eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawonia › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Zawonia - 2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-27

Ogłoszenie nr 32702 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.

Zawonia: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Zawonia - 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373263


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawonia, krajowy numer identyfikacyjny 93193490500000, ul. ul. Trzebnicka  11, 55106   Zawonia, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 312-81-82, faks 0-71 312-81-82, e-mail inwestycje@zawonia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zawonia.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Zawonia - 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Organizację zbiórki odpadów komunalnych (w tym: odbiór, transport i zagospodarowanie) z wszystkich nieruchomości z terenu Gminy Zawonia, z worków, kubłów i kontenerów w podziale na następujące frakcje: a. zmieszane odpady komunalne/ pozostałości z segregacji; b. segregowane odpady komunalne, z podziałem na następujące rodzaje: - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, papier; - opakowania ze szkła; 2. Organizację mobilnej zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon z terenu 28 miejscowości gminy, sprzed każdej nieruchomości zamieszkałej i niezamieszkałej zgodnie z harmonogramem (wzór harmonogramu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) 3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z cmentarzy zlokalizowanych w miejscowościach Zawonia, Złotów i Czeszów. 4. Odbiór przeterminowanych lekarstw z pojemników w aptekach, zgodnie z harmonogramem (wykaz miejsc wraz z harmonogramem stanowi załącznik nr 11 do SIWZ). 5. Odbiór odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOKu) zlokalizowanym w miejscowości Skotniki. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zaopatrzenie PSZOKu w pojemniki do odpadów: - chemikaliów pochodzących z gospodarstw domowych; - mebli i innych odpadów wielkogabarytowych; - odpadów budowlanych i rozbiórkowych; - zużytych opon; - zużytych baterii i akumulatorów; - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; - odpadów biodegradowalnych, w tym zielonych Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923). Łączna ilość odpadów komunalnych przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia wynosi 1182,04 Mg. Ilość odpadów przewidziana do odbioru, transportu i zagospodarowania w podziale na poszczególne frakcje: a. zmieszane odpady komunalne/pozostałości z segregacji - 750 Mg b. tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, papier - 150 Mg c. opakowanie ze szkła - 150 Mg d. meble i inne odpady wielkogabarytowe - 50 Mg e. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 10 Mg f. zużyte opony - 5 Mg g. przeterminowane lekarstwa - 0,02 Mg h. chemikalia pochodzące z gospodarstw domowych - 0,01 Mg i. zużyte baterie i akumulatory - 0,01 Mg j. odpadów budowlanych i rozbiórkowych - 65 Mg k. odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone - 2 Mg Wskazane powyżej ilości odpadów komunalnych przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania są wielkościami orientacyjnymi, przewidywanymi maksymalnie do odbioru, transportu i zagospodarowania w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o 25 % łącznej ilości odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania, w zależności od faktycznych potrzeb, bez prawa Wykonawcy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tego tytułu. 6. Odbiór odpadów komunalnych będzie się obywać z częstotliwością: 1) dla niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc, a w okresie od 1 kwietnia do 31 października nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 2) dla tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metalu, papieru - nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc 3) dla opakowań ze szkła - nie rzadziej niż jeden raz na 2 miesiące, zaczynając od 1 lutego 2017 roku 4) dla mobilnej zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon z terenu 28 miejscowości gminy, sprzed każdej nieruchomości zamieszkałej i niezamieszkałej- jeden raz w roku w okresie maj/czerwiec 5) dla odpadów pochodzących z cmentarzy zlokalizowanych w miejscowościach Zawonia, Złotów i Czeszów - w razie potrzeby, po telefonicznym zawiadomieniu przez Zamawiającego; 6) dla przeterminowanych lekarstw z pojemników w aptekach - dwa razy w roku 7) dla odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOKu) zlokalizowanym w miejscowości Skotniki - w razie potrzeby, po telefonicznym zawiadomieniu przez Zamawiającego. 7. Transport odpadów: - selektywnie zebranych odpadów komunalnych - do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, - zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania - do istniejących regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (bądź instalacji zastępczych w przypadkach określonych przepisami odrębnymi) zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012 a w przypadku przejścia przez Gminę Zawonia do regionu IX gospodarki odpadami komunalnymi w województwie wielkopolskim do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności wymienione w pkt. 1-7. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia - na każde żądanie Zamawiającego - imiennej listy osób wykonujących wskazane w pkt. 1-7 czynności w ramach realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie ich zatrudnienia. W przypadku niezłożenia takiej listy przez Wykonawcę, w przypadku gdy z listy wynikać będzie, że Wykonawca narusza obowiązek zatrudniania określonych osób na podstawie umowy o pracę lub w przypadku gdy Zamawiający z innych źródeł (np. z wywiadu z osobami wykonującymi zamówienie) uzyska informację, że Wykonawca narusza obowiązek zatrudniania określonych osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w umowie 9. Zagospodarowanie odpadów: - w ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu północno- centralnego województwa dolnośląskiego zgodnie z uchwałą nr XXIV/617/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego oraz uchwałami zmieniającymi ww. uchwałę a w przypadku przejścia przez Gminę Zawonia do regionu IX gospodarki odpadami komunalnymi w województwie wielkopolskim do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego. Zobowiązuje się Wykonawcę do wskazania w ofercie regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Zawonia, będzie przekazywać odebrane odpady. - w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.). 10. Odzysk lub unieszkodliwianie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. - Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. 2012 poz. 645), - Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych; poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. 2012 poz. 646). 11. Nieodpłatne wyposażanie przez cały okres świadczenia usługi nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (których właściciele deklarują selektywne zbieranie