eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › bieżąca dostawa części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych do autobusów marki Ikarus, Jelcz, Man i Solaris

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32749

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Częstochowa: bieżąca dostawa części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych do autobusów marki Ikarus, Jelcz, Man i Solaris Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Leszek Kurek, Aleja Niepodległości 30, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3779132, fax 034 3779109, e-mail: zamowienia@mpk.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpk.czest.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: spółka prawa handlowego; uslugi użyteczności publicznej - komunikacja miejska. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżąca dostawa części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych do autobusów marki Ikarus, Jelcz, Man i Solaris. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : MPK w Częstochowie Sp. z o. o, Al. Niepodległości 30, 42-200 Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - bieżąca dostawa fabrycznie nowych i regenerowanych części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych do autobusów marki Ikarus, Jelcz, Man i Solaris w asortymencie i ilościach opisanych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zakup od Zamawiającego zużytych części zamiennych i podzespołów nadających się do naprawy (regeneracji) przeznaczonych do sprzedaży w asortymencie i ilościach, które szczegółowo zostały opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zorganizowanie na terenie siedziby Zamawiającego, magazynu konsygnacyjnego na oferowany i objęty przetargiem przedmiot zamówienia, jak również do najmu pomieszczenia magazynowego, będącego własnością Zamawiającego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniami i załącznikami 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Oryginalny kod CPV: 25.12.22.40 - Gumowe pasy napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.27.00 - Gumowe pasy napędowe Oryginalny kod CPV: 25.12.22.20 - Uszczelki Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.25.00 - Uszczelki Oryginalny kod CPV: 28.54.00.00 - Łożyska Kod CPV wg słownika 2008: 44.44.00.00 - Łożyska Oryginalny kod CPV: 28.71.14.00 - Śruby Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.14.00 - Śruby Oryginalny kod CPV: 28.71.15.10 - Śruby i wkręty Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.15.10 - Śruby i wkręty Oryginalny kod CPV: 28.71.16.00 - Nakrętki Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.16.00 - Nakrętki Oryginalny kod CPV: 28.71.21.00 - Nity Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.21.00 - Nity Oryginalny kod CPV: 28.71.22.00 - Podkładki Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.22.00 - Podkładki Oryginalny kod CPV: 29.24.13.00 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.30.00 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza Oryginalny kod CPV: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo - kwasowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe Oryginalny kod CPV: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 422 000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 150 000,00 PLN wnoszone w formie zgodnie z zapisem art. 45 ust. 6 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów, które należy załączyć do oferty zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązania przedłożyć następujące dokumenty: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek ten muszą spełniać wszystkie podmioty) 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek ten muszą spełniać wszystkie podmioty) 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek ten muszą spełniać wszystkie podmioty) 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 7) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 9) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 oraz w pkt 7, 8 i 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający w oparciu o przepis par. 1 ust. 2 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) wymaga, przedłożenia n/w dokumentów. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące dokumenty: 10) wykaz wykonanych dostaw lub usług z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna spełnienie wymagania, jeżeli wykonawca wykaże przynajmniej 2 dostawy części zamiennych do autobusów, o wartości co najmniej 2 000 000,00 złotych każda. Dla potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące dokumenty: 11) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1000000,00 złotych. Ubezpieczenie musi obejmować przypadki, zgodnie z którymi Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za skutki powstałe w wyniku dostarczenia wadliwych części zamiennych podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert, Dla potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 13). oświadczenie wykonawcy, że części zamienne, podzespoły i materiały eksploatacyjne do autobusów marki Ikarus, Jelcz, Man i Solaris będą posiadały deklarację zgodności na znak CE zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 roku Nr 204 poz. 2087 z póżn. zm.) lub inny równoważny dokument. 14). oświadczenie wykonawcy, (w oparciu o przepis art. 138c ust. 1 pkt 4), że do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca użył co najmniej 50% towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.czest.pl/przetargi.html. Opłata: 30 zł + VAT Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew w ciągu 14 dni, gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.07.2007, godzina 12:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie - Klub Ikar, Al. Niepodległości 30, 42-200 Częstochowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.