eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, urządzeń do anestezji dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Gdynia: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, urządzeń do anestezji dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 327673 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, urządzeń do anestezji dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - urządzeń do anestezji, rurek intubacyjnych, zbrojonych, ustno - gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów przeciwbakteryjnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. GRUPA 1 RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1. 3,5 20 - sztuk; 2. 4,0 40 - sztuk; 3. 4,5 40 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE ZBROJNE z mankietem niskociśnieniowym 4. 3,5 50 - sztuk; 5. 4,0 200 - sztuk; 6. 4,5 400 - sztuk; 7. 10,0 20 - sztuk; GRUPA 2 RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1. 5,0 20 - sztuk; 1. 5,0 20 - sztuk; 2. 5,5 40 - sztuk; 3. 6,0 200 - sztuk; 4. 6,5 200 - sztuk; 5. 7,0 1 200 - sztuk; 6. 7,5 2 100 - sztuk; 7. 8,0 2 000 - sztuk; 8. 8,5 1 200 - sztuk; 9. 9,0 400 - sztuk; 10. 9,5 200 - sztuk; 11. 10,0 100 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE bez mankietu niskociśnieniowego 12. 2,0 10 - sztuk; 13. 2,5 10 - sztuk; 14. 3,0 10 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskociśnieniowym 15. 5,0 150 - sztuk; 16. 5,5 100 - sztuk; 17. 6,0 300 - sztuk; 18. 6,5 100 - sztuk; 19. 7,0 600 - sztuk; 20. 7,5 300 - sztuk; 21. 8,0 700 - sztuk; 22. 8,5 100 - sztuk; 23. 9,0 200 - sztuk; GRUPA 3 RURKI TRACHEOSTOMIJNE z 2 mankietami niskociśnieniowymi 1. 7, 7 1/2, 8 400 - sztuk; GRUPA 4 1. Filtr antybakteryjno-wirusowy z portem 9 000 - sztuk; 2. Filtr antybakteryjno-wirusowy z nawilżeniem i portem 9 500 - sztuk; GRUPA 5 RURKI USTNO-GARDŁOWE 1. 0; 00,000 - 5 6 800 - sztuk; GRUPA 6 RURKI TRACHEOSTOMIJNEpodwójne, plastikowe, bez otworu 1. 9AS 120 - sztuk; 2. 9AL 40 - sztuk; 3. 8AS 120 - sztuk; 4. 8AL 50 - sztuk; 5. 7AS 80 - sztuk; 6. 7AL 40 - sztuk; 7 6AS 20 - sztuk; 8 6AL 20 - sztuk; RURKI TRACHEOSTOMIJNE podwójne, plastikowe, z otworem 9 6BS 10 - sztuk; 10 6BL 10 - sztuk; 11 9BS 20 - sztuk; 12 9BL 20 - sztuk; 13 8BS 20 - sztuk; 14 8BL 20 - sztuk; 15 7BS 30 - sztuk; 16 7BL 20 - sztuk; 17 10BL 4 - sztuk; DREN DO LECZENIA ZATOK 18 II 1,2 240 - sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oryginalne ulotki/katalogi informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem) potwierdzające, iż oferowany asortyment jest zgodny z wymaganymi parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY. W przypadku braku wymaganych informacji w ulotce/katalogu, opis produktu sporządzony przez wykonawcę, jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce/katalogu informacyjnym; 2) wzory przedmiotu zamówienia (próbki) w ilości co najmniej 1 ( jedna ) sztuka z każdego rodzaju asortymentu w oryginalnych opakowaniach handlowych; 3) oświadczenie, że oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego asortyment posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 1.Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować zmiany ceny zawartej w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w zakresie o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego; 4) w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pokój 11...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pokój 11...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1. 3,5 20 - sztuk; 2. 4,0 40 - sztuk; 3. 4,5 40 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE ZBROJNE z mankietem niskociśnieniowym 4. 3,5 50 - sztuk; 5. 4,0 200 - sztuk; 6. 4,5 400 - sztuk; 7. 10,0 20 - sztuk;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1. 5,0 20 - sztuk; 1. 5,0 20 - sztuk; 2. 5,5 40 - sztuk; 3. 6,0 200 - sztuk; 4. 6,5 200 - sztuk; 5. 7,0 1 200 - sztuk; 6. 7,5 2 100 - sztuk; 7. 8,0 2 000 - sztuk; 8. 8,5 1 200 - sztuk; 9. 9,0 400 - sztuk; 10. 9,5 200 - sztuk; 11. 10,0 100 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE bez mankietu niskociśnieniowego 12. 2,0 10 - sztuk; 13. 2,5 10 - sztuk; 14. 3,0 10 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskociśnieniowym 15. 5,0 150 - sztuk; 16. 5,5 100 - sztuk; 17. 6,0 300 - sztuk; 18. 6,5 100 - sztuk; 19. 7,0 600 - sztuk; 20. 7,5 300 - sztuk; 21. 8,0 700 - sztuk; 22. 8,5 100 - sztuk; 23. 9,0 200 - sztuk;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE z 2 mankietami niskociśnieniowymi 1. 7, 7 1/2, 8 400 - sztuk;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr antybakteryjno-wirusowy z portem 9 000 - sztuk; 2. Filtr antybakteryjno-wirusowy z nawilżeniem i portem 9 500 - sztuk;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI USTNOGARDŁOWE 1. 0; 00,000 - 5 6 800 - sztuk;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE podwójne, plastikowe, bez otworu 1. 9AS 120 - sztuk; 2. 9AL 40 - sztuk; 3. 8AS 120 - sztuk; 4. 8AL 50 - sztuk; 5. 7AS 80 - sztuk; 6. 7AL 40 - sztuk; 7 6AS 20 - sztuk; 8 6AL 20 - sztuk; RURKI TRACHEOSTOMIJNE podwójne, plastikowe, z otworem 9 6BS 10 - sztuk; 10 6BL 10 - sztuk; 11 9BS 20 - sztuk; 12 9BL 20 - sztuk; 13 8BS 20 - sztuk; 14 8BL 20 - sztuk; 15 7BS 30 - sztuk; 16 7BL 20 - sztuk; 17 10BL 4 - sztuk; DREN DO LECZENIA ZATOK 18 II 1,2 240 - sztuk;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.