eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Roboty budowlane w Zespole Poradni Specjalistycznych w Wodzisławiu Śląskim 44-300 Wodzisław Śląski ul. 26 Marca 51 oraz w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach przy ul. Plebiscytowej 47

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

www.zoz.wodzislaw.pl

Ogłoszenie nr 327047 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Wodzisław Śląski: Roboty budowlane w Zespole Poradni Specjalistycznych w Wodzisławiu Śląskim 44-300 Wodzisław Śląski ul. 26 Marca 51 oraz w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach przy ul. Plebiscytowej 47
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim, krajowy numer identyfikacyjny 31245500000, ul. ul. 26 Marca  51, 44300   Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 591 837, e-mail , faks 324 591 838.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.wodzislaw.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zoz.wodzislaw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zoz.wodzislaw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej przez operatora pocztowego, osobiście lub przz posłańca
Adres:
PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim, ul. 26 Marca 51,44-300 Wodzisław Śląski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Zespole Poradni Specjalistycznych w Wodzisławiu Śląskim 44-300 Wodzisław Śląski ul. 26 Marca 51 oraz w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach przy ul. Plebiscytowej 47
Numer referencyjny: 26/ZP/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane w Zespole Poradni Specjalistycznych w Wodzisławiu Śląskim 44-300 Wodzisław Śląski ul. 26 Marca 51 oraz w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach przy ul. Plebiscytowej 47 Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część I: "Roboty budowlane w ZPS w Wodzisławiu Śląskim w tym: roboty rozbiórkowe i roboty budowlane związane z ustawieniem nowej ściany gipsowo-kartonowej, dostawą i montażem stolarki drzwiowej, robotami malarskimi, wymianą wykładziny podłogowej w korytarzu poradni urazowo- ortopedycznej i chirurgicznej " Część II: " Dostawa, montaż rolet antywłamaniowych wraz z wymiana parapetów w okienkach podawczych rejestracji w ZPS w Wodzisławiu Śląskim". Część III: " Dostawa, montaż i uruchomienie kurtyny powietrznej w ZPS w Wodzisławiu Śląskim Część IV: " Roboty budowlane w tym: roboty związane z wymianą stolarki drzwiowej i okiennej, robotami malarskimi, wymianą wykładziny podłogowej w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach Część V: " Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45442100-8, 45430000-0, 45431000-7, 45111000-8, 45420000-7, 45331221-1, 45331200-8, 45421146-9, 45311100-1, 45453100-8, 45331200-8, 45421152-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy - dotyczy wykonawców składających ofertę na część I i IV,V zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Działu III SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena80
okres gwarancji20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: "Roboty budowlane w ZPS w Wodzisławiu Śląskim w tym: roboty rozbiórkowe i roboty budowlane związane z ustawieniem nowej ściany gipsowo-kartonowej, dostawą i montażem stolarki drzwiowej, robotami malarskimi, wymianą wykładziny podłogowej w korytarzu poradni urazowo- ortopedycznej i chirurgicznej "

