eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Fundacji Praca dla Niewidomych Rolniczego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stanisławowie16 (pasażerów) + 1 (kierowca)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Warszawa: Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Fundacji Praca dla Niewidomych Rolniczego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stanisławowie: 16 (pasażerów) + 1 (kierowca)
Numer ogłoszenia: 32713 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Praca dla Niewidomych" , ul. Jasna 22, 00-054 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 826 88 66, faks 22 826 99 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fpdn.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Fundacji Praca dla Niewidomych Rolniczego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stanisławowie: 16 (pasażerów) + 1 (kierowca).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Fundacji Praca dla Niewidomych Rolniczego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stanisławowie umożliwiający przewóz - 16 (pasażerów) + 1 (kierowca) I Wymagania ogólne 1. Autobus fabrycznie nowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji: - 16 (pasażerów) + 1 (kierowca) II Szczegółowe parametry techniczne: 1. pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji pojazdu bazowego 2015 2. rozstaw osi powyżej 3490mm, 4. lakier metalizowany( odcienie beżu) 5. silnik diesla o pojemności: 1900 cm3 - 3200 cm3 6. moc od 150KM do 220KM 7. norma emisji spalin minimum EURO 5 8. skrzynia manualna 6-cio biegowa, III Wyposażenie 1. systemy kontroli trakcji: ABS, ASR, ESP, EBV, lub równoważne 2. tachograf cyfrowy oraz legalizacja 3. poduszka powietrzna dla kierowcy 4. wspomaganie kierownicy 5. regulowany fotel kierowcy z podłokietnikiem 6. immobiliser, 7. alarm antywłamaniowy z własnym zasilaniem 8. centralny zamek z pilotem 9. elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne 10. Szyby przednie podnoszone elektrycznie 11. Czujniki wspomagające parkowanie tyłem 12. Komplet opon zimowych 13. fabryczny ogranicznik prędkości 100 km/h wynikający z homologacji 2 etapu producenta zabudowy. 14. koło zapasowe z koszem mocującym + zestaw narzędzi + podnośniki 15. Gaśnica 16. Trójkąt 17. chlapacze tylnie i przednie 18. zbiornik paliwa minimum 75l, zatankowany do pełna 19. hamulce tarczowe z przodu i z tyłu 20. rolety przeciwsłoneczne na prowadnicach w górnej i dolnej części szyb 21. oświetlenie punktowe led stopnia wejściowego 22. fotele pasażerów rodzaj turystyczny z regulacją oparcia oraz rozsuwem, bocznym na siedzeniach dwuosobowych 23. ostatni rząd foteli z regulacją oparcia 24. fotele zamontowane na systemie szynowym aluminiowym z montażem bocznym (możliwość demontażu poszczególnych rzędów siedzeń) 25. fotele zamontowane na płaskiej podłodze (bez jakichkolwiek podestów), 26. ergonomiczne półki na podręczny bagaż z lewej oraz prawej strony pojazdu 27. klimatyzacja dla przestrzeni pasażerskiej minimum 6kW, tunele nadmuchowe przez całą długość pojazdu po lewej i prawej stronie, minimum jeden nadmuch nad każdym rzędem siedzeń 28. trzy punkty oświetlenia pojazdu na suficie z funkcją postojową oraz diodową nocną 29. oświetlenie w przestrzeni pasażerskiej wzdłużne led z dwóch stron przez całą długość sufitu 30. ogrzewanie postojowe (parkingowe) suche z podłączeniem do zbiornika o mocy minimum 3.9 kW oraz sterowaniem z kokpitu kierowcy 31. zestaw audio: radio z funkcjami cd, mp3, usb, wzmacniacz, mikrofon, nawigacja LCD 7 32. nagłośnienie przestrzeni pasażerskiej min. 4 sztuki głośników na przestrzeń pasażerską 33. szyberdach w środkowej części dachu służący również jako wyjście ewakuacyjne z plastikową pokrywą (możliwą do demontażu) 34. młoteczki bezpieczeństwa min. 3 sztuki 35. uchwyt wejściowy w drzwiach przednich po prawej stronie 36. oznakowanie wyjść awaryjnych oraz oznakowanie o zapięciu pasów bezpieczeństwa 37. podłoga wyłożona wykładziną wodoodporną oraz antypoślizgową 38. Wnętrze wykonane z tapicerki bez gołych elementów 39. wieszaki ubraniowe na słupkach okiennych 40. izolacja dźwiękowo - termiczna całego pojazdu IV Opis warunków dotyczących dopuszczalnej emisji 1. poziom emisji spalin przez silnik co najmniej wg normy Euro 5 V Emisja zanieczyszczeń 1. tlenków azotu w mg/km NO co najmniej wg normy Euro 5 2. węglowodór mg/km THC +NO co najmniej wg normy EURO - 5 3. cząstki stałe mg/km co najmniej wg normy Euro 5 VI Dodatkowe wymagania 1. instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim 2. instrukcja obsługi radioodbiornika w języku polskim 3. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie miasta Płocka 31) Gwarancja na perforację nadwozia minimum 10 lat, gwarancja na podzespoły mechaniczne minimum 2 lata (bez limitu kilometrów), gwarancja na lakier minimum 2 lata ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (tj. mBank Nr 31114010100000530005001001). Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, Rolniczy Zakład Aktywności Zawodowej Stanisławowo 9, 09-210 Drobin, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść do dnia 23-03-2015r. do godziny 9.00 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ), dołączonych do oferty. 4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 5. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się również Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą; 7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 7.1 jest niezgodna z ustawą, 7.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, 7.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 7.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 7.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7.7 Wykonawca w terminie trzech dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, 7.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 9. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokumenty dotyczące pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem, występującym jako pełnomocnik.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      1.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załączniku nr 1 do SIWZ; 1.3 Informacja o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej/ lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, do oferty dołączyć należy: 2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załączniku nr 2 do SIWZ; 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z tym, że Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 3.2 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował Wykonawca: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, - o których mowa w punkcie 2.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ustępie poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie o którym mowa w pkt 4.1.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fpdn.org.pl/aktualnosci.html
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.fpdn.org.pl/przetarg-nieograniczony-dostawa-autobusu-do-przewozu-osob-niepelnosprawnych-dla-fundacji-praca-dla-niewidomych-rolniczego-zakladu-aktywnosci-zawodowej.html.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba jednostki Zamawiającego - Fundacja Praca dla Niewidomych Rolniczy Zakład Aktywności Zawodowej w Stanisławowie 9, 09-210 Drobin, powiat płocki, sekretariat..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.