eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › prace geodezyjne związane z bieżącą działalnością oddziału z podziałem na 3 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32782

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: prace geodezyjne związane z bieżącą działalnością oddziału z podziałem na 3 części zamówienia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, do kontaktów: - w sprawach procedury przetargowej - Elżbieta Hajduk, pok. nr 7, tel. +48 058 511-24-40, - w sprawach technicznych i merytorycznych, wydawanie SIWZ Jan Kasprzykowski, pok. nr 6, tel. +48 058 511-24-56 Wiesław Żakowiecki, pok. nr 6, tel. +48 058 511-24-58,- przyjmowanie ofert - Romana Brylowska, pok. nr 8,tel. +48 058 511-24-41, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 5112400, fax +48 58 5112405, e-mail: oddzial@gdansk.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace geodezyjne związane z bieżącą działalnością oddziału z podziałem na 3 części zamówienia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wykonanie podziałów nieruchomości i map do celów projektowych oraz sporządzenie opinii w sprawach skarg na terenie powiatów: słupskim, bytowskim, człuchowskim, chojnickim i m. Słupsk; Zadanie nr 2 - Wykonanie podziałów nieruchomości i map do celów projektowych oraz sporządzenie opinii w sprawach skarg na terenie powiatów: gdańskim, tczewskim, starogardzkim, lęborskim, kościerskim, wejherowskim, kartuskim, nowodworskim, malborskim, kwidzyńskim, sztumskim, m. Gdańsk i m. Gdynia; Zadanie nr 3 - "Pomiary kontrolne stanowisk do ważenia pojazdów" 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: określono w pkt III.2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich czynności związanych z bieżącą obsługą geodezyjną Oddziału na terenie woj. pomorskiego w zakresie: podziałów nieruchomości, wznowienia granic, rozgraniczenia, sporządzenia map do celów projektowych, sporządzenia opinii w sprawach skarg, pomiarów kontrolnych stanowisk ważenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; zad. 1 i zad. 2 zakończenie - 30.11.2010; zad. 3 - data rozpoczęcia: 01.03.2008; lub data zakończenia: 30.11.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: dla Zadania nr 1 - 1 500 PLN, dla Zadania nr 2 - 4 000 PLN, dla Zadania nr 3 - 500 PLN. Jeżeli wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną cześć zamówienia - Zadanie, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych części, na które Wykonawca składa oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy WykonawcyWykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, w wysokości nie mniejszej niż: - Zadanie nr 1 - 400 000 PLN, - Zadanie nr 2 - 1 000 000 PLN, - Zadanie nr 3 - 100 000 PLN, b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, podanymi niżej: - Zadanie nr 1 - minimum 3 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne w zakresie 1, 2, doświadczenie zawodowe w geodezji 6 lat; doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji geodezyjnej, wymaganej w postępowaniach przed organami administracji publicznej, dokonywaniu podziałów nieruchomości i ustalaniu granic pasów drogowych oraz map do celów projektów drogowych. - Zadanie nr 2 - minimum 5 osób posiadających uprawnienia geodezyjne w zakresie 1, 2, doświadczenie zawodowe w geodezji 6 lat, doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji geodezyjnej wymaganej w postępowaniach przed organami administracji publicznej, dokonywaniu podziałów nieruchomości i ustalaniu granic pasów drogowych oraz map do celów projektów drogowych. - Zadanie nr 3 - minimum 2 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne w zakresie 1, doświadczenie zawodowe w geodezji 10 lat; b) Przez uprawnienia geodezyjne rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086, z późniejszymi zmianami). 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Wymagane doświadczenie Wykonawcy 3.1. Wykonawca winien posiadać doświadczenie organizacyjne i techniczne w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: - sporządzania dokumentacji wymaganej w postępowaniu przed organami administracji publicznej; - sporządzania dokumentacji geodezyjnej na zlecenie organów administracji publicznej; - podziałów nieruchomości i ustalaniu granic pasów drogowych; - map do celów projektów drogowych. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - Zadanie nr 1 - pięć prac odpowiadających swoim rodzajem usługom wymienionym w pkt 3.1; - Zadanie nr 2 - dziesięć prac odpowiadających swoim rodzajem usługom wymienionym w pkt 3.1; - Zadanie nr 3 - pięć prac odpowiadających swoim rodzajem usługom zawartym w Zadaniu nr 3. b) Wymagana łączna wartość wykonanych usług Łączna wartość netto usług wymienionych w pkt 3.1 zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej: - Zadanie nr 1 - 400 000 PLN, - Zadanie nr 2 - 600 000 PLN, - Zadanie nr 3 - 200 000 PLN, 3.2. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 3 spełniają łącznie. 4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawcy wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Bilans i rachunek zysków i strat (części sprawozdania finansowego) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. 3. Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie ("Potencjał kadrowy"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ. Do informacji złożonej na Formularzu 3.2 Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia osób wskazanych w ofercie, w tym informację dotyczącą przebiegu pracy zawodowej każdej wskazanej osoby o treści wymaganej wzorem "Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2" - Załącznik do Formularza 3.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień oraz kopie innych dokumentów potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Informacja o osobach musi być złożona oddzielnie na każdą część zamówienia - Zadanie. Osoby przedstawione na Formularzu 3.2 POTENCJAŁ KADROWY na jedno Zadanie mogą być powtórzone po raz drugi w innym Zadaniu. Informacja na Formularzu/ach 3.2 wraz z dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B2. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 13 (wraz z podatkiem VAT 22%) Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SIWZ w formie wydrukowanej (papierowej) przekazanej przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. Warunki i sposób płatności: - przelewem na rachunek bankowy: nazwa banku: Kredyt Bank II O/Gdańsk, numer rachunku: 23 1500 1171 1211 7004 4378 0000 - lub w kasie GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, pok. 203 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 12:00, GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 13 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ewentualne protesty winny być wniesione w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.