To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-20
Ogłoszenie nr 327911 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Orzesze: Budowa siłowni plenerowej w Orzeszu Jaśkowicach przy ul. Fabrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309185
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48323248800, faks
+48323248826, e-mail
rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.orzesze.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa siłowni plenerowej w Orzeszu Jaśkowicach przy ul. Fabrycznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 1.2 Przedmiot zamówienia: Budowe siłowni plenerowej w Orzeszu Jaskowicach przy ul. Fabrycznej na działce nr 1069/28. Zakres prac obejmuje: - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowe - roboty ziemne koparka wraz z wywozem gruntu. - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektu sportowego - wykonanie stóp fundamentowych pod urzadzenia, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej pod urzadzeniami wraz z kraweżnikami. Montaż urzadzen fitness, ławek oraz lamp solarnych. Urzadzenia fitness: - podciaganie nóg + drabinka z drażkiem zamontowane na pylonie. - wyciskanie siedzac + wyciag górny zamontowane na pylonie. - jezdziec - wahadło wolnostojace Przewiduje sie kontrastowa kolorystyke urzadzen, bedaca ułatwieniem dla osób słabo widzacych. Urzadzenia towarzyszace: - tablica informacyjna - ławka żeliwna 2 szt. - lampa solarna 2 szt. Parametry materiałów i urzadzen w dokumentacji projektowej należy opisywac zgodnie z art. 29 oraz 31 ustawy Prawo Zamówien Publicznych (Dz.U. 2015.2164. z dnia 22.12.2015r.z pózn. zm.). Wszystkie urzadzenia i materiały zastosowane zaprojektowane na obiekcie musza na etapie realizacji posiadac wymagane aktualnymi przepisami prawa atesty i byc zgodne z aktualnie obowiazujacymi normami. 1.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.2.2. Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakosciowych. Parametry techniczne i jakosciowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów sa wartosciami minimalnymi. 1.2.3. Wykonawcy moga składac oferty zawierajace rozwiazania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.2.4. Opisujac przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiajacy dopuszcza rozwiazania równoważne opisanym. 1.2.5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje sie na rozwiazania równoważne opisanym przez zamawiajacego, jest obowiazany wykazac, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniaja wymagania okreslone przez zamawiajacego. Równoważnosc pod wzgledem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególnosci zapewnic uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.2.6. Warunki gwarancji - min. 3 lata do 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz dostarczone urzadzenia oraz zastosowane materiały liczac od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiajacy wymaga, aby okres rekojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawce gwarancji. 1.2.7. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Dodatkowy przedmiot zamówienia 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowe i roboty ziemne 1.3. Podwykonawcy: 1.3.1. Wykonawca może powierzyc wykonanie czesci zamówienia podwykonawcy. 1.3.2. Zamawiajacy nie zastrzega obowiazku osobistego wykonania przez wykonawce kluczowych czesci zamówienia. 1.3.3. Zamawiajacy żada wskazania przez Wykonawce w ofercie czesci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyc podwykonawcom i podania przez wykonawce firm podwykonawców. 1.3.4. Powierzenie wykonawcy czesci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialnosci za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.3.5. Wymagania dotyczace umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiajacego odpowiednio zastrzeżen lub sprzeciwu okreslone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załacznik nr 6 do SIWZ) 1.3.6. Zamawiajacy nie okresla przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiazkowi przedkładania Zamawiajacemu poswiadczonej za zgodnosc z oryginałem kopie zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłaczeniem umów o podwykonawstwo o wartosci mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłaczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartosci wiekszej niż 50 000 zł brutto. 1.4. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzglednione zostały w dokumentacji projektowej stanowiacej opis przedmiotu zamówienia. 1.5. Zatrudnienie pracowników na umowie o prace: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiajacy wymaga zatrudnienia przez Wykonawce lub podwykonawce na podstawie umowy o prace osób wykonujacych czynnosci w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujacych roboty budowlane pod nadzorem, m.in. czynnosci zwiazane z robotami ziemnymi oraz montażem urzadzen - minimum 1 osoba.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32091.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34030.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Przebudowa odcinka drogi ul. Uczniowskiej w Orzeszu-Gardawicach."
- Wymiana nieekologicznego źródła ciepła na niskoemisyjne źródło ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w budynku ZGKiM przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.