eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pęczniew › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 130 000,00 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Pęczniew: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 130 000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 327510 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283140 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęczniew, ul. Główna 10/12, 99-235 Pęczniew, woj. łódzkie, tel. 043 6781519, faks 043 6781519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 130 000,00 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 130 000,00 zł. 2. KOD CPV - 66113000 - 5- Usługi udzielania kredytu 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2018 roku. 4. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy Pęczniew I transza w wysokości 800 000,00 zł w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. Przekazanie II transzy w wysokości 330 000,00 zł nastąpi na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Kredytobiorcę na 3 dni przed uruchomieniem transzy, nie później niż do 16 grudnia 2011 roku. 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 27 września 2012 roku, rat odsetkowych do dnia 30 stycznia 2012 roku. 6. Spłata kapitału w okresach kwartalnych począwszy od 28 września 2012 roku, odsetek w okresach miesięcznych począwszy od 31 stycznia 2012 roku. 7. Szczegółowy terminarz spłat kredytu został zawarty w harmonogramie płatności kredytu(Załącznik Nr 2 do SIWZ). W przypadku gdy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o stawkę WIBOR 1 M dla depozytów jednomiesięcznych wyliczanych jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań poprzedniego miesiąca za który naliczane jest oprocentowanie powiększoną lub pomniejszoną o marżę banku, stałą w okresie kredytowania ( obowiązywania umowy). 9. Przy obliczeniu ceny należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 11. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 12. Prowizję za uruchomienie kredytu należy obliczyć od całej kwoty kredytu, tak aby obejmowała wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z udzieleniem i obsługą kredytu. 13. Prowizja zostanie uregulowana w ciągu 30 dni po podpisaniu umowy i przekazaniu I transzy kredytu na rachunek bankowy Gminy. 14. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 15. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Warcie, ul. Klasztorna 1, 98-290 Warta, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430423,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348438,20

  • Oferta z najniższą ceną: 348438,20 / Oferta z najwyższą ceną: 390383,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.