Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Słupsk: DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO REMONTU FALOCHRONÓW W USTCE, ŁEBIE I DARŁOWIE
Numer ogłoszenia: 327656 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO REMONTU FALOCHRONÓW W USTCE, ŁEBIE I DARŁOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych materiałów budowlanych do remontu falochronów w Ustce, Łebie i Darłowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: 2.1. Zadanie nr 1: obejmuje dostawę następujących specjalistycznych materiałów budowlanych: a) zaprawy typu jak Sika Repair-13F lub równoważnej - ilość: 4000 kg, b) zaprawy typu jak Sika Repair-10F lub równoważnej - ilość: 400 kg, c) specjalnej zaprawy do budowy masywów skalnych wzbogaconej mikrokrzemionką typu jak OXAL RMH lub równoważnej - ilość: 4000 kg, d) zaprawy typu jak Emcekrette B60 lub równoważnej - ilość: 2000 kg. Szczegółowy wykaz materiałów stanowiących przedmiot zadania 1, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów techniczno-użytkowych określa załącznik nr 6/1 do SIWZ. 2.2. Zadanie nr 2: obejmuje dostawę następujących specjalistycznych materiałów budowlanych: a) zaprawy typu jak Flowpoint lub równoważnej - ilość: 6000 kg; b) zaprawy typu jak Renocem Plug20 lub równoważnej - ilość: 6000 kg;. Szczegółowy wykaz materiałów stanowiących przedmiot zadania 2, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów techniczno-użytkowych określa załącznik nr 6/2 do SIWZ. 2.3. Zadanie nr 3: obejmuje dostawę kamienia polnego łamanego z zachowanym kątem prostym (przynajmniej jedna strona) lub granit w ilości 24 000 kg. Szczegółowy opis materiału stanowiącego przedmiot zadania 2, wraz ze wskazaniem parametrów techniczno-użytkowych określa załącznik nr 6/3 do SIWZ. 2.4. zadanie nr 4: obejmuje dostawę następujących specjalistycznych materiałów budowlanych: a) zaprawy cementowej M15 - ilość: 2000 kg, b) kitu uszczelniającego trwale plastycznego, asfaltowo-kauczukowego na spoiny pionowe, uszczelniającego szczeliny dylatacyjne - ilość: 140 kg; c) masy zalewowej asfaltowo-polimerowej typu jak Carbitex Zp lub równoważnej - ilość 800 kg; d) płynu specjalistycznego, wysokiej jakości do mycia kamienia i betonu, z przeznaczeniem do czyszczenia falochronu - ilość: 180 l. Szczegółowy wykaz materiałów stanowiących przedmiot zadania 4, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów techniczno-użytkowych określa załącznik nr 6/4 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania oraz dostawy materiałów równoważnych w stosunku do opisanych za pomocą znaków towarowych pod katem opisanych parametrów techniczno-użytkowych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy zamówionych materiałów budowlanych na swój koszt do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Darłowie przy ul. Zachodniej 2. 2.5. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 44111800-9 - zaprawy 44114000-2 - beton 44912000-6 - kamień.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 44.11.40.00 - Beton 44.91.20.00 - Różne kamienie budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie miejsca dostawy materiałów, przy czym będzie to jednostka podlegająca Urzędowi Morskiemu w Słupsku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 22 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 20 (I piętro, Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic gdzie funkcję zarządcy dróg pełni ZIM Słupsk
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.