eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.Most do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Most do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 327706 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286816 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Polityki Społecznej, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. (033) 49 71 499, faks (033) 49 71 720.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Most do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Blok kostka kolor 8,5x8,5 - 5 szt. 2.Bloczki samoprzylepne 76x76 handy żółte - 20 szt. 3.Cienkopis - różne kolory - 15 szt. 4.Długopis żelowy niebieski - 10 szt. 5.Długopis dla interesanta (podstawa samoprzylepna+rozciągliwa sprężyna+długopis) - 4 szt. 6.Koperta C4 biała SK - 50 szt. 7.Koperta C5 biała SK - 300 szt. 8.Koperta C6 biała SK - 200 szt. 9.Korektor w płynie z gąbką korygującą 20ml szybko schnący , niewidoczny na fotokopiach - 2 szt. 10.Korektor taśma (myszka) szerokość 5mm długość min.6m - 2 szt. 11.Koszulka na dokumenty A4 (1 opakowanie - 100 szt.) - 5 op. 12.Linijka 30cm - 2 szt. 13.Nóż do kopert - 1 szt. 14.Ołówek automat. 0,5 - 4 szt. 15.Ołówek zwykły HB - 6 szt. 16.Pinezki do tablicy korkowej (1 opakowanie - 15 szt.) - 2 op. 17.Pojemnik plastikowy na bloczki do not. 8,5x8,5x5 cm - 2 szt. 18.Przekładki do segregatorów kartonowe poziome (1 op. - 100 szt.) - 2 op. 19.Skoroszyt sztywny wpinany - 50 szt 20.Szuflada biurowa na dokumenty (półka sekretarska) - 6 szt. 21.Spinacze trójk. R28 (1 opakowanie - 100 szt.) - 10 op. 22.Segregator A4 / 75 PCV kolor okleina z zewnątrz - 45 szt. 23.Tablica korkowa 60 cm x 90 cm - 1 szt. 24.Teczka do podpisu 15 kart. - 5 szt. 25.Wkłady do długopisu (zgodne z poz. 4) - 20 szt. 26.Zszywki 24/6 (1p =1000 zszywek) - 10 p. 27.Zakreślacz tekstu (ścięta końcówka, intensywny kolor, grubość pisania od 2-5mm, różne kolory) -10 szt. 28.Papier xero A4 gramatura 80g/m2 - 40ryz 29.Papier xero kolor mix A4 (opakowanie 100 szt.) - 2 op..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Most do sukcesu współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. Beskid Plus Spółka Jawna Roman Tyrna, Janusz Cybuch, Bartosz Tyrna,, ul. Towarowa 3, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 808,09

  • Oferta z najniższą ceną: 808,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1044,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.