eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGA SZYCIA OPOŃCZY / POKROWCÓW DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNO-SAPERSKIEGO DLA 3BDM CHEŁMNO - sprawa nr 87/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20

Ogłoszenie nr 327892 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Grudziądz: USŁUGA SZYCIA OPOŃCZY / POKROWCÓW DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNO-SAPERSKIEGO DLA 3BDM CHEŁMNO - sprawa nr 87/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308913-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA SZYCIA OPOŃCZY / POKROWCÓW DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNO-SAPERSKIEGO DLA 3BDM CHEŁMNO - sprawa nr 87/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

87/216

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia opończy / pokrowców do sprzętu inżynieryjno-saperskiego dla 3bdm Chełmno zrealizowanie przez Wykonawcę z własnych materiałów i dostawa zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami oraz asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 2. Zakres, wielkość i opis przedmiotu zamówienia: LP. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA JM Ilości ogółem 1.Pokrowiec na Trak GKT-60 kpl 2 2.Pokrowiec na Transporter pływający samobieżny PTS-M kpl 8 3.Pokrowiec na Spycharka DZ-27S kpl 3 4.Pokrowiec na Kuter KH-200 kpl 4 5.Pokrowiec na Transporter rozpoznania inżynieryjnego TRI kpl 3 Opończe / pokrowce należy wykonać zgodnie z: 1)Katalogiem pokrowców i pokryć brezentowych na sprzęt inżynieryjny - Inż. 441/80. 2)Katalogiem sprzętu inżynieryjnego - Inż. 525/88. Zamawiający udostępnia Wykonawcom dokumentację, o której mowa do zapoznania w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z którą Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia będzie wytworzony i dostarczony zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. 4.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, pełnowartościowy, którego termin gwarancji określa Załącznik nr 1 do umowy. 5.Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe, estetyczne i technologiczne określone w załączniku numer 1 do umowy oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia w rozumieniu obowiązujących norm, a w szczególności m.in.: 1)PN-EN ISO 6940:2005 Wyroby włókiennicze - Zachowanie się podczas palenia - Wyznaczanie zapalności pionowo umieszczonych próbek; 2)PN-EN ISO 6941:2005 Wyroby włókiennicze - Zachowanie się podczas palenia - Pomiar właściwości rozprzestrzeniania się płomienia na pionowo umieszczonych próbkach; 3)PN-EN ISO 1421:2001 Płaskie wyroby tekstylne powleczone gumą lub tworzywami sztucznymi - Wyznaczenie wytrzymałości na rozciąganie i wydłużenia przy zerwaniu; 4)PN-EN ISO 4674-1:2005 Płaskie wyroby tekstylne powleczone gumą lub tworzywami sztucznymi; - Wyznaczenie odporności na rozdzieranie - część 1: Metody rozdzierania ze stałą prędkością; 5)PN-EN 1876-1:2000 Płaskie wyroby tekstylne powleczone gumą lub tworzywami sztucznymi - Badania w niskiej temperaturze - Próba zginania; 6)PN-86/C-89055 Folie z tworzyw sztucznych - Metody badania odporności na obniżone temperatury. 6.Wykonawca wraz z dostawą towaru przekazuje Zamawiającemu dokumentację zawierającą "Kwalifikację Ogniową". 7.Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych i eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez okres nie krótszy niż 3 lata. 8.Każda opończa / pokrowiec powinna posiadać własne opakowanie transportowe, które musi posiada uchwyt umożliwiające przenoszenie opończy i musi zapewniać łatwy załadunek oraz sprawny i bezpieczny transport wyrobu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98390000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: USŁUGA SZYCIA OPOŃCZY / POKROWCÓW DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNO-SAPERSKIEGO DLA 3BDM CHEŁMNO
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28901
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "TECHNICZNA",  ,  ul. Słoneczna 15,  05-410,  Józefów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37182,9
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37182,9
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62877,6
Waluta: PN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.