eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › remont i przebudowa istniejącego obiektu na potrzeby wielofunkcyjnego ośrodka rehabilitacji seniora przy ul. Sołtysowickiej 59a



Ogłoszenie z dnia 2006-06-22

POZYCJA 32751

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont i przebudowa istniejącego obiektu na potrzeby wielofunkcyjnego ośrodka rehabilitacji seniora przy ul. Sołtysowickiej 59a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Inwestycji Miejskich, do kontaktów: Tomasz Szabała, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607330, fax 071 360 73 31, e-mail: rchorazewski@zim.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zim.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa istniejącego obiektu na potrzeby wielofunkcyjnego ośrodka rehabilitacji seniora przy ul. Sołtysowickiej 59a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław, ul. Sołtysowicka 59a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i przebudowa istniejącego obiektu na potrzeby wielofunkcyjnego ośrodka rehabilitacji seniora przy ul. Sołtysowickiej 59a, z etapowaniem: I. ETAP: świetlica integracyjno-pokoleniowa II. ETAP: 1) parter (bez kuchni), 2) dach z instalacją odgromową, 3) winda (szyb+ urządzenie), 4) instalacje na parterze i II piętrze: c.o., wod-kan., wentylacja mech. (sale rehabilitacji), elektryczne, teletechniczne (sygnalizacji alarmu, telefoniczna, RTV, przywoławcza, domofonowa, komputerowa), 5) instalacje (piony) na I piętrze w zakresie niezbędnym do wykonania instalacji na II piętrze Etap III nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku dla potrzeb wielofunkcyjnego ośrodka rehabilitacji seniora (etap I i II). Po remoncie obiekt będzie pozbawiony barier architektonicznych. Zadanie jest kontynuacją robót przerwanych w trakcie realizacji. Zamówienie obejmuje zakres robót mających na celu zakończenia remontu budynku i oddanie go do użytkowania. Terminy realizacji etapów I etap: - 6 tygodni od daty podpisania umowy II etap: - 4 miesiące od podpisania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dodatkowe oświadczenia i dokumenty nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.31.20.02 - 45.31.20.02 Oryginalny kod CPV: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zestawienie powierzchni i kubatury budynku: a) powierzchnia zabudowy: 585,0 m2 b) całkowita powierzchnia użytkowa: 1 205,5 m2 c) kubatura 6 010,0 m3 W obiekcie przewiduje się ww. funkcje: - centrum rehabilitacji - dom dziennego i stałego pobytu seniora - świetlica integracyjno-pokoleniowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlano-konstrukcyjnej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, b) kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalnościach: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o kubaturze min. 2000 m3 lub wartości min. 1.000.000 zł. b) W/w roboty budowlane muszą być wykonane z należytą starannością. 7. Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł., potwierdzone stosowną opinią banku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o złożony wniosek i załaczniki wg zasady SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. 2. W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że: Wykonawca otrzyma 10 pkt za każde zrealizowane zamówienie wykazane ponad wymagania Zamawiającego, którego przedmiotem było zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o kubaturze min. 2000 m3 lub wartości min. 1.000.000 zł., potwierdzone dokumentami (np. referencjami), że zamówienie zostało wykonane należycie. W wypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót brutto, wyszczególnionych w wykazie wykonanych robót. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 3. Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) (wzór nr 2.3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 9. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych - (wzór nr 2.4) 10. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych, zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, to jest w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, robót sanitarnych i elektrycznych 11. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 13. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) 14. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: Zamawiajacy przekaże SIWZ Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załacznikami dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego www.zim.wroc.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17. 2. Wniesienie wadium wymagane jest na etapie składania ofert. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.