eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dokończenie i rozbudowa systemu informatycznego (SI EMERYT) wspomagającego postępowanie dotyczące zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy podlegających przepisom ustawy z dnia 18 lutego 1994r. o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji



Ogłoszenie z dnia 2005-07-06

POZYCJA 32754

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: dokończenie i rozbudowa systemu informatycznego (SI EMERYT) wspomagającego postępowanie dotyczące zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy podlegających przepisom ustawy z dnia 18 lutego 1994r. o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Więziennej oraz ich rodzin (Dz. U. Nr 8, poz. 67 z 2004 r.) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, do kontaktów: Zbigniew Pelc, Stanisław Kaczmarek, Andrzej Szarszewski, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8256081 w. 475, fax 022 6028639, e-mail: wydzial.5@zer.mswia.gov.pl, http://www.zer.mswia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Emerytalno - Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Maria Siewiera, ul. Pawińskiego 17/21 p.463A, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 (22) 602 84 75, fax +48 (22) 825 49 79, e-mail: z.pelc@zer.mswia.gov.pl, www.zer.mswia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokończenie i rozbudowa systemu informatycznego (SI EMERYT) wspomagającego postępowanie dotyczące zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy podlegających przepisom ustawy z dnia 18 lutego 1994r. o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Więziennej oraz ich rodzin (Dz. U. Nr 8, poz. 67 z 2004 r.) 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie i rozbudowa systemu informatycznego, pracującego w oparciu o środowisko relacyjnej bazy danych ORACLE oraz oprogramowanie narzędziowe ORACLE FORMS i ORACLE REPORTS (SI EMERYT). System ten wspomaga postępowanie dotyczące zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy podlegających przepisom ustawy z dnia 18 lutego 1994r. o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Więziennej oraz ich rodzin (Dz.U. Nr 8, poz. 67 z 2004 r.). Rozbudowa systemu ma być wykonana na podstawie analizy i projektu, które posiada Zamawiający oraz z wykorzystaniem istniejących już modułów programowych posiadanych już przez Zamawiającego, wykonanych w narzędziach programistycznych firmy ORACLE. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dokończenie oprogramowania użytkowego, 2. migrację danych z obecnie eksploatowanych systemów w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA (ZER MSWiA) i w Biurze Emerytalnym Służby Więziennej (BE SW), 3. instalację i wdrożenie systemu w ZER MSWiA i BE SW, 4. szkolenie użytkowników i administratorów nowego SI EMERYT z ZER MSWiA i BE SW - min.1800 osobodni, przy ośmiogodzinnym dniu szkolenia, 5. nadzór autorski nad eksploatacją użytkową systemów w ZER MSWiA i BE SW. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa i jego komórki terenowe oraz Biuro Emerytalne Służby Więziennej, 02-521 Warszawa ul. Rakowiecka 37A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 28;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 150 000 zł Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym. Zapłata przelewem w terminie 21 dni od wystawienia faktury, po zakończeniu czynności odbioru pracy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp oraz: 1) Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp, 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności a. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000 zł b. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w szczególności: a. Doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych pracujących w oparciu o środowisko relacyjnej bazy danych ORACLE. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 wdrożenia systemów informatycznych pracujących w środowisku relacyjnej bazy danych ORACLE, każdy o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł (z pominięciem wartości dostarczonego sprzętu i licencji) oraz Wykonawca wdrożył co najmniej jeden system wraz z przeprowadzeniem procesu migracji danych w obszarze problematyki emerytalno-rentowej o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln zł (z pominięciem wartości dostarczonego sprzętu i licencji). b. Wykonawca posiada wdrożone procedury zachowania jakości, potwierdzone właściwym certyfikatem, na poziomie określonym w normie ISO 9001:2001 lub innej równoważnej normie, w zakresie projektowania, wytwarzania i instalacji oprogramowania aplikacyjnego. 4) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a. Co najmniej 2 kierownikami projektu, z wykształceniem wyższym oraz minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzenia projektów informatycznych. b. Nie mniej niż 20 programistami z doświadczeniem w zakresie narzędzi firmy Oracle, z których każdy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia oprogramowania w narzędziach ORACLE. c. Pozostałym zespołem przeznaczonym do realizacji tego zamówienia, który musi składać się z głównego projektanta, analityków, programistów, wdrożeniowców i szkoleniowców. Zespół ten łącznie musi się wykazać kompetencjami i doświadczeniem zawodowym w zakresie: - pozyskiwania i analizy wymagań, - projektowania baz danych w oparciu o relacyjną bazę danych ORACLE, - implementacji oprogramowania aplikacyjnego przy wykorzystaniu narzędzi programistycznych firmy ORACLE, - organizacji szkoleń, - prowadzenia wdrożeń, - kontroli jakości projektów