eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 33 budynków, w podziale na 7 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32788

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 33 budynków, w podziale na 7 części Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Komunalnych, do kontaktów: Barbara Batko-tel. 616-61-84, Halina Marcisz - tel. 616-61-79, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbk.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, Kinga Szalińska, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616-61-03, fax 012 616-61-86, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, Barbara Batko, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616-61-84, fax 012 616-61-86, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 33 budynków, w podziale na 7 części. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 33 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych - w zakresie tylko części 3, 3) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 4) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. Dokumentacja winna zawierać: - opis techniczny budynku, - rzuty poziome wszystkich kondygnacji budynku, - przekrój pionowy, - rysunki wszystkich elewacji budynku, - wypisy i wyrysy z rejestru gruntów, - nieaktualizowaną, mapę sytuacyjno - wysokościową, - rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim wymiarowaniem i opisaniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej (jeśli występuje), elektrycznej, centralnego ogrzewania - naniesione na osobnych inwentaryzacjach dla każdej instalacji. Wyniki inwentaryzacji lokali (wraz z pomieszczeniami przynależnymi) należy nanieść na rzuty kondygnacji budynków, na których są one położone. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych. Szczegółowy zakres prac określają: Specyfikacja dotycząca wykonania inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej oraz instalacyjnej budynków w celu wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości oraz wyliczenia podatku od nieruchomości, a także w celu uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali (garaży) na podstawie wykonanej inwentaryzacji (dotyczy części 3 zamówienia) - Załącznik Nr 5A do SIWZ oraz Specyfikacja dotycząca wykonania inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej oraz instalacyjnej budynków w celu wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, a także w celu uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali (garaży) na podstawie wykonanej inwentaryzacji - Załącznik Nr 5B do SIWZ. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji wynosił minimum 24 m-ce - oferty, z okresem gwarancji krótszym niż 24 m-ce będą odrzucone. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 33 budynków, w podziale na 7 części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium dla całości zamóienia: 8.140,00, w tym na poszczególne części: Część 1-960,00 zł;Część 2-600,00 zł;Część 3-1500,00 zł;Część 4-1300,00 zł;Część 5-1000,00zł;Część 6-790,00 zł;Część 7-1990,00 zł; 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują osobami z następującymi uprawnieniami: - osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacje inwentaryzacyjne co najmniej 3 budynków wraz z inwentaryzacją instalacji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w pkt III.2) ppkt 2 lit.b) Wykonawca przedłoży: - wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt III.2) ppkt 2 lit.a) SIWZ Wykonawca przedłoży w ofercie: - uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl. Opłata: 14 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:00, ZBK, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, III p. Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: 4 budynki - 89 lokali. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 4 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 budynki - 89 lokali. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: 4 budynki - 57 lokali. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 4 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 budynki - 57 lokali. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: 10 budynków - 145 lokali. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 10 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, 3) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 4) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 budynków - 145 lokali. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: 5 budynków - 125 lokali. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 5 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 5 budynków - 125 lokali. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: 3 budynki - 99 lokali. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 3 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 budynki - 99 lokali. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: 3 budynki - 74 lokale. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 3 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 budynki - 74 lokale. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: 4 budynki - 233 lokale. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 4 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 3) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 budynki - 233 lokale. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.