eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Obsługa oraz bieżące naprawy urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Poznań: Obsługa oraz bieżące naprawy urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1.
Numer ogłoszenia: 327477 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302715 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, faks 061 8530842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa oraz bieżące naprawy urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku na Składowisku odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ulicy Meteorytowej 1 w latach 2012 , 2013 i 2014. 2. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku w zakresie określonym Instrukcją użytkowania, instrukcjami oraz zasadami ich eksploatacji i występującymi potrzebami oraz obowiązującym prawem w szczególności przepisami w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bieżącej obsługi urządzeń, czynności dozoru, napraw eksploatacyjnych, konserwacji, czynności kontrolno-pomiarowych, kalibracji, oględzin i prób eksploatacyjnych, usuwania niesprawności i usterek urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku. 4. Naprawy obejmują naprawy bieżące urządzeń oczyszczalni odcieku na składowisku odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ulicy Meteorytowej 1 w latach 2012, 2013 i 2014 wykonywane na zlecenie Zamawiającego. Szczegółowy zakres naprawy (w przypadku wystąpienia konieczności jej przeprowadzenia), a w tym rodzaj i koszt części zamiennych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym, przed przystąpieniem do jej realizacji. Wykonawca nie ma prawa odmówić dokonania naprawy, jeżeli Zamawiający złoży takie zlecenie. 5. Części zamienne i materiały eksploatacyjne (z wyłączeniem kwasu siarkowego) dostarcza Wykonawca, muszą one być wyłącznie nowe - - oryginalne części producenta, lub części o parametrach równoważnych o potwierdzonej jakości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 6. Podane w dokumentacji nazwy lub typy produktów i części mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień . Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić obowiązujący u niego cennik detaliczny części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy w zakresie napraw urządzeń oczyszczalni. 8. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 10 dni licząc od chwili pozyskania informacji od Zamawiającego. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 9. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego obowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które są montowane lub użyte w wykonywanych usługach. 11. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części i materiały, chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej (dłuższej) gwarancji. 12. Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 13. Faktyczna liczba napraw zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna liczba napraw, będzie niższa lub wyższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia. 14. Załącznik nr 1a do SIWZ zawiera wyłącznie przykładowe zestawienie części, które mogą zostać użyte do realizacji przedmiotu umowy w zakresie napraw urządzeń oczyszczalni. Zestawienie zostało stworzone przez Zamawiającego dla celów oceny ofert i kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktycznie zlecone naprawy będą wymagać użycia części w innej liczbie, części spoza wykazu, czy też wykorzystanie wymienionych części nie będzie konieczne. 15. Szczegółowy zakres i warunki zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Diesel Service Józef Mańkowski, Ul. Wyspiańskiego 2/3, 60-749 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 691950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 751806,00

  • Oferta z najniższą ceną: 751806,00 / Oferta z najwyższą ceną: 751806,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.