To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Zielona Góra: Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 327342 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229649 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 9, 65-077 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4532600, 4532622, faks 068 4532603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kulturalna. Biblioteka Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze. Budynek Biblioteki, składa się z dwóch zasadniczych części zróżnicowanych pod względem wysokości oddylatowanych od siebie, a jednocześnie połączonych funkcjonalnie na poziomie parteru i przyziemia (niskiego parteru). Budynek główny (tzw. część wysoka) jest obiektem siedmiokondygnacyjnym. Budynek usługowy (tzw. część niska) jest obiektem dwukondygnacyjnym, powiązanym funkcjonalnie z budynkiem głównym. Konstrukcję obu części budynku biblioteki stanowi szkielet żelbetowy. Kubatura budynku wynosi 34 500,00m3, a powierzchnia użytkowa 7 277,00 m2. Systemem sygnalizacji pożaru objęto wszystkie pomieszczenia za wyjątkiem sanitariatów. 2. Zakres prac przewidzianych do wykonania w niniejszym postępowaniu obejmuje: - wybór systemów i opracowanie danych do jego programowania, - wykonanie okablowania wnętrzowego, - montaż okablowania, aparatury i elementów systemu sygnalizacji pożaru, - uzupełnienie istniejących klap przeciwpożarowych w siłowniki i wyzwalacze, - instalację i wdrożenie oprogramowania sterującego, - opracowanie wytycznych, konfigurację i uruchomienie systemu, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu, - opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji systemu, uwzględniającej m.in. kolejne etapy postępowania osób obsługujących system w przypadku wystąpienia alarmu pożaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się, więc do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane wyroby budowlane. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru całości zamówienia. 5. Wykonawca winien posiadać aktualne świadectwo autoryzacji wydane przez producenta zastosowanych w ofercie urządzeń sygnalizacji pożaru. 6. Zaleca się przed przygotowaniem oferty dokonania wizji lokalnej na obiekcie. 7. Wszystkie roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i w pomieszczeniach użytkowanych w trakcie wykonywania robot budowlanych. Prowadzenie robót powinno odbywać się w sposób niezakłócający pracy pracowników i użytkowników Biblioteki. Wykonawca może, jeśli uzna to za konieczne dla dotrzymania terminów zakończenia robót, realizować roboty budowlane od poniedziałku do soboty w trybie wydłużonego dnia pracy, jednak nie dłużej niż do godziny 20.00. 8. Kierownik robót opracuje instrukcje BIOZ do stosowania na terenie obiektu. 9. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 10. Wykonawcy zobowiązani są do zaproponowania w ofercie i dostarczenia rzeczy fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oraz autoryzowanego źródła dystrybucji. Produkty powinny posiadać gwarancje producenta na terenie Polski. 11. Dostarczone materiały muszą być zgodne z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 92/2004, poz. 881)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286058,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243540,00
Oferta z najniższą ceną: 237390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 336802,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- LA.261.15.2024 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- LA.261.22.2024 Sukcesywne dostawy szwów mechanicznych (staplerów), ładunków do staplerów.
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Strefa chilloutu w ramach zadania pn. Chynów - nasza mała ojczyzna
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.