eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › protezy naczyniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32763

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: protezy naczyniowe Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, do kontaktów: Masłowska Stanisława, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5386937, fax 089 5386228, e-mail: zamowienia@wss.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wss.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Masłowska Stanisława, ul. Żołnierska 16 B pok 2/9, 10-561 Olsztyn, woj. Warmińsko - Mazurskie, tel. 089 53 86 228, fax 089 53 86 228, e-mail: zamowienia@wss.olsztyn.pl, www.wss.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: protezy naczyniowe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie Magazyn ul. Żołnierska 16 A Olsztyn 10 - 561. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Protezy naczyniowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia i oceny spełniania warunku, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20. 04. 2004 r. o wyrobach medycznych ( dz. U. Nr 93 poz. 896 ) i przepisami wykonawczymi do oferty należy dołączyć: 1. dla wyrobów klas: II b i III - deklarację zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 9 pakietów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium ustalone dla całości przedmiotu zamówienia wynosi 2 950,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum trzech dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością oferowanym pakietom. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 2.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.3 wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100 % wartości złożonej oferty. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 3.W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. 12. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca). 6. Zamwaijący przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / niespełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w arunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 .4. ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. 7. W zakresie przedmiotowym zamawiający szczególnie wymaga: 7.1. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę opisu - specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia ( folder, katalog ). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych minimum 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanym pakietom, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie - przy czym dokumenty te zatwierdzone być muszą przez osoby uprawnione do reprezentacji. 7.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków (nie mniej niż 100 % wartości złożonej oferty ) finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 11:00, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Żołnierska 16 B, pok 2 / 9 Olsztyn 10 - 561.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: PROTEZA NACZYNIOWA USZCZELNIONA ŻELATYNĄ, impregnowana, dziana podwójnie, welurowa, całkowita szczelność ( porowatość = 0 ), nie może zawierać formadechydu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Protezy proste o długości 30 cm w rozmiarze 16 - 26 mm; 2. Protezy rozwidlone o długości 40 cm, w rozmiarach 14x7mm,14x8mm,16x8mm,20x10mm, 20x11mm, 24x12 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: PROTEZA NACZYNIOWA USZCZELNIONA, dziana, powlekana kolagenem, welurowana jednostronnie od zewnątrz, grubość ścianki do 0,5 mm, przepuszczalność dla wody < 5 ml / cm kw. przy 120 mmHg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Protezy proste o długości 10 - 70 cm, w rozmiarach 20 - 24 mm; 2. Protezy rozwidlone o długości 50 cm, w rozmiarach 14x7mm,16x8 mm, 20x10 mm, 22x11mm,24x12 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. 1) Krótki opis: PROTEZY NACZYNIOWE NIEUSZCZELNIONE, dziana, podwójnie welurowana proteza, długość 60 cm, o przepuszczalności poniżej 1600 ccm/min/cm.kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Proteza prosta o długości 60 cm, w rozmiarach 6 mm,8mm,10 mm; 2. Proteza roziwdlona o długości 40 cm, w rozmiarach 14x7mm,14x8 mm,16x8 mm,18x9 mm,20x10 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: 1. ŁATY NACZYNIOWE, powlekane zpoliestru, podwójnie plecione o mikroporowatości; 2. ŁATY NACZYNIOWE Z PTFE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. łATY NACZYNIOWEw rozmiarach 1x7 cm,2x9 cm, 3x4 cm; 2. łATY NACZYNIOWE Z PTFE o grubości 0,5 mm,w rozmiarach 1x9 cm, 2,5x15 cm,0,8x7,5 cm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: PROTEZA ZBROJONA Z PTFE z pierścieniami umiejscowionymi wewnątrz ściany - stretch prosta. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Proteza o długości 10 - 50 cmw rozmiarach 6 mm - 8 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr VI. 1) Krótki opis: PROTEZA ZBROJONA Z PTFE stosowana jako dostęp naczyniowy dla przetok tętniczo - żylnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Proteza o długości 15 - 40 cm, ze średnicą wewnętrzną 4 mm - 8 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. 1) Krótki opis: PROTEZA ZBROJONAZ PTFE, rozciągliwa, cienkościenna z usuwalnymi pierścieniami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Proteza o długosci 80-100 cm w rozmiarze 8 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8. 1) Krótki opis: PROTEZA IMPREGNOWANA TLENKIEM SREBRA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. proteza rozwidlona o długości 50-60 cm, w rozmiarach 14x7 mm,16x8 mm, 18x9 mm; 2. proteza prosta o długości 35 - 70 cm, w rozmiarze 6 mm - 8 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9. 1) Krótki opis: PROTEZA Z PTFE stretch do rewizji z pierścieniami wewnatrz sciany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Proteza o długości 20 cm, w rozmiarze 6 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.