eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja budynku biurowego al. Zjednoczenia 104 w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20

Ogłoszenie nr 327438 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Zielona Góra: Modernizacja budynku biurowego al. Zjednoczenia 104 w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311582-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 1126394600575, ul. Al. Zjednoczenia  104, 65120   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 68 411 96 00, faks 68 411 96 12, e-mail zielonagora@amw.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku biurowego al. Zjednoczenia 104 w Zielonej Górze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku biurowego al. Zjednoczenia 104 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty przygotowawcze - budynek A; b) roboty rozbiórkowe z wywozem gruzu - budynek A; c) stolarka drzwiowa - budynek A; d) posadzki: parter (WC); I piętro (pokoje+WC); II piętro (pokój 3.12+WC) - budynek A; e) roboty wykończeniowe ścian i sufitów: parter (WC); I piętro (pokoje+WC); II piętro (pokój 3.12+WC) - budynek A; f) ślusarka + wyposażenie WC - budynek A; g) instalacje sanitarne wewnętrzne (kanalizacja sanitarna, węzeł cieplny, instal. Wodociągowa, klimatyzacji, wentylacji) - budynek A; h) wymiana instalacji c.o. - budynek A; i) przebudowa serwerowni + okablowanie LAN - budynek A; j) instalacja oświetleniowa i gniazdowa, tablice RG - budynek A; k) instalacja SSWIN, KD, CCTV; l) roboty budowlane, elektryczne, sanitarne w serwerowni + palarni - budynek A; ł) przeczyszczenie i kamerowanie przyłącza kanalizacji sanitarnej; m) porządkowanie i uporządkowanie terenu budowy; n) przeczyszczenie odpływu z naświetla oraz wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w OPZ stanowiący załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Uwaga: Przy wycenie oferty nie należy uwzględniać zakresu robót, który został wykreślony z przedmiaru robót. Wykonawca obowiązany jest wykonać wszystkie prace określone w przedmiarze robót opisane dokumentacją projektową oraz STWiOR (w tym pomocniczych, towarzyszących - niezbędnych do realizacji tych prac). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie robót instalacji sanitarnych, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony do 5 dni od daty podpisania umowy, w przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę zamawiającemu, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 16 ust 2.l. lit. o-q umowy stanowiącej załącznik nr 3 do umowy. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy nie więcej niż 49,44% wartości zamówienia podstawowego. 3. Zamawiający nie wymaga ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 1 do SIWZ "Formularz oferty". 8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1003265.98
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Kukulski,  pw_akukulski@poczta.fm,  ul. Energetyków 7,  65-729,  Zielona Góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 850365.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 850365.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 930519.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.