Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Lublin: Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby KWP w Lublinie oraz jednostek podległych województwa lubelskiego
Numer ogłoszenia: 327383 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, faks 081 5354313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby KWP w Lublinie oraz jednostek podległych województwa lubelskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hydraulicznych tj. m.in.: urządzeń sanitarnych, uszczelek, podgrzewaczy, baterii, zaworów, rur, kształtek. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia określony jest w zał. 1A-1D do SIWZ. Zakres zamówienia - powyżej 14 tys. Euro, ponizej 133 tys. Euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 34.31.25.00 - Uszczelki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia należy dołączyć do oferty: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty wypełnione oświadczenie - zał. Nr 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami innych podmiotów - zgodnie z informacją podaną w załączniku nr 2 - należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie w/w dokumentu oraz oświadczenia, przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia należy dołączyć do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty wypełnione oświadczenie - zał. Nr 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami innych podmiotów - zgodnie z informacją podaną w załączniku nr 2 - należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych pokój nr 5 Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sanitarnych tj. m.in.: brodzików natryskowych, syfonów, umywalek, zlewozmywaków, pisuarów. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia określony jest w zał. 1A do SIWZ. Zakres zamówienia - poniżej 14 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 44.16.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hydraulicznych tj. m.in.: baterii, zaworów, uszczelek, podgrzewaczy wody. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia określony jest w zał. 1B do SIWZ. Zakres zamówienia - poniżej 14 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 39.71.51.00-8, 34.31.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hydraulicznych tj. m.in.: rur, złączek, kolanek, trójników, kształtek. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia określony jest w zał. 1C do SIWZ. Zakres zamówienia - poniżej 14 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hydraulicznych tj. m.in.: rur plastikowych, kolan plastikowych, trójników plastikowych, złączek plastikowych, uchwytów, redukcji. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia określony jest w zał. 1D do SIWZ. Zakres zamówienia - poniżej 14 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa pościeli wielorazowego użytku - 6 zadań
- Dostawa umundurowania specjalnego i służbowego dla KM PSP w Lublinie
- DOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA PRÓBEK KRWI ŻYLNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI, TECHNIKĄ PRÓŻNIOWĄ.
- Dostawa przetworów mlecznych
- Dostawa substancji recepturowych i pozostałego asortymentu do receptury - 2 zadania
- budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH NA POTRZEBY KOMENDY PORTU WOJENNEGO w GDYNI
- Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, przeciwpożarowych oraz centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
- Dostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 2 prace remontowe
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Uszczelki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.