Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-10-20
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (je¿eli dotyczy):
www.stocer.plOg³oszenie nr 327601 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Konstancin-Jeziorna: Dostawa wyrobów medycznych
(opaski gipsowe, elektrody, ig³y, cewniki, dreny, strzykawki, materia³y opatrunkowe, pieluchomajtki, cewniki zewnêtrzne, itp)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
14201312000000, ul.
ul. Wierzejewskiego
12,
05510
Konstancin-Jeziorna, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 711 90 37, 711 90 48, e-mail
, faks
22 711 90 37.
Adres strony internetowej (URL): www.stocer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
www.stocer.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.stocer.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Dostarczyæ do siedziby Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER sp. z o.o.Dzia³ handlowy lub Kancelaria Ogólna
Adres:
ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin Jeziorna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wyrobów medycznych
(opaski gipsowe, elektrody, ig³y, cewniki, dreny, strzykawki, materia³y opatrunkowe, pieluchomajtki, cewniki zewnêtrzne, itp)
Numer referencyjny: PN-62/2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Wyroby medyczne w pakiety nr 1-13, a nich m.in czy¶ciki, miseczki, opaski gipsowe, gipsy chirurgiczne, elektrody ¿el do EKG USG, cewniki dreny, ig³y strzykawki przyrz±dy do przetaczania p³ynów, krwi, ¿ywienia, materia³y opatrunkowe, pieluchomajtki, mini spike, matryca hemostatyczne, cewniki zewnêtrzne. Opis przedmiotu zamówienia i ilo¶ci zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne
Dodatkowe kody CPV:33140000-3, 33141000-0
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 458354.10
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej niezbêdne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
W zakresie znajdowania siê Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W zakresie posiadania niezbêdnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolno¶ci technicznej - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej niezbêdne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±. 2.W zakresie posiadania niezbêdnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolno¶ci technicznej - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±. 3.W zakresie znajdowania siê Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zanotpewniaj±cej wykonanie zamówienia - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±. 4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przes³anki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP: a/ odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, b/ o¶wiadczenie Wykonawcy o jego przynale¿no¶ci albo braku jego przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca bêdzie móg³ z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e jego powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowi±zany jest (bez wezwania) przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu. (Wzór o¶wiadczenia wykonawcy stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca (w trybie i na zasadach okre¶lonych w art. 26a ustawy PZP) mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e odpowiednie do wymogów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SIWZ, zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±. 9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) maj±cych miejsce zamieszkania lub siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie maj± regulacje z § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). 10. Zamawiaj±cy, korzystaj±c ze swoich uprawnieñ wynikaj±cych z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cy siê o zamówienie posiada³: a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawieraj±ce dok³adny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiaj±cy w tre¶ci SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) b/ identyczne z oferowanymi jako przedmiot zamówienia wyrobami bezp³atne próbki wszystkich zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych w ilo¶ci min. 1 szt. najmniejszego oryginalnego opakowania i dostarczy³ je Zamawiaj±cemu w odpowiedzi na jego wezwanie. UWAGA: W przypadku wyst±pienia kilku rozmiarów tego samego wyrobu mo¿na za³±czyæ jedn± próbkê, jednego z rozmiarów w oryginalnym opakowaniu, pod warunkiem, ¿e wyrób jest tego samego producenta. Próbki nale¿y dok³adnie opisaæ, podaj±c Nr pakietu, oraz nr pozycji, której dotycz±. 11. Wype³nione w ca³o¶ci i podpisane za³±czniki niniejszej SIWZ nr 1 , 2, 4 , 5, 6 . 12. Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane SIWZ powinny byæ dostarczone w oryginale lub jako po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em kopia. Po¶wiadczenia kopii danego dokumentu dokonuje osoba lub osoby upowa¿nione do podpisania (z³o¿enia) oferty w imieniu Wykonawcy lub notariusz, gdy chodzi o kopiê udzielonego pe³nomocnictwa. 13.W zwi±zku z dyspozycj± przepisu art. 8 ust. 3 ustawy PZP uprzedzamy wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w niniejszym postêpowaniu o mo¿liwo¶ci zastrze¿enia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomo¶ci jedynie Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia, i¿ okre¶lone dokumenty stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - j.t. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.) za wyj±tkiem tych informacji jakie zobowi±zany jest podaæ Zamawiaj±cy do publicznej wiadomo¶ci. W/w informacji nie bêd± ujawniane, je¿eli Wykonawca, który je zastrzega dokona tego nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, o¶wiadczaj±c, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wyka¿e, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej niezbêdne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±.
