eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Modernizacja kotłowni oraz adaptacja II piętra Gminnego budynku przy ul. Parkowej 2 w Czempiniu na pomieszczenia biurowe i punkt konsultacyjny OPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19

Ogłoszenie nr 327043 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Czempiń: Modernizacja kotłowni oraz adaptacja II piętra Gminnego budynku przy ul. Parkowej 2 w Czempiniu na pomieszczenia biurowe i punkt konsultacyjny OPS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 306694


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czempiń, krajowy numer identyfikacyjny 63125928700000, ul. ul. 24 Stycznia  25, 64020   Czempiń, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 826 703, faks 61 282 63 02, e-mail zamowienia.ug@czempin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja kotłowni oraz adaptacja II piętra Gminnego budynku przy ul. Parkowej 2 w Czempiniu na pomieszczenia biurowe i punkt konsultacyjny OPS

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZ.271.1.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie składające się z dwóch elementów: 1.1. Modernizacja kotłowni - zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie modernizacji kotłowni gminnego budynku przy ul. Parkowej 2 w Czempiniu. Zamówienie należy realizować zgodnie z zapisami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym "Kotłowni gazowej gminnego budynku zlokalizowanego przy ul. Parkowa 2" stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres modernizacji obejmuje dostosowanie istniejącego pomieszczenia kotłowni polegające na usunięciu istniejących instalacji kotłowni z kotłem na paliwo olejowe, dostosowanie pomieszczenia oraz montaż kotła na paliwo gazowe (zapewniającym zasilanie ww. budynku w wodę dla potrzeb CO i CWU) z niezbędnymi instalacjami i systemem sterowania. Należy przewidzieć wykonanie prac remontowych dostosowujących pomieszczenie pod względem technicznym z uwzględnieniem wymogów stosownych przepisów. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: owykonanie niezbędnych inwentaryzacji budowlanych i ekspertyz, owykonanie branżowych projektów budowlanych dla modernizowanej kotłowni (w projekcie należy uwzględnić system sterowania kotłem), ouzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację modernizowanej kotłowni, opełnienie nadzoru autorskiego, owykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR), owykonanie planu organizacji budowy i technologii robót, owykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac), odemontaż zbędnych urządzeń i instalacji, które nie będą wykorzystywane w modernizowanej kotłowni, owypompowanie nadmiaru oleju opałowego i przewiezienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, owykonanie robót budowlano - montażowych i instalacyjnych na podstawie projektów budowlanych i STWIOR, omontaż nowego kotła gazowego (lub zespołu kotłów) o minimalnej mocy nominalnej 80 kW wraz z wszystkich niezbędnymi elementami i podzespołami koniecznymi dla zasilania budynku w CWU i CO, owykonanie wszystkich niezbędnych prac murarskich, tynkarskich i malarskich niezbędnych do wykonania zadania, oprzygotowanie i wykonanie rozdzielni i instalacji elektrycznej oraz oświetlenia w modernizowanym pomieszczeniu zgodnie z przygotowanym projektem, omontaż stolarki okiennej i drzwiowej w modernizowanych pomieszczenia, oopracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumentację projektową, wszelkie protokoły, uzgodnienia, dopuszczenia, atesty aprobaty itp., ow okresie gwarancyjnym Wykonawca będzie nieodpłatnie wykonywał przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producentów urządzeń oraz minimum raz do roku dokona kompleksowego przeglądu kotłowni. 1.2.Adaptacja II piętra Gminnego budynku przy ul. Parkowej 2 w Czempiniu na pomieszczenia biurowe i punkt konsultacyjny OPS - zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie adaptacji II piętra gminnego budynku przy ul. Parkowej 2 w Czempiniu na pomieszczenia biurowe. Prace należy prowadzić na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz STWIOR stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Aktualnie na parterze budynku znajduje się kotłownia (podlegająca modernizacji zgodnie z pkt 1.1 opisu przedmiotu zamówienia) i biblioteka, pierwsze piętro zajęte jest przez centrum medyczne. Zmiana układu funkcjonalnego II piętra: wyburzenie kilku ścian działowych i wprowadzenie nowych otworów drzwiowych oraz projekt nowych ścian działowych - zakres wyburzeń oznaczony na rysunkach Na II piętrze projektuje się pomieszczenia biurowe i punkt konsultacyjny OPS w Czempiniu wraz z węzłem sanitarnym, i zapleczem socjalno-magazynowym. Poza powyższymi zmianami w obrębie ostatniej kondygnacji nie planuje się istotnych ingerencji w układ funkcjonalny budynku. Adaptacja II piętra obejmuje prace w zakresie następujących branż: obudowlanej - prac budowlanych adaptacji pomieszczeń (ściany, stolarka drzwiowa) , prac wykończeniowych. Z zakresu zadania zostały wyłączone prace termorenowacyjne w zakresie ścian zewnętrznych oraz stropodachu. ointalacyjnej - wykonanie instalacji: CO, CWU i kanalizacyjnej, oinstalacji elektrycznej - wykonanie kompletnej sieci elektrycznej i oświetlenia Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1.2.1 Prace ogólnobudowlane: oprace rozbiórkowe - dostosowanie elementów budynku zgodnie z projektem, owykonanie ścian wewnętrznych