eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji fontanny przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32718

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji fontanny przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, do kontaktów: Bożena Sawicka, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622, e-mail: bzp@um.torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): um.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej, Jan Kowalski, ul. Grudziądzka 126b, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorske, tel. 0-566116426, fax 0-566118429, e-mail: j.kowalski@um.torun.pl, www.bip.torun.pl,. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Gospodarki Komunalnej UMT, Jan Kowalski, ul. Grudziądzka 126 b, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0566118426, fax 0-566118429, e-mail: j.kowalkski@um.torun.pl, www.bip.torun.pl,. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji fontanny przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Fontanna przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji fontanny przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu. Zakres robót obejmuje : 1. Branża elektryczna : - demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych , - demontaż instalacji i gniazd , - układanie kabli wielożyłowych z mocowaniem , - montaż aparatów elektrycznych , - wymianę złączy kablowych , - montaż tablic rozdzielczych , - montaż opraw oświetleniowych , - montaż gniazd i instalacji , - wykucie bruzd do 0,023 m2 o przekroju poziomym lub pionowym w elementach z betonu żwirowego , - ręczne kopanie rowów dla kabli o głęb. 0,8 m i szer. dna do 0,8 m , - montaż lamp oświetleniowych żarowych basenowych , - montaż przekaźników , - montaż transformatorów , - montaż szafki sterowniczo rozdzielczej , - pomiary elektryczne 2. Branża budowlano-drogowa : - rozbiórka posadzki cementowej , - zerwanie posadzki z masy lastryko , - rozebranie podbudowy z mas mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm mechanicznie , - wykonanie izolacji przeciwwodnych z papy , powierzchni poziomych na lepiku asfaltowym na gorąco - 2 warstwowo , - wyłożenie niecek masą szpachlową /OMBRAN Elastikschlamme/ , - wyłożenie ścian niecki płytami granitowymi gr. 3 cm , - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników ręcznie , na głębokość 20 cm , - ułożenie powierzchni z kostki betonowej \Polbruk\ gr. 80 mm typu 10 na podsypce piaskowej gr. 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem , - wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi. 3. Branża sanitarna : - Wykonanie wykopów ręcznie o szerokości do 1,5 m i głębokości do 3,0 m , - zabetonowanie elementów betonowych i cokolików pod dysze , pompę , itp. , - wykonanie rurociągów z rur PCV , - wykonanie rurociągów z rur ocynkowanych , - montaż zaworów kulowych mufowych 25 mm , - montaż zaworów kulowych mufowych 50 mm , - montaż zaworów zwrotnych pionowych 50 mm i 65 mm , - montaż zaworów regulacyjnych HYDROCONTROL 25 mm , - montaż filtra siatkowego OUENTROP DN 50 , - montaż filtra siatkowego FS-1 DN 65 , - montaż filtra automatycznego BWT MULTIPUR 65 A , - montaż przelewu nadmiarowego typ RBA 200/100 T , - montaż spustu dennego typRA 200/100 T , - montaż dysz typ 13-4 T , - montaż pompy Grundfos typ CRE 16-30 , - montaż zbiornika wody - ocynk , - montaż stacji dozującej MEDOMAT FP 60 - montaż wodomierza WS-10 DN 40. - obsługa geodezyjna /wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza/. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pełny zakres przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy naskładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. dysponują osobami, które posiadają wymagane uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego- kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych b. zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem (roboty z zakresu budowy kanalizacji, wodociągów i robót ogólnobudowlanych) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przedłożą: 1.oświadczenia i dokumenty wymienione w §1 ust.1 pkt 2,4,5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U. Nr 87, poz.605).2.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; -kierownik budowy, -kierownik robót sanitarnych, -kierownik robót elektrycznych 3.dokumenty potwierdzające, że ww. osoby , posiadają wymagane uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie ( min. 2) , odpowiadających swoim rodzajem ( roboty z zakresu budowy kanalizacji, wodociągów i robót ogólnobudowlanych) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( min. 2 ); 6.oświadczenie,iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 7.Polisę,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl,. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.07.2007, godzina 10:00, Wydział Gospodarki Komunalnej UMT ul. Grudziądzka 126 b 87-100 Toruń pokój nr108.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.