informatycznych, - zapewnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych. 5) Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą tajne, w szczególności Wykonawca posiada: - kancelarię tajną, - pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, który posiada poświadczeniem bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych do poziomu tajne, wydane przez służbę ochrony państwa. - wyodrębniony pion ochrony, - osoby mające uprawnienia dające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli tajne, co do których to osób Wykonawca przewiduje, że w związku z przyjętą przez niego metodologią wykonania wdrożenia systemu (będącego przedmiotem zamówienia) będą mogły mieć dostęp do informacji niejawnych o klauzuli tajne. Osoby te muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do poziomu tajne, wydane przez służbę ochrony państwa. - W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że oprócz zadeklarowanych we wniosku osób, które będą mieć dostęp do informacji niejawnych o klauzuli tajne, również inni pracownicy Wykonawcy musieli mieć dostęp do informacji niejawnych, Zmawiający przed dopuszczeniem takiego pracownika do wykonywania czynności sprawdzi, czy posiada on stosowne uprawnienia. 6) W przypadku wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, warunki określone w pkt III.2.1.1), III.2.1.2)b musi spełnić każdy z wykonawców. Warunki określone w pkt III.2.1.2)a, III.2.1.3)b oraz III.2.1.5) winny być spełnione przez któregokolwiek spośród wykonawców składających wspólny wniosek, zaś warunki określone w pkt. III.2.1.3)a, oraz III.2.1.4) może być spełniony łącznie przez Wykonawców składających wspólnie wniosek. Wykonawcy składający wniosek wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) Spośród wnioskodawców spełniających warunki uczestnictwa opisane w pkt III.2.1 ppkt 1-5, zweryfikowane na podstawie dokumentów opisanych w pkt III.2.1.1. - III.2.1.3. zostanie zaproszonych do złożenia ofert 5 wnioskodawców, którzy w największym stopniu spełniają warunki (otrzymają najwięcej punktów) w zakresie doświadczenia zawodowego opisane w punkcie III.2.1.3)a oraz w punkcie III.2.1.4)b Punkty zostaną przyznane wg następujący sposób: a) 50 pkt otrzyma Wykonawca, za największą wartość przedstawionych systemów informatycznych spełniających warunki przedstawione w pkt III.2.1.3a. Pozostali Wykonawcy otrzymają punkty proporcjonalnie do przedstawionych wartości zrealizowanych systemów. b) 50 pkt otrzyma Wykonawca, który wykaże najwięcej osób spełniających wymagania przedstawione w pkt. III.2.1.4b. Pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów w zależności od ilości wykazanych osób. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych i wdrożonych w ciągu ostatnich 3 lat systemów informatycznych pracujących w środowisku relacyjnej bazy danych ORACLE, każdy o wartości nie mniejszej niż 1 mln (z pominięciem wartości dostarczonego sprzętu i licencji) z podaniem ich wartości, opisu przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia powyższe zostały wykonane należycie. 2) Certyfikat ISO 9001:2000 (lub inne równoważne międzynarodowe świadectwo jakości) w zakresie projektowania, wykonania i instalacji oprogramowania aplikacyjnego. 3) Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego niezbędnych do właściwego wykonania zamówienia. 4) Na potwierdzenie spełnienia warunku postawionego w pkt. III.2.1.5 Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: a. Decyzja o utworzeniu kancelarii tajnej, b. Decyzja o powołaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, c. Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnej o klauzuli tajne wydane przez służbę ochrony państwa dla osoby pełniącej funkcję pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d. Zaświadczenie dla osoby pełniącej funkcję pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, e. Decyzję o powołaniu pionu ochrony f. Wykazu osób, które będą realizować zamówienie w części związanej z dostępem do informacji niejawnej o klauzuli tajne, wraz z informacjami o kwalifikacjach i uprawnieniach tych osób (poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnej o klauzuli tajne wydane przez służbę ochrony państwa, zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych). Wykonawcy składający wniosek wspólnie, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu załączyć pełnomocnictwo, dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokumenty określone w pkt III.2.1.1 oraz w pkt III.2.1.2.2) musi złożyć każdy z wykonawców, zaś pozostałe dokumenty określone w pkt. III.2.1.2 i III.2.1.3 winien złożyć ten lub ci spośród wykonawców, który/którzy, zgodnie z przyjętym na siebie zobowiązaniem wynikającym z woli złożenia wspólnego wniosku, winien/winni potwierdzić spełnienie powyższych warunków. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Pilna potrzeba udzielenia zamówienia wynika z konieczności zapewnienia rozpoczęcia eksploatacji systemu informatycznego (SI EMERYT) od dnia 01/01/2008 r., a zakres prac objętych zamówieniem szacowany jest na okres 28 miesięcy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 65 - 62758 z dnia 02.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena przedmiotu zamówienia 40% Jakość merytoryczna rozwiązania 50% Długość udzielonej gwarancji 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 18.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 14:00, Zakład Emerytalno - Rentowy MSWiA 02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 17/21 p.353, III piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.