eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › 1.1.Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku. 1.2.Malowanie klatek schodowych i korytarzy z wymianą opraw oświetleniowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Gdańsk: 1.1.Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku. 1.2.Malowanie klatek schodowych i korytarzy z wymianą opraw oświetleniowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 327538 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Energetyki Instytut Badawczy Oddział Gdańsk , ul. Mikołaja Reja 27, 80-870 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 34 98 204, faks 58 34 17 685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ien.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.1.Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku. 1.2.Malowanie klatek schodowych i korytarzy z wymianą opraw oświetleniowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku. 1.2.Malowanie klatek schodowych i korytarzy z wymianą opraw oświetleniowych w budynku Instytutu Energetyki Oddział w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych oraz na klatkach schodowych i korytarzach w budynku Instytutu Energetyki O/Gdańsk. Obecne oprawy oświetleniowe mimo utrzymania w sprawności eksploatacyjnej nie zapewniają dostatecznego natężenia oświetlenia wymaganego na stanowiskach pracy. W większości pomieszczeń biurowych i pomieszczeń technicznych należy wymienić istniejące oprawy oraz przystosować moc opraw do uzyskania wymaganego natężenia oświetlenia. W zakresie prac przewidziana jest również wymiana wszystkich wyłączników. Etapem zamykającym przedsięwzięcie jest malowanie klatek schodowych i korytarzy. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacjach technicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; - potwierdzenia należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznej. Wartość należycie wykonanych robót nie może być niższa niż 100 000 zł brutto (łącznie dla dwóch robót). Jeżeli wykonanie dotyczyło szerszego zakresu robót niż robót określonych w warunku Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy tych robót w całości zrealizowanego zadania. Wykonawca ma obowiązek podać również informację o zamówienia wykonanych nienależycie. W przypadku wykazania większej liczby robót budowlanych ponad określone wyżej minimum kwotowe warunek zostanie spełniony jeżeli liczba robót nienależycie wykonanych nie przekracza wartości 20% wszystkich robót. Spełnienie warunku wg. formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; - potwierdzenia dysponowania co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, w tym: a) osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1kV w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E), b) osoba posiadającą uprawnienia elektryczne do 1 kV w zakresie: obsługi, konser-wacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym - świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D). Spełnienie warunku wg. formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznej. Wartość należycie wykonanych robót nie może być niższa niż 100 000 zł brutto (łącznie dla dwóch robót). Jeżeli wykonanie dotyczyło szerszego zakresu robót niż robót określonych w warunku Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy tych robót w całości zrealizowanego zadania. Wykonawca ma obowiązek podać również informację o zamówienia wykonanych nienależycie niewykonanych. W przypadku wykazania większej liczby robót budowlanych ponad określone wyżej minimum kwotowe warunek zostanie spełniony jeżeli liczba robót nienależycie wykonanych lub nie wykonanych nie przekracza wartości 20% wszystkich robót.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Referencje dotyczące najważniejszych robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie: 2.1.zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez zamawiającego, 2.2.zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urzą-dzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane bę-dzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznych, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 2.3.zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: - termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), - błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, - konieczność uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, - konieczność zmiany zakresu robót i finansowania, - realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajem- nych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatko- wych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wy- dłużenia), 2.4. zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie, pod warun-kiem, że nowe osoby będą spełniały warunki jakie określił Zamawiający. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks. Nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ien.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ien.gda.pl lub w siedzibie Zamawiajacego IIIp. pok.308..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Energetyki O/Gdańsk, ul. Mikołaja Reja 27, 80-870 Gdańsk pok. 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oprócz wypadków wymienionych w treści tytułu XV Kodeksu Cywilnego stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: a)w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach; b)w stosunku do Wykonawcy wszczęto postępowanie układowe, upadłościowe lub nastąpiło otwarcie postępowania likwidacyjnego; c)zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy; d)Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie; e)Wykonawca przerwał realizację robót bez uzasadnienia i przerwa ta trwa dłużej niż 1 tydzień. Wykonawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w szczególności jeżeli Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru robót lub odmawia podpisania protokołu odbioru robót. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.