eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa kampanii reklamowej dot. Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Warszawa: Obsługa kampanii reklamowej dot. Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 327466 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317212 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kampanii reklamowej dot. Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania outdoorowa Wielkiego Otwarcia wystawy stałej: 1) na nośnikach: -CityScroll (23 plakaty - 13 lokalizacji), - Backlight (2 lokalizacje po 2 tygodnie), -Frontlight50m (3 lokalizacje). Lista lokalizacji stanowi załącznik do umowy. 2) w spotach reklamowych: ośnmio-sekundowe 3 spoty/1h w 250 warszawskich autobusach i wagonach metra. Terminy realizacji kampanii: 1) 01.-31.10.2014 r. 2) 13-17.10.2014 r.; 27-30.10.2014 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58880,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72423,14

  • Oferta z najniższą ceną: 72423,14 / Oferta z najwyższą ceną: 72423,14

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. AMS jest jedynym właścicielem i dysponentem powierzchni reklamowych w wybranych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Warszawy, co potwierdziło w przesłanym oświadczeniu. W celu promocji wydarzeń Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich niezbędne jest przeprowadzenie dużej kampanii reklamowej na większych powierzchniach reklamowych na terenie Warszawy oraz w środkach komunikacji miejskiej. Kampania będzie miała charakter informacyjno-wizerunkowy. Termin realizacji kampanii: 1-31 października 2014 r. Wybrane nośniki zewnętrzne typu CityScroll, Backlight i Frontlight znajdują się przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego, z marketingowego punktu widzenia w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach w ścisłym centrum Warszawy, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz w pobliżu Muzeum Historii Żydów Polskich (żeby zwrócić uwagę także mieszkańców Muranowa). Kampania obejmuje również spoty reklamowe, które będą wyświetlane na ekranach w wagonach Warszawskiego Metra oraz w 250 autobusach, które posiadają ekrany do emisji spotów. Średnio dziennie z metra korzysta ponad 500 tysięcy pasażerów co jest istotne ze względu na dotarcie do odbiorcy reklam. AMS jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej we wskazanych przez Zamawiającego nośnikach i lokalizacjach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.