Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012
Numer ogłoszenia: 32722 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, faks 022 7753679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą m.in. dostawy papieru ksero, papieru komputerowego i ploterowego, teczek tekturowych wiązanych i z gumką, segregatorów, kopert, zeszytów i bloków makulaturowych, skoroszytów tekturowych zwykłych i z zawieszką, skoroszytów plastykowych, tuszy do stempli, koszulek A4, spinaczy metalowych, długopisów zwykłych i żelowych wraz z wkładami zamiennymi, ołówków, zszywaczy, korektorów w piórze i pędzelku, zakreślaczy oraz drobnego wyposażenia biurowego. Zamawiający wymaga, by dostawy były realizowane sukcesywnie w ciągu roku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania drogą telefoniczną, faxową lub mailową. Miejscem dostaw będą siedziby Zamawiającego przy ul. Mazowieckiej 10 oraz ul. Paderewskiego 1B w Nowym Dworze Mazowieckim. Zamawiający wymaga również, by dostawy wchodzące w zakres niniejszego zamówienia odbywały się na koszt Wykonawcy, a zaproponowane przez niego ceny jednostkowe były cenami stałymi przez cały okres realizacji zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym prawidłowo zrealizowanym zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AZETH Roman Brodziński, ul. Paderewskiego 8/27, 05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68635,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87623,59
Oferta z najniższą ceną: 87623,59 / Oferta z najwyższą ceną: 92135,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
- SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
- SVA/U/4620-40/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku nr 3 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.