całej szerokości drogi - jezdni wraz z poboczami (także nawiane zaspy z pól), w sposób skuteczny do uzyskania przejezdności dróg, rozjazdów, skrzyżowań, (śnieg należy usunąć z całego skrzyżowania, również ze środka). 3.3. Chodnik winien być odśnieżony o szer. min 1,5 m 3.4. Po odśnieżeniu ulic Wykonawca zobowiązany jest do udrożnienia zasypanych przejść dla pieszych (przejście z ulicy na chodnik). 3.5. Wjazd na chodniki i parkingi wyłożone kostką brukową celem odśnieżania i posypywania dozwolony pojazdem o masie całkowitej do 5 ton. - dopuszcza się odśnieżanie ręczne. 3.6. Wykonawca przystępuje do odśnieżania bądź posypywania po otrzymaniu dyspozycji od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu w gotowości technicznej i do świadczenia usług w razie konieczności 24 godziny na dobę. 3.8. Maksymalny czas realizacji zamówienia (odśnieżania bądź posypywania wszystkich ulic, chodników, parkingów) od chwili zgłoszenia do zakończenia usługi: a) Węgliniec, Stary Węgliniec , Ruszów, Jagodzin, Piaseczna, Kościelna Wieś, Okrąglica - 5 godzin; b)Czerwona Woda - 9 godzin, c)Zielonka - 3 godziny. 3.9. Zakres i kolejność odśnieżania bądź posypywania określi upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 3.10. Wykonawca zapewni łączność telefoniczną (bezprzewodową) z każdym operatorem sprzętu. 3.11. Koszty związane ze stacjonowaniem sprzętu i dojazdem na miejsce świadczenia usług ponosi Wykonawca. 3.12. Wykonywane usługi rozliczane będą w oparciu o oferowane ceny jednostkowe oraz na podstawie kart drogowych (protokołu odbioru) podpisanych w dniu wykonywania usługi przez sołtysa danej miejscowości lub Zamawiającego oraz akceptowane w ciągu 3 dni przez osobę upoważnioną przez pracownika Zamawiającego 3.13. Wykonawca dobierze materiały i ich dawkę do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości zimowej i pośniegowej w zależności od panujących warunków pogodowych. Materiały chemiczne w zimowym utrzymaniu dróg stosuje się do zapobiegania powstawaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od typu spodziewanej lub już występującej śliskości w zalecanych dawkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. (Dz.U. z 2005r., Nr 230, poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 3.14. Wykonawca zabezpiecza na własny koszt odpowiednią ilość materiałów tj.: soli drogowej i piasku - koszty załadunku należy wkalkulować w cenę posypywania. 3.15. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dowody zakupu soli drogowej do zimowego utrzymania. 3.16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej specyfikacji w zależności od potrzeb. 3.17. Sprzęt mechaniczny, którym Wykonawca wykonywał będzie usługę musi być sprawny technicznie, dopuszczony przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych oraz przystosowany do prac w każdych warunkach atmosferycznych i powinien posiadać lampę pulsującą. Nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników. 3.18. Sprzęt do rozsypywania materiałów szorstkich musi zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanych środków do zwalczania śliskości oraz równomierną ilość wysypanego materiału na m2 bez względu na prędkość jazdy. 3.19. Wykonawca usługi bierze pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe wskutek niewłaściwego świadczenia usługi. 3.20. Wykonawca musi stosować się do wszystkich przepisów z zakresu ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. 3.21. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w terenie celem sprawdzenia warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia 4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych oznaczonych następująco: ZADANIE NR 1 - WĘGLINIEC- DROGI: za 1 km drogi 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 11,194 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 11,194 km ZADANIE NR 2- WĘGLINIEC - CHODNIKI za 1 km chodnika 1) odśnieżanie chodników o łącznej dł. 3,750 km 2) posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 3,750 km ZADANIE NR 3- WĘGLINIEC - PARKINGI za 1 m2 parkingu 1. odśnieżanie o łącznej powierzchni - 3 980 m2 2. posypywanie piaskiem o łącznej powierzchni - 3 980 m2 ZADANIE NR 4 - RUSZÓW -DROGI - za 1 km drogi 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 12,265 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 12,265 km ZADANIE NR 5 - RUSZÓW - CHODNIKI - za 1 km chodnika 1) odśnieżanie chodników o łącznej dł. 0,345 km 2) posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,345 km ZADANIE NR 6 - RUSZÓW - PARKINGI - za 1 m2 parkingu 1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 960 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 960 m2 ZADANIE NR 7 - CZERWONA WODA - DROGI - za 1 km drogi 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 26,691 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 26,691 km ZADANIE NR 8 - CZERWONA WODA - PARKINGI - za 1 m2 parkingu 1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 1 130 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 1 130 m2 ZADANIE NR 9 - STARY WĘGLINIEC - DROGI - za 1 km drogi 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 17,567 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 17,567 km ZADANIE NR 10 - STARY WĘGLINIEC - PARKINGI - za 1 m2 parkingu 1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 537 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 537 m2 ZADANIE NR 11 - PIASECZNA i JAGODZIN - DROGI - za 1 km drogi 1) odśnieżanie dróg w Jagodzinie o łącznej dł. 12,228 km + drogi w Piasecznej o łącznej dł.8,841 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg w Jagodzinie o łącznej dł. 12,228 km + drogi w Piasecznej o łącznej dł.8,841 ZADANIE NR 12 - PIASECZNA - PARKINGI - za 1 m2 parkingu 1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 120 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 120 m2 ZADANIE NR 13 - KOŚCIELNA WIEŚ I OKRĄGLICA - DROGI - za 1 km drogi 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 8,325 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 8,325 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy ZADANIE NR 14 - ZIELONKA - DROGI - za 1 km za drogi 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 2,680 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 2,680 km ZADANIE NR 15 - WĘGLINIEC - CHODNIKI ul. Piłsudskiego (własność Skarbu Państwa Starosta Zgorzelecki) za 1 km chodnika 1)odśnieżanie chodników o łącznej dł.0,9 km 2)posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,9 km ZADANIE NR 16 - WĘGLINIEC- ul. Piłsudskiego (własność Skarbu Państwa Starosta Zgorzelecki): za 1 km drogi 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 0,9 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 0,9 km ZADANIE NR 17 - RUSZÓW - ul. Łużycka (własność Skarbu Państwa Starosta Zgorzelecki): za 1 km drogi 1)odśnieżanie dróg o łącznej dł. 2,843 km 2)posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 2,843 km 1.1. Realizacja zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych. W związku z tym należy założyć możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia. 1.2. