eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › przeprowadzenie szkoleń komputerowych z elementami e-learningu oraz szkoleń z zakresu rozwoju osobistego w podziale na 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Radzymin: przeprowadzenie szkoleń komputerowych z elementami e-learningu oraz szkoleń z zakresu rozwoju osobistego w podziale na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 32763 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń komputerowych z elementami e-learningu oraz szkoleń z zakresu rozwoju osobistego w podziale na 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń komputerowych z elementami e-learningu oraz szkoleń z zakresu rozwoju osobistego w podziale na 4 zadania: - zadanie nr 1 - szkolenie komputerowe wraz z egzaminem ECDL (4 moduły) dla 20 osób; - zadanie nr 2 - warsztatowe zajęcia wsparcia psychologicznego dla 90 osób; - zadanie nr 3 - szkolenie dla nauczycieli z zakresu wykorzystania multimediów dla 15 osób; - zadanie nr 4 - szkolenie dla nauczycieli z zakresu dydaktyki e-learningu dla 30 osób. Informacje - zadanie nr 1 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 240 godzin szkoleń komputerowych (2 grupy x 120 godzin lekcyjnych) przygotowujących do zdania egzaminu European Computer Driving Licence (ECDL). Zajęcie szkoleniowe realizowane będą w ramach 4 modułów: 1. Arkusze kalkulacyjne 2. Bazy danych 3. Grafika menedżerska i prezentacyjna 4. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja W ramach szkoleń Wykonawca, w terminie 30 dni od daty rozpoczęcia realizacji szkoleń, opracuje komponent e-learningowy w wymiarze 5 godzin na każdą osobę. Komponent e-learningowy powinien być kompatybilny z platformą e-learningową funkcjonującą w szkołach podstawowych i gimnazjalnych gminy Radzymin. Parametry techniczne oraz instrukcję użytkownika platformy określa załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania materiałów dydaktycznych, niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację szkoleń. Wykonawca w kalkulacji kosztu uwzględnia opłaty za przystąpienie osób do każdego z egzaminów ECDL w ramach poszczególnych modułów tematycznych szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia. Informacje - zadanie nr 2 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 90 godzin warsztatów wsparcia psychologicznego dla uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjalnych gminy Radzymin (18 grup x 5 godzin lekcyjnych). Każda z grup liczyła będzie około 5 osób. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi program warsztatów wsparcia psychologicznego. Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące obszary tematyczne: - techniki opanowywania stresu i walki z agresją, oraz - koncentracja na zadaniach. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację warsztatów. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia. Informacje - zadanie nr 3 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 120 godzin szkolenia z zakresu wykorzystania multimediów w procesie dydaktycznym dla nauczycieli szkół podstawowych oraz gimnazjalnych gminy Radzymin (3 grupy x 40 godzin lekcyjnych). Każda z grup liczyła będzie około 5 osób. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi program szkolenia. Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące obszary tematyczne: - podstawy grafiki komputowej; - podstawowe narzędzia obróbki obrazu; - korzystanie z filtrów, masek, pędzla, praca na obiektach zaznaczonych, narzędzia do obróbki fotografii, zastosowanie kształtów, opcje mieszania, praca na warstwach, strony internetowe. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia. Informacje - zadanie nr 4 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 120 godzin szkolenia z zakresu dydaktyki e-learnngu dla nauczycieli szkół podstawowych oraz gimnazjalnych gminy Radzymin (6 grup x 20 godzin lekcyjnych). Każda z grup liczyła będzie około 5 osób. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi program szkolenia. Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące obszary tematyczne: - zasady tworzenia treści szkoleniowych w portalach e-learningowych , - przebieg procesu projektowania treści e-learningowych, - tworzenie konwentów e-leraningowych z wykorzystaniem platformy e-learningowej Zamawiającego, której parametry określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ, - zabezpieczenie jakości tworzonych konwentów. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. dla zadania nr 1 w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum jedno szkolenie komputerowe, którego wartość wyniosła co najmniej 10 000,00 zł brutto. W przypadku prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 3 lata wykaz składa się za faktyczny okres prowadzenia działalności.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dla zadania nr 1, w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji szkolenia tematycznego, opracują oraz umieszczą na platformie Zamawiającego moduł e-learningowy. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z instrukcją obsługi stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 5 do SIWZ (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie oświadczenie muszą złożyć wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie). 2. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spółki Cywilnej. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian: - Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w par. 2 ust. 2 umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia terminu z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych). - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ryczałtowej, w sytuacji gdy urzędowo zostanie zmieniony podatek VAT. - Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w par. 2 ust. 2 umowy w sytuacjach losowych lub spowodowanych siłą wyższą,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2 05-250 Radzymin, pok. Nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 15:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2 05-250 Radzymin, pok. Nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu, programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: Wiedza - klucz do przyszłości realizowanego przez Gminę Radzymin ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.