eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Remonty cząstkowe dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Koziegłowy: Remonty cząstkowe dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 32775 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Usług Komunalnych w Koziegłowach, ul. Zamkowa 3, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 034 3142000, fax 034 3142000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl/zuk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Usług Komunalnych w Koziegłowach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych grysami i emulsją asfaltową oraz masą asfaltobetonową w szczególności: - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bez wycinania /ok. 500 m2/, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną z wycinaniem /ok. 800 m2/, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną bez wycinania /ok. 1200 m2/, Podane ilości przewidziane do realizacji umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną a) z wycinaniem: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm (w przypadku konieczności wykonania remontu całej szerokości jezdni rozścielenie należy wykonać mechanicznie za pomocą rozścielacza), - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem. b) bez wycinania: - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą mineralno-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem. 3. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni grysami i emulsja bez wycinania: - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remont cząstkowy nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją /min. grubość ułożonej warstwy 4 cm/ - zagęszczenie poszczególnych warstw układanych materiałów, 4. Oferta powinna zawierać koszt wykonania remontu 1m2 bez względu na głębokość wyboju i odległość transportu /w cenach netto i brutto/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodne z punktem 7 SWIZ. 3. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie -spełnia, -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uczestnik przetargu musi dostarczyć następujące informacje i dokumenty w swojej ofercie: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1a lub 1b), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (należy udokumentować zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia). 4) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (należy przedstawić min. 1 zamówienie z którego wynika że wykonawca wykonał dla CZĘŚCI NR 1 remont cząstkowy nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bez wycinania, a dla CZĘŚCI NR 2 remont cząstkowy nawierzchni masą min-bitumiczną z wycinaniem lub bez wycinania) zał. nr 3, 5) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 6) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 7) W przypadku, gdy oferenta reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone upoważnienie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.06.87.605/. 9) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (także spółka cywilna) wymagania dotyczące składanych dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty z pkt 2; 3; muszą być złożone przez każdego wykonawcę) 10) Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozieglowy.pl/zuk

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Usług Komunalnych w Koziegłowach ul. Zamkowa 3 42-350 Koziegłowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Usług Komunalnych w Koziegłowach ul. Zamkowa 3 42-350 Koziegłowy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych grysami i emulsją asfaltową w szczególności: - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bez wycinania /ok. 500 m2/, Podane ilości przewidziane do realizacji umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni grysami i emulsja bez wycinania: - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remont cząstkowy nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją /min. grubość ułożonej warstwy 4 cm/ - zagęszczenie poszczególnych warstw układanych materiałów,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych masą asfaltobetonową w szczególności: - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną z wycinaniem /ok. 800 m2/, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną bez wycinania /ok. 1200 m2/, Podane ilości przewidziane do realizacji umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną a) z wycinaniem: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm (w przypadku konieczności wykonania remontu całej szerokości jezdni rozścielenie należy wykonać mechanicznie za pomocą rozścielacza), - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem. b) bez wycinania: - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą mineralno-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.