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane z ZPS w Wodzisławiu Śląskim, w tym: roboty rozbiórkowe i roboty budowlane związane z ustawieniem nowej ściany gipsowo-kartonowej, dostawą i montażem stolarki drzwiowej, robotami malarskimi, wymianą wykładziny podłogowej w korytarzu poradni urazowo-ortopedycznej i chirurgicznej Wytyczne do narożników ochronnych oraz płyt ochronnych ściennych z tworzywa sztucznego Narożniki ochronne o wymiarach 50x1000 mm, płyta ochronna o szerokości 300 mm. Wytyczne dla płyt i narożników: - kolor ustalony z użytkownikiem - odporne na uszkodzenia spowodowane uderzeniami - odporna na zadrapania i nadłamania - barwione jednorodnie - powierzchnia nieplamiąca się, odporna na środki dezynfekcyjne - posiadające atest higieniczny do stosowania w obiektach służby zdrowia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
okres garancji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Dostawa, montaż rolet antywłamaniowych wraz z wymiana parapetów w okienkach podawczych rejestracji w ZPS w Wodzisławiu Śląskim".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych wraz z wymianą parapetów w okienkach podawczych rejestracji w ZPS w Wodzisławiu Śląskim W zakres robót objętych zadaniem pn. "Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych wraz z wymianą parapetów w okienkach podawczych rejestracji" wchodzi: - demontaż istniejących okienek podawczych wraz z ramą - demontaż istniejących parapetów drewnianych szerokości 48 cm - łącznej długości 8,5 mb - uzupełnienie tynków po zdemontowanych ramach - montaż parapetów z konglomeratu szer. 48 cm i długości odpowiednio: 1,2 m, 3,40 m, 3,30 m. - montaż rolet antywłamaniowych wraz z podłączeniem zasilania sterowania rolet Szkic w załączeniu. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania pomiaru z natury przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Parametry rolety antywłamaniowej: - sterowanie elektryczne poprzez przycisk - konstrukcja antywłamaniowa - kolor szary
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
okres gwarancji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: " Dostawa, montaż i uruchomienie kurtyny powietrznej w ZPS w Wodzisławiu Śląskim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie kurtyny powietrznej w ZPS w Wodzisławiu Śląskim Zakres prac objęty jest dostawa kurtyny powietrza wraz z jej montażem tj. zamontowaniem do sufitu oraz podłączeniem do instalacji elektrycznej. Kurtyna będzie zamontowana przy drzwiach wejściowych do korytarza głównego na parterze Zespołu Poradni Specjalistycznych w Wodzisławiu Śląskim ul. 26 Marca 164. Parametry kurtyny powietrza: - kurtyna ciepła z nagrzewnicą elektryczną - szerokość otworu - 1 m - regulacja temperatury - skokowa - moc od 9 kW - posiada zabezpieczenie przed przegrzaniem - pilot zdalnego sterowania - szczelina nawiewna ma mieć nastawny kąt nawiewu, tak aby dostosować go do istniejących warunków zewnętrznych - zasilanie trójfazowe
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
okres gwarancji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: " Roboty budowlane w tym: roboty związane z wymianą stolarki drzwiowej i okiennej, robotami malarskimi, wymianą wykładziny podłogowej w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane w tym: roboty związane z wymianą stolarki drzwiowej, okiennej, robotami malarskimi, wymianą wykładziny podłogowej w pomieszczeniach Świątecznej i nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach, wykonanie przepony poziomej metoda iniekcji, tynkowanie, montaż wentylatora w ścianie zewnetrznej Wytyczne do narożników ochronnych oraz płyt ochronnych ściennych z tworzywa sztucznego Narożniki ochronne o wymiarach 50x1000 mm, płyta ochronna o szerokości 300 mm. Wytyczne dla płyt i narożników: - kolor ustalony z użytkownikiem - odporne na uszkodzenia spowodowane uderzeniami - odporna na zadrapania i nadłamania - barwione jednorodnie - powierzchnia nieplamiąca się, odporna na środki dezynfekcyjne - posiadające atest higieniczny do stosowania w obiektach służby zdrowia Wytyczne dot. wentylatora: Wentylator z czujką wilgoci z higrostatem z wylotem o125, wydajność min. 95 m3. Montaż wentylatora łącznie z podłączeniem do istniejącej instalacji oświetleniowej. Wytyczne do opraw oświetleniowych: - oprawy rastrowe o wymiarach 60x60 cm wpuszczane, do sufitu podwieszanego - stopień ochrony IP20 - raster zamknięty blachą Alu - obudowa z blachy stalowej malowana proszkowo kolor biały
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
okres gwarancji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: " Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach. Zakres prac obejmuje dostawę 2 kompletów elementów klimatyzacji wraz z jej montażem tj. zamontowaniem do sufitu oraz podłączeniem do instalacji elektrycznej a także jej uruchomieniem i przeszkoleniem personelu. Klimatyzacja będzie zamontowana na stropie korytarza pomieszczeń Świątecznej i Nocnej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach przy ulicy Plebiscytowej 47. Parametry klimatyzatorów: - jednostka wewnętrzna z agregatem zewnętrznym - wydajność chłodzenia min. 3,5 kW każdego urządzenia - pilot zdalnego sterowania - zasilanie jednofazowe
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
okres gwarancji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.