eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Żary: Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 327897 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzarski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2011 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ oraz narzędziami niezbędnymi do wykonywania /pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp./. Warunki i zakres realizacji Zadania 1: - Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość godzin świadczonej usługi - 1100,00 Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 2 Usługi świadczone ładowarką samojezdną. Warunki i zakres realizacji zadania 2: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić ładowarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia / nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu/, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość godzin świadczonej usługi - 1100,00. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Zadanie 3 Usługi świadczone równiarką Warunki i zakres realizacji zadania 3. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia - nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. - Szacunkowa ilość godzin świadczonej usługi - 560,00 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie Zadanie 4. Usługa świadczona samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową / oprócz kierowcy / z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót / pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp./ Warunki i zakres realizacji zadania 4: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do cało dobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, -Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość świadczonej usługi - 1850,00 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze Powiatu Żarskiego w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 5. usługa świadczona ciągnikiem rolniczym z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót /pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp./ na terenie gminy: Żary, Przewóz, Trzebiel, Lipinki Łużyckie. Warunki i zakres realizacji zadania 5: - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość godzin świadczonych usług - 320,00 - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 6. Usługa świadczona ciągnikiem rolniczym z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót /pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp./ na terenie gminy: Lubsko, Jasień, Brody, Tuplice Warunki i zakres realizacji zadania 6: - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość godzin świadczonych usług - 1100,00 - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego Zadanie 7; Usługa świadczona ciągnikiem rolniczym z osprzętem (kosiarka, glebogryzarka, itp.) na terenie gminy: Żary, Przewóz, Trzebiel, Lipinki Łużyckie. Warunki i zakres realizacji zadania 7 - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość godzin świadczonej usługi - 200,00 - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 8; Usługa świadczona ciągnikiem rolniczym z osprzętem (kosiarka, glebogryzarka, itp.) na terenie gminy: Lubsko, Jasień, Brody, Tuplice. Warunki i zakres realizacji zadania 8 - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość godzin świadczonej usługi - 200,00 - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 9. Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni powyżej 8 ton. Warunki i zakres realizacji zadania 9: Szacunkowa ilość godzin świadczonej usługi -950,00 Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinowej na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 10. Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni powyżej 20 ton. Warunki i zakres realizacji zadania 10; Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki za 1 km, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 12000,00 km Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 11.Usługa świadczona samochodem do czyszczenia wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej Warunki i zakres realizacji zadania 11. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny i właściwie oznakowany, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania usługi, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia i nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu lub karty drogowej potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. - Szacunkowa ilość godzin świadczonej usługi - 120. Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.29.00 - 60.11.29.00 60.12.90.00 - 60.12.90.00 60.12.30.00 - 60.12.30.00 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem 77.11.12.00 - 77.11.12.00 60.12.91.00 - 60.12.91.00 90.22.00.00 - 90.22.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b. wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 1a c. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo. d. parafowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2. Zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 3. Zmiany wynagrodzenia związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.