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 1.3. Zastrzega się możliwość ograniczenia zakresu prac z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć na tym etapie bez skutków prawnych. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego, w tym finansowych, w przypadku zlecenia, przez Zamawiającego w całym okresie trwania umowy, prac na sumę niższą niż wskazana w ofercie. 1.4. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego, w tym finansowych, za czas przestoju i dyspozycji do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy. 1.5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Pozostałe warunki i przesłanki odstąpienia określone zostały w projekcie umowy. 1.6. Karta drogowa - protokół odbioru zimowego utrzymania - stanowi załącznik nr 1 do siwz. 1.7. Wykaz dróg oraz długości odcinków do odśnieżania i posypywania stanowi załącznik nr 2 do siwz. 1.8. Wykaz chodników stanowi załącznik nr 3 do siwz. 1.9. Wykaz parkingów stanowi załącznik nr 4 do siwz.

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek o ile wykaże, że iż dysponuje : a) sprzętem do odśnieżania dróg tj.: pojazdem samochodowym z pługiem lub ciągnikiem rolniczym wyposażonym w pług - 1 szt. dla 1 miejscowości b) sprzętem do zwalczania gołoledzi (śliskości) tj.: pojazdem samochodowym z rozsypywaczem lub ciągnikiem rolniczym z rozsypywaczem - 1 szt. dla 1 miejscowości
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami UWAGA! Wykaz należy złożyć na wezwanie. Nie sklada się go wraz z oferta.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Integralną część formularza ofertowego stanowi: a) oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ; - Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, - Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia, oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ należy złożyć w jednym egzemplarzu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcjii40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wprowadzenia zmian w wykonywanych pracach, w tym ilości dróg, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawiła się dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; 2) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikającymi 3) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SIWZ określonych uprawnień, określonego doświadczenia, 4) Wysokości wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy.Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku złych warunków atmosferycznych. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy. 5) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana adresów , 2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danych czasie aktów prawa, 7. Zmiany wskazane w ust. 6 pkt. 1 - 2 dokonywane są w drodze jednostronnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: WĘGLINIEC- DROGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 11,194 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 11,194 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: WĘGLINIEC - CHODNIKI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie chodników o łącznej dł. 3,750 km 2) posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 3,750 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: WĘGLINIEC - PARKINGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. odśnieżanie o łącznej powierzchni - 3 980 m2 2. posypywanie piaskiem o łącznej powierzchni - 3 980 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: RUSZÓW -DROGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 12,265 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 12,265 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczecia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: RUSZÓW - CHODNIKI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie chodników o łącznej dł. 0,345 km 2) posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,345 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: RUSZÓW - PARKINGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 960 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 960 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: CZERWONA WODA - DROGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 26,691 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 26,691 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpooczecia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: CZERWONA WODA - PARKINGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 1 130 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 1 130 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: STARY WĘGLINIEC - DROGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 17,567 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 17,567 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: STARY WĘGLINIEC - PARKINGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 537 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 537 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczecia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: PIASECZNA i JAGODZIN - DROGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg w Jagodzinie o łącznej dł. 12,228 km + drogi w Piasecznej o łącznej dł.8,841 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg w Jagodzinie o łącznej dł. 12,228 km + drogi w Piasecznej o łącznej dł.8,841
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: PIASECZNA - PARKINGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 120 m2 2) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 120 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: KOŚCIELNA WIEŚ I OKRĄGLICA - DROGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 8,325 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 8,325 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: ZIELONKA - DROGI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 2,680 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 2,680 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: WĘGLINIEC - CHODNIKI ul. Piłsudskiego (własność Skarbu Państwa Starosta Zgorzelecki)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie chodników o łącznej dł.0,9 km 2)posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,9 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: WĘGLINIEC- ul. Piłsudskiego (własność Skarbu Państwa Starosta Zgorzelecki): za 1 km drogi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 0,9 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 0,9 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczecia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: RUSZÓW - ul. Łużycka (własność Skarbu Państwa Starosta Zgorzelecki): za 1 km drogi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)odśnieżanie dróg o łącznej dł. 2,843 km 2)posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 2,843 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rozpoczęcia akcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.