Ściany działowe murowane z bloczków wapienno-piaskowych lub gipsowych gr. 12cm. Zamurowania z bloczków wapienno-piaskowych lub gipsowych o grubości zależnej od miejsca występowania. Nowe tynki - tynk gipsowy lub cementowo-wapienny, odach - wykonanie pokrycia z papy izolacyjnej - wyłączono z zakresu zadania, owykonanie posadzek: Podłoża pod posadzki: Na całej powierzchni lokalu należy uzupełnić ubytki w wylewkach betonowych oraz zastosować warstwę wyrównującą z wylewki samopoziomującej. W poszczególnych pomieszczeniach lokalu projektuje się posadzki w zależności od przeznaczenia - zgodnie z oznaczeniami na rysunkach. odostarczenie i montaż stolarki drzwiowej: - Drzwi wewnętrzne wykonać typowe - Drzwi do pomieszczeń wydzielonych pożarowo o odpowiedniej odporności ogniowej. - Drzwi do łazienki i wydzielonego ustępu otwierają się na zewnątrz pomieszczenia, mają w dolnej części otwory lub podcięcie o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2 dla dopływu powietrza. - Drzwi otwierane na drogę ewakuacyjną wykładane na ścianę. ookna: Przewiduje się pozostawienie istniejącej stolarki okiennej. - Parapety wewnętrzne z konglomeratu lub PCV. - Parapety zewnętrzne PCV lub metalowe osufity: - W pomieszczeniach higieniczno sanitarnych i biurowych przewiduje się sufit tynkowany, malowany. - W korytarzu sufit podwieszany g-k monolityczny otynki: - Wewnątrz stosować gładź gipsową lub w miejscach zamurowań uzupełniać tynki cementowo-wapienne - W pomieszczeniach sanitarnych ściany przygotować pod malowanie i wykonanie glazury do wysokości 2m. oizolacje wodne toalet: Izolować za pomocą folii w płynie zgodnie z systemem i zaleceniami producenta. oobróbki blacharskie Nowe obróbki blacharskie z blachy tytanowo cynkowej. oroboty wykończeniowe: Tynki zewnętrzne, malowanie - wyłączono z zakresu zadania, Ściany wewnętrzne należy malować dwukrotnie. Podłoże przygotować zgodnie z zaleceniami producenta z zastosowaniem podkładu. Sufity należy malować dwukrotnie. Podłoże przygotować zgodnie z zaleceniami producenta z zastosowaniem podkładu . owykonanie elementów wyposażenia technicznego: elementy balustrad, drabina dostępowa na dach, p.poż oprace termorenowacyjne: Istniejąca izolacja termiczna - płyty styropianowe gr. 6cm. Prace termorenowacyjne w zakresie ścian zewnętrznych oraz stropodachu zostały wyłączone z zakresu zadania. 1.2.2.Instalacje sanitarne: Należy wykonać instalacje sanitarne w obrębie II piętra budynku z wykorzystaniem istniejących pionów CO, CWU i kanalizacji sanitarnej. Prace należy prowadzić na podstawie dokumentacji projektowej. oinstalacja CO: Projektowaną instalację należy włączyć do istniejących pionów. Instalację grzejnikową zaprojektowano z zastosowaniem grzejników panelowych z zintegrowanym zaworem termostatycznym. Po zmontowaniu instalacji c.o. przed jej zakryciem, oraz przed wykonaniem izolacji cieplnej należy wykonać badania szczelności. oinstalacja wod-kan: Instalacja wewnętrzna wodociągowa zaprojektowano z rurociągów z stalowych ocynkowanych dla wody zimnej oraz wody ciepłej. Rurociągi wody zimnej nie wymagają izolacji termicznej. Rurociągi c.w.u. oraz cyrkulacji zaizolować warstwą pianki izolacyjnej PE o grubości 9mm. W pomieszczeniach w.c. zaprojektowano zawory czerpalne ze złączką do węża. Zaopatrzenie w ciepłą wodę użytkową zaprojektowano z centralnego podgrzewacza wody użytkowej zlokalizowanego w kotłowni. Należy dostarczyć i zamontować elementy wyposażenia zgodnie z projektem. oInstalacja kanalizacyjna. Na II piętrze instalacja kanalizacyjna została rozprowadzona do punktów planowanych przyborów sanitarnych. W niektórych przypadkach konieczne będzie przesunięcie wykonanych podejść, w celu dostosowania instalacji wody do nowej projektowanej aranżacji II piętra (zgodnie z częścią rysunkową). oWentylacja pom.sanitariatów Dla pomieszczeń sanitariatów projektuje się wentylację wywiewną wspomagającą wentylację grawitacyjną istniejącymi kanałami wentylacyjnymi, montując wentylatory wywiewne na kratkach w pomieszczeniach. 1.2.3.Instalacja elektryczna: Prace należy prowadzić na podstawie dokumentacji projektowej. otablica rozdzielcza - tablica wnękowa wyposażona w wyłączniki nadprądowe i różnicowo-prądowe, oinstalacja gniazd wtykowych, Instalację gniazd wtyczkowych należy wykonać pod tynkiem przewodami YDYp. Do zasilania gniazd stosować przewód o przekroju 3x2.5mm2. Stosować wyłącznie gniazda z kołkiem ochronnym, oInstalacja oświetleniowa. System oświetlenia pomieszczeń przewidziano w oparciu o oprawy świetlówkowe oInstalacja oświetlenia ewakuacyjnego, ookablowanie strukturalne, oInstalacja zasilania urządzeń wentylacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71321200-6, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 44621220-7, 45111300-1, 45310000-3, 45311000-0, 45316000-5, 45330000-9, 45400000-1, 45262520-2, 45211310-5, 45421000-4, 45450000-6, 45453000-7, 45421146-9, 45442000-7, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45431000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT251363.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych TECHNUS Sp z o.o.,  technus@neostrada.pl,  ul. Bukowska 237,  60-189,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 320000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 320000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 320000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 104839.88
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.