eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórze › Poszanowanie energii cieplnej i elektrycznej w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Zagórze: Poszanowanie energii cieplnej i elektrycznej w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu.
Numer ogłoszenia: 327548 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , gm. Wiązowna, 05-462 Zagórze, woj. mazowieckie, tel. 22 7733324, faks 22 7733323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumzagorze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poszanowanie energii cieplnej i elektrycznej w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Poszanowanie energii cieplnej i elektrycznej w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. 2A - dokumentacja techniczna 2B - przedmiar robót, 2C - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2 D - opis przedmiotu zamówienia, Uwaga : - przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy sporządzaniu ceny oferty Uwaga: przy wycenianiu przedmiotu zamówienia dotyczącego termomodernizacji budynku po Laboratorium - nie wyceniać działów z przedmiaru: -dach poz. 34 do 49 (roboty wykonane) -instalacja odgromowa poz. 64 do 72 (roboty wykonane) -docieplenie stropu ostatniej kondygnacji poz.87 (roboty wykonane) 4) Wykonawca musi zapewnić sobie własne zaplecze budowy. 5) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy PB. 6) W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania materiałów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 7) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w następujących częściach Część I- wykonanie termomodernizacji budynków po : Aptece i Laboratorium zlokalizowanych w Otwocku ul. Kochanowskiego 27/29 -dawna Borowa 6 /12 (ocieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie stropodachu , roboty towarzyszące termomodernizacji). Część II- wymiana oświetlenia na LED-owe w obiektach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu (opraw i źródeł światła) 8) Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: CPV: 45210000-2, 45310000-3 9) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z terenem obiektu I. Zamawiający informuje, iż w dniu 09.10.2014 r. o godz. 11:00 odbędzie się wizja lokalna w siedzibie Zamawiającego. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. II. W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie Wykonawca nie będzie mógł uczestniczyć w wizji lokalnej , może złożyć wniosek do Zamawiającego o wyznaczenie dodatkowego terminu ; kontakt jak w Rozdziale V SIWZ, III. Zamawiający nie ubezpiecza przedstawicieli Wykonawcy od jakichkolwiek wypadków, strat i szkód poniesionych przez Wykonawcę w następstwie takiej wizji lokalnej. Wykonawca sam powinien dokonać ubezpieczenia swoich przedstawicieli zgodnie ze stosowanymi zasadami i przepisami 10) Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji: - na wykonane roboty 24 miesiące od daty bezusterkowego końcowego odbioru robót -na stolarkę okienną i drzwiową 5 lat - na zainstalowane urządzenia i sprzęt -wg gwarancji producenta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.21.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej w walucie, w wysokości w części I - 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy zł.), w części II - 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy zł.) Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilku następujący formach: 1) pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego 08 1240 6074 1111 0010 3764 8870 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 09.08.2013 r., poz. 907 ze zm). Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującym uznanie rachunku przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu/k Warszawy przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna codziennie godz. 08.00 - 15.00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części I - minimum jednej roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji, budynku wraz z wymianą stolarki okiennej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto (pięćset tysięcy zł.) każda referencja. Dla części II - minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót elektrycznych, na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto (czterysta tysięcy zł.) każda referencja. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie kierownika budowy; dla części I - - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; dla części II - - do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych (wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze); W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. UWAGA A. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz.578 z późn. zm.). B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. C. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z Ustawą z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku nr 63, poz.394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów jakie muszą Wykonawcy złożyć w ofercie. 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 4) Załącznik nr 7 do SIWZ (informację o zakresie usług powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć cześć lub całość zamówienia podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy: a) W zakresie terminów: - o późnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy lub frontu robót, - nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji, lub wprowadzenia zmian w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót. - przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego. - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót. - wystąpienie okoliczności których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. - zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego. - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zmiana umowy, za wyjątkiem zmiany dotyczącej osób realizujących umowę, może być dokonana za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumzagorze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. z Zagórzu k W-wy, 05-462 Wiązowna Sekcja Zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. z Zagórzu k W-wy, 05-462 Wiązowna - Sekretariat budynek Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu II piętro pok. 54..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynków po: Aptece i Laboratorium zlokalizowanych w Otwocku ul. Kochanowskiego 27/29 -dawna Borowa 6/12 (ocieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie stropodachu , roboty towarzyszące termomodernizacji)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie termomodernizacji budynków po : Aptece i Laboratorium zlokalizowanych w Otwocku ul. Kochanowskiego 27/29 -dawna Borowa 6/12 (ocieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie stropodachu , roboty towarzyszące termomodernizacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. 2A - dokumentacja techniczna 2B - przedmiar robót, 2C - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2 D - opis przedmiotu zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana oświetlenia na LED-owe w obiektach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu (opraw i źródeł światła).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana oświetlenia na LED-owe w obiektach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu (opraw i źródeł światła) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. 2A - dokumentacja techniczna 2B - przedmiar robót, 2C - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2 D - opis przedmiotu zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.