To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Brzozów: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 327420 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295116 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzozowski, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4342645, faks 013 4342645.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brzozowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dwie odrębne części (zadania), tj.: 1) ZADANIE Nr I - Dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Brzozowie przy ul. 3-go Maja 51; 2) ZADANIE Nr II - Dostawa mebli do wyposażenia stanowisk do obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg w budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Brzozowie przy ul. 3-go Maja 51.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE Nr I - Dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Brzozowie przy ul. 3-go Maja 51
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ MIERZWA FUTURE SOLUTIONS
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ MIERZWA FUTURE SOLUTIONS
- FUTURE SOLUTIONS, ul. Lubuska 1, 30-630 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26572,92
Oferta z najniższą ceną: 20885,40 / Oferta z najwyższą ceną: 65278,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE Nr II - Dostawa mebli do wyposażenia stanowisk do obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg w budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Brzozowie przy ul. 3-go Maja 51
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ MIERZWA FUTURE SOLUTIONS
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ MIERZWA FUTURE SOLUTIONS
- FUTURE SOLUTIONS, ul. Lubuska 1, 30-630 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54735,00
Oferta z najniższą ceną: 41820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94659,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawy ciekłego azotu medycznego wykorzystywanego przez Bank Tkanek i Komórek (43)
- Zakup i dostawa stolarki okiennej
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w DPS w Brzozowie poprzez wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych i zamknięcia klatki schodowej drzwiami przeciwpożarowymi zintegrowanymi z instalacją oddymiania
- Dostawa żywności specjalnego przeznaczenia. 40/2024
- Wykonanie właściwych prac dla zadania pn.: Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr 2063R Blizne - Golcowa w km 1+836 - 1+913 wraz z odbudową drogi w km 1+830 - 1+915 w m. Blizne
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.