2.W zakresie posiadania niezbêdnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolno¶ci technicznej - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±.
3.W zakresie znajdowania siê Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zanotpewniaj±cej wykonanie zamówienia - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±.
4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przes³anki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP:
a/ odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
b/ o¶wiadczenie Wykonawcy o jego przynale¿no¶ci albo braku jego przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca bêdzie móg³ z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e jego powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowi±zany jest (bez wezwania) przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu. (Wzór o¶wiadczenia wykonawcy stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ).
5. Wykonawca (w trybie i na zasadach okre¶lonych w art. 26a ustawy PZP) mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e odpowiednie do wymogów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SIWZ, zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±.
9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) maj±cych miejsce zamieszkania lub siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie maj± regulacje z § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126).
10. Zamawiaj±cy, korzystaj±c ze swoich uprawnieñ wynikaj±cych z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cy siê o zamówienie posiada³:
a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawieraj±ce dok³adny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiaj±cy w tre¶ci SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia)
b/ identyczne z oferowanymi jako przedmiot zamówienia wyrobami bezp³atne próbki wszystkich zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych w ilo¶ci min. 1 szt. najmniejszego oryginalnego opakowania
i dostarczy³ je Zamawiaj±cemu w odpowiedzi na jego wezwanie.
UWAGA: W przypadku wyst±pienia kilku rozmiarów tego samego wyrobu mo¿na za³±czyæ jedn± próbkê, jednego z rozmiarów w oryginalnym opakowaniu, pod warunkiem, ¿e wyrób jest tego samego producenta. Próbki nale¿y dok³adnie opisaæ, podaj±c Nr pakietu, oraz nr pozycji, której dotycz±.
11. Wype³nione w ca³o¶ci i podpisane za³±czniki niniejszej SIWZ nr 1 , 2, 4 , 5, 6 .
12. Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane SIWZ powinny byæ dostarczone w oryginale lub jako po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em kopia. Po¶wiadczenia kopii danego dokumentu dokonuje osoba lub osoby upowa¿nione do podpisania (z³o¿enia) oferty w imieniu Wykonawcy lub notariusz, gdy chodzi o kopiê udzielonego pe³nomocnictwa.
13.W zwi±zku z dyspozycj± przepisu art. 8 ust. 3 ustawy PZP uprzedzamy wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w niniejszym postêpowaniu o mo¿liwo¶ci zastrze¿enia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomo¶ci jedynie Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia, i¿ okre¶lone dokumenty stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - j.t. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.) za wyj±tkiem tych informacji jakie zobowi±zany jest podaæ Zamawiaj±cy do publicznej wiadomo¶ci. W/w informacji nie bêd± ujawniane, je¿eli Wykonawca, który je zastrzega dokona tego nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, o¶wiadczaj±c, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wyka¿e, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej niezbêdne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±. 2.W zakresie posiadania niezbêdnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolno¶ci technicznej - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±. 3.W zakresie znajdowania siê Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zanotpewniaj±cej wykonanie zamówienia - Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie, wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia przez Wykonawcê wraz z ofert±. 4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przes³anki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP: a/ odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, b/ o¶wiadczenie Wykonawcy o jego przynale¿no¶ci albo braku jego przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca bêdzie móg³ z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e jego powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowi±zany jest (bez wezwania) przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu. (Wzór o¶wiadczenia wykonawcy stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca (w trybie i na zasadach okre¶lonych w art. 26a ustawy PZP) mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e odpowiednie do wymogów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SIWZ, zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±. 9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) maj±cych miejsce zamieszkania lub siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie maj± regulacje z § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). 10. Zamawiaj±cy, korzystaj±c ze swoich uprawnieñ wynikaj±cych z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cy siê o zamówienie posiada³: a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawieraj±ce dok³adny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiaj±cy w tre¶ci SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) b/ identyczne z oferowanymi jako przedmiot zamówienia wyrobami bezp³atne próbki wszystkich zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych w ilo¶ci min. 1 szt. najmniejszego oryginalnego opakowania i dostarczy³ je Zamawiaj±cemu w odpowiedzi na jego wezwanie. UWAGA: W przypadku wyst±pienia kilku rozmiarów tego samego wyrobu mo¿na za³±czyæ jedn± próbkê, jednego z rozmiarów w oryginalnym opakowaniu, pod warunkiem, ¿e wyrób jest tego samego producenta. Próbki nale¿y dok³adnie opisaæ, podaj±c Nr pakietu, oraz nr pozycji, której dotycz±. 11. Wype³nione w ca³o¶ci i podpisane za³±czniki niniejszej SIWZ nr 1 , 2, 4 , 5, 6 . 12. Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane SIWZ powinny byæ dostarczone w oryginale lub jako po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em kopia. Po¶wiadczenia kopii danego dokumentu dokonuje osoba lub osoby upowa¿nione do podpisania (z³o¿enia) oferty w imieniu Wykonawcy lub notariusz, gdy chodzi o kopiê udzielonego pe³nomocnictwa. 13.W zwi±zku z dyspozycj± przepisu art. 8 ust. 3 ustawy PZP uprzedzamy wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w niniejszym postêpowaniu o mo¿liwo¶ci zastrze¿enia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomo¶ci jedynie Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownego o¶wiadczenia, i¿ okre¶lone dokumenty stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - j.t. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.) za wyj±tkiem tych informacji jakie zobowi±zany jest podaæ Zamawiaj±cy do publicznej wiadomo¶ci. W/w informacji nie bêd± ujawniane, je¿eli Wykonawca, który je zastrzega dokona tego nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, o¶wiadczaj±c, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wyka¿e, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Kwota wadium wynosi: 13 741,00 PLN
S³ownie: Trzyna¶cie tysiêcy, siedemset czterdzie¶ci jeden z³, a na poszczególne pakiety:
1- 183,00 z³
2- 847,00 z³
3- 560,00 z³
4- 135,00 z³
5- 3 000,00 z³
6- 2 400,00 z³
7- 4 898,00 z³
8- 783,00 z³
9- 69,00 z³
10- 372,00 z³
11- 252,00 z³
12- 131,00 z³
13- 111,00 z³
razem 13 741,00 z³
2. Wadium nale¿y wnie¶æ do dnia 28.10. 2016 r. do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto:
Bank BPH 67-1060 0076-0000 3310 0018 7984
z dopiskiem; Wadium- Znak sprawy PN- 62/2016
oraz podanie numeru NIP Firmy
3.Za termin wniesienia wadium uwa¿a siê dzieñ i godzinê wp³ywu ¶rodków na konto Zamawiaj±cego lub z³o¿enie orygina³u gwarancji czy porêczenia na rêce Zamawiaj±cego za potwierdzeniem odbioru (mo¿e byæ do³±czone do oferty pod warunkiem, ¿e nie jest z ni± trwale z³±czone). Wadium mo¿e byæ wnoszone w pieni±dzu (przelewem na konto bankowe Zamawiaj±cego z konta bankowego Wykonawcy), porêczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zarówno gwarancje jak i porêczenia o których mowa w ust. 3 musz± byæ udzielane do koñca terminu zwi±zania ofert± wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywaæ wszystkie bez wyj±tku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP okoliczno¶ci w których Wykonawca sk³adaj±cy ofertê traci wadium na rzecz Zamawiaj±cego. Wykonawca którego oferta nie bêdzie w ca³o¶ci zabezpieczona akceptowan± form± wadium na warunkach okre¶lonych w ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym równie¿ na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±, lub gdy Wykonawca nie zgodzi siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±, zostanie przez Zamawiaj±cego wykluczony z postêpowania.
3. Wadium w ca³o¶ci winno znajdowaæ siê w posiadaniu Zamawiaj±cego wraz z up³yniêciem terminu wyznaczonego do sk³adania ofert.
4. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
5. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a/ odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych
w ofercie;
b/ nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn
le¿±cych po stronie wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza.
7. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany w umowie 1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany w zawartej umowie w nastêpuj±cych sytuacjach: a) wprowadzenia do obrotu, w miejsce wyrobu bêd±cego przedmiotem niniejszej umowy, wyrobu innowacyjnego pod wzglêdem jako¶ci i parametrów medyczno/u¿ytkowych, spe³niaj±cego minimalne parametry wskazane w za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wy¿szym, ni¿ wyrób objêty niniejsz± umow±. Ewentualna zmiana wyrobu mo¿e byæ dokonana decyzj± Zamawiaj±cego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie pisemnego aneksu do umowy, w którym dotychczasowy wyrób zostanie wykre¶lony i zast±piony nowym wyrobem, b) wycofania wyrobu objêtego niniejsz± umow± z produkcji lub obrotu przez jego producenta. Ewentualna zmiana wyrobu mo¿e byæ dokonana decyzj± Zamawiaj±cego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy zawieraj±cy o¶wiadczenie producenta o wycofaniu wyrobu z produkcji lub obrotu, poprzez zawarcie pisemnego aneksu, moc± którego nast±pi wykre¶lenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu i zast±pienie go wyrobem zamiennym o nie gorszych ni¿ minimalne parametrach wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu a okre¶lone w za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy, c) zmiany polegaj±cej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejsz± umow±, na inny asortyment z tej umowy, który zosta³ ju¿ wykorzystany, z zastrze¿eniem, i¿ ca³kowita warto¶æ brutto umowy nie mo¿e ulec zmianie. Zmiana nast±pi w formie jednostronnej decyzji Zamawiaj±cego jako pisemny aneks do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci, moc± którego nast±pi wykre¶lenie z umowy ilo¶ci wyrobu niewykorzystanego i dopisaniem ilo¶ci wyrobu ju¿ wykorzystanego, d) w przypadku niewyczerpania ca³o¶ci asortymentu okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy w okresie, na jaki umowa ta zosta³a zawarta, okres ten mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas okre¶lony, nie d³u¿szy jednak ni¿ kolejne 3 miesi±ce. 2. Zmiany w Umowie wymagaj± zgody obu Stron i musz± byæ dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Czy¶ciki miseczki rêczniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
6100.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: opaski gipsowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
28253.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Jako¶æ | 40 |
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: gipsy chirurgiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
18720.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: Elektrody EKG USG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
4530.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 5
Nazwa: Cewniki, dreny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
100095.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 6
Nazwa: ig³y, strzykawki, przyrz±dy do przetaczania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
80042.60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 7
Nazwa: Matria³y opatrunkwe: wata, gza, lignina, kompresy,opaski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
163269.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 8
Nazwa: pieluchomjtki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
26115.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
temin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 9
Nazwa: Filtry bakteryjne typuMini spike
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
2300.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 10
Nazwa: Matryca hemostatczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
12400.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 11
Nazwa: cewniki zewnêtrze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
8430.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 12
Nazwa: Opatrunek hydro¿elowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
4384.50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 13
Nazwa: Maski chirurgiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33100000-1, 33140000-3,
33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
3715.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegaj±ce na dostosowaniu pomieszczeñ na III piêtrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzêtu do ultrad¼wiêkowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, monta¿, uruchomienie aparatu do elektrowstrz±sów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrz±sów" w MSCZ
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.