eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłomłyn › Usługi transportowe obejmujące przewóz i odwóz uczniów w ramach projektu pn. Gimnazjum nowych horyzontów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Miłomłyn: Usługi transportowe obejmujące przewóz i odwóz uczniów w ramach projektu pn. Gimnazjum nowych horyzontów
Numer ogłoszenia: 327466 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłomłyn , ul. Twarda 12, 14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6425801, 642 58 08, faks 089 6425802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@milomlyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe obejmujące przewóz i odwóz uczniów w ramach projektu pn. Gimnazjum nowych horyzontów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe obejmujące przewóz i odwóz uczniów w ramach projektu pn. Gimnazjum nowych horyzontów w roku szkolnym 2013/2014 . Wsparciem w ramach projektu objęte zostały klasy I-III Publicznego Gimnazjum w Miłomłynie. 2.2 Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru- zał. nr 6; Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. nr 4; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia-zał. nr 5;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Zarządzającą. 3) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania realizacji przedmiotu umowy, 4) wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, 5) rozwiązanie umowy o dofinansowanie projektu Gimnazjum nowych horyzontów przez Gminę Miłomłyn lub Instytucję Zarządzającą, 6) zmian regulacji prawnych związanych z realizacją umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), z założeniem, że kwota brutto określona w & 2 ust. 1 nie może ulec zmianie. 7) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milomlyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn, ul. Twarda 12, 14-140 Miłomłyn- pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn, ul. Twarda 12, 14-140 Miłomłyn- pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odwóz uczniów ze szkoły po zajęciach dodatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu: Gimnazjum nowych horyzontów realizowanego przez Gminę Miłomłyn zrealizowana zostanie usługa transportowa obejmująca odwóz uczniów po zajęciach dodatkowych z Publicznego Gimnazjum w Miłomłynie w roku szkolnym 2013/2014 w następującym zakresie: Odwóz dzieci ze Publicznego Gimnazjum w Miłomłynie odbywać się będzie do następujących miejscowości: Bagieńsko, Boguszewo, Bynowo, Dębinka, Faltyjanki, Gil Mały, Gil Wielki, Glimy, Kamieńczyk, Karnity, Kukła, Ligi, Liksajny, Liwa, Lubień, Majdany Małe Majdany Wielkie, Malinnik, Ostrów Wielki, Piławki, Skarpa, Rogowo, Tarda, Miłomłyn ul. Jeziorna, Wielimowo, Winiec, Wólka Majdańska, Zalewo Łączna liczba kilometrów w ramach realizacji całego tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2014r.- 17.500 km. Odwóz odbywać się będzie w godzinach od 12.30 do 18.00 Przewidywana liczba dzieci w jednym odwozie: 1-10 osób. 1. Wykonawca zapewnia opiekuna podczas transportu dzieci. 2. Godziny odwozów określone będą w harmonogramie, który otrzyma Wykonawca od koordynatora szkolnego projektu co najmniej dwa tygodnie przed planowanym terminem odwozu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów, skrócenia ilości kilometrów w przypadku zmiany harmonogramu zajęć projektowych. Wszelkie zmiany będą potwierdzone telefonicznie i pisemnie. 3. Przewóz uczniów z Publicznego Gimnazjum w Miłomłynie będzie odbywał się do miejsca zamieszkania uczniów. 4. Przewóz uczniów będzie odbywał się po drogach gruntowych, utwardzonych i asfaltowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. 6. Wykonawca ubezpiecza pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 7. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu spełniający odpowiednie warunki. 8. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj. utrzymywać czystość i porządek w pojazdach, przestrzegać przepisów p.poż i BHP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport podczas wyjazdów jednodniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj wyjazdu Liczba uczestników Liczba wyjazdów Termin wyjazdu Trasa wyjazdu 1 Zwiedzanie Parku Krajobrazowego w Jerzwałdzie oraz mleczarni w Lubawie 26 (+ 3 opiekunów) 1 IX-XII 2013 Miłomłyn - Lubawa - Jerzwałd - Miłomłyn 2 Wizyta na zamku i w planetarium w Olsztynie oraz zwiedzanie arboretum w Kudypach 26 (+ 3 opiekunów) 1 IX-XII 2013 Miłomłyn - Olsztyn - Kudypy - Miłomłyn 3 Zwiedzanie ścieżki edukacyjnej w Taborzu oraz wizyta w Morlinach oraz Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych Rudno 26 (+ 3 opiekunów) 1 I - VI 2014 Miłomłyn - Rudno - Ostróda - Tabórz- Miłomłyn 4 Wizyta we Fromborku i Kadynach (Muzeum Mikołaja Kopernika, obserwatorium astronomiczne, kotłownia na biomasę, Park krajobrazowy wysoczyzny Elbląskiej, zwiedzanie miejscowości z duszą - Cesarskie Hadyny) 26 (+ 3 opiekunów) 1 I - VI 2014 Miłomłyn - Frombork - Hadyny - Miłomłyn 1)Dokładne terminy wyjazdów Wykonawca otrzyma od koordynatora merytorycznego projektu co najmniej dwa tygodnie przed planowanym terminem wyjazdu. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności i potrzeb Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany określonych terminów. 2) W cenę transportu należy doliczyć opłaty parkingowe. 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. 4) Wykonawca ubezpiecza pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 5) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu spełniający odpowiednie warunki. 6) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwai higieny tj. utrzymywać czystość i porządek w pojazdach, przestrzegać przepisów p.poż i BHP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.