eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja, wykonywanie napraw i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Poznań: Konserwacja, wykonywanie napraw i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych
Numer ogłoszenia: 32784 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu , ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, faks 061 8416866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, wykonywanie napraw i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji, wykonywanie napraw i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych w I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12, w Inspektoracie ZUS w Poznaniu ul. Fabryczna 27/28 oraz Inspektoracie ZUS w Międzychodzie ul. Słowackiego 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: I część zamówienia: I Oddział ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12: a) dźwig osobowy typ VF 1000 AA; b) dźwig towarowy typ PAE.5 c) platforma dla niepełnosprawnych HIRO 350 Inspektorat ZUS w Międzychodzie ul. Słowackiego 7 d) platforma dla niepełnosprawnych typ KALEA B II część zamówienia I Oddział ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 a) dźwig osobowy typ DCO 630SF 1001 TL90 Inspektorat ZUS w Poznaniu ul. Fabryczna 27/28 b) osobowy Schindler S060.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają zaświadczenie wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do prowadzenia konserwacji urządzeń dźwigowych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Zaświadczenia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do prowadzenia konserwacji urządzeń dźwigowych osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, pok. 502.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, pok. 237.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja, wykonywanie napraw i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Oddział ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12: a) dźwig osobowy typ VF 1000 AA; b) dźwig towarowy typ PAE.5 c) platforma dla niepełnosprawnych HIRO 350 Inspektorat ZUS w Międzychodzie ul. Słowackiego 7 d) platforma dla niepełnosprawnych typ KALEA B.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja, wykonywanie napraw i pomiarów elektrycznych urządzeń dźwigowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia I Oddział ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 a) dźwig osobowy typ DCO 630SF 1001 TL90 Inspektorat ZUS w Poznaniu ul. Fabryczna 27/28 b) osobowy Schindler S060.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.