eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Modernizacja starej części Szkoły Podstawowej w Plewiskach - roboty dodatkowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Komorniki: Modernizacja starej części Szkoły Podstawowej w Plewiskach - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 327322 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311728 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, faks 061 8107985.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja starej części Szkoły Podstawowej w Plewiskach - roboty dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje konieczne do wykonania należą roboty budowlane w zakresie: - renowacji klatki schodowej w budynku A Szkoły Podstawowej, - remontu sufitów w salach dydaktycznych w budynku A Szkoły Podstawowej - remontu posadzki w pomieszczeniach dydaktycznych w budynku A i A1 Szkoły Podstawowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe EURO DACH Rafał Wichłacz, ul. Kilińskiego 5, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50764,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62440,80

  • Oferta z najniższą ceną: 62440,80 / Oferta z najwyższą ceną: 62440,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe na modernizację starej części Szkoły Podstawowej w Plewiskach zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (numer umowy WI.272.1.5.2011). W trakcie wykonywania prac wykonawca zgłosił roboty dodatkowe w branży budowlanej. Roboty dodatkowe wynikły w trakcie realizacji modernizacji starej części Szkoły Podstawowej w Plewiskach w następujących pomieszczeniach: klatka schodowa i pomieszczenia dydaktyczne na pierwszym i drugim piętrze w budynku A oraz pomieszczenia dydaktyczne w pomieszczeniach w budynku A1. Wszystkie roboty dodatkowe nie są ujęte w zakresie zamówienia podstawowego i nie były przewidziane przez Zamawiającego w ustalonej wartości szacunkowej zamówienia. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, którego wartość nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Do robót dodatkowych koniecznych do wykonania należą: 1. renowacja schodów drewnianych - na etapie realizacji zadania po zdemontowaniu wierzchnich warstw wykończeniowych stopni (wykładzina z tw. szt. z listwami metalowymi) okazało się, że konstrukcja schodów jest w znacznym stopniu zużyta. Nastopnice oraz podesty są starte, mają prześwity, a ich zniszczona konstrukcja była uzupełniona płytami wiórowymi i stalowymi. Istniejące stopnie zostały wykonane z drewna miękkiego (prawdopodobnie sosnowego), a nie jak zakładała dokumentacja projektowa z drewna dębowego. W związku z powyższym uzgodniono konieczność wymiany nastopnic i podstopnic na nowe (dębowe). Obecny zły stan schodów uniemożliwia ich użytkowanie i zakończenie zadania; inspektor nadzoru zatwierdził konieczność wykonania w/w zakresu robót w protokole konieczności z dnia 26.08.2011r.; opisany zakres robót nie był ujęty w zamówieniu podstawowym, a jego wykonanie jest niezbędne do zakończenia całości zadania; stan klatki schodowej zostały udokumentowany zdjęciami stanowiącymi załącznik do niniejszego uzasadnienia; 2. sufity w pomieszczeniach dydaktycznych - podczas rozprowadzenia instalacji elektrycznej w celu zamontowania oświetlenia, wykonawca zgłosił, że tynki na sufitach są wykonane na trzcinie; szpachlowanie takich sufitów spowoduje ich spękanie i odpadanie gipsu razem z tynkiem; z uwagi na pilną konieczność oddania pomieszczeń dydaktycznych w części A budynku Szkoły do użytkowania, Inspektor nadzoru uzgodnił zmianę sposobu wykonania tynku na sufit podwieszany z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym montowanym do konstrukcji.; opisane roboty nie były ujęte w zamówieniu podstawowym i przedmiarze robót, dokumentacja projektowa nie uwzględniała wykonania w/w zakresu robót; Zamawiający uznał za niezbędne wykonanie sufitu podwieszanego w trakcie trwania modernizacji; 3. podłoga i wykładzina - w trakcie realizacji prac remontowych wykonawca zgłosił konieczność wymiany wykładziny wraz z demontażem i przygotowaniem podłoża, wykonanie wylewki betonowej i zamontowaniem wierzchniej warstwy wykładziny w pomieszczeniach dydaktycznych. Obecnie istniejącą podłogę stanowią spękane płyty wiórowe lub niestabilna posadzka, co może spowodować znaczne uszkodzenie wykładziny podłogowej. Uznano za pilne odtworzenie posadzki w celu bezpiecznego użytkowania pomieszczeń w szkole jeszcze w trakcie modernizacji części starej Szkoły Podstawowej; zakres robót dodatkowych należy wykonać w celu zakończenia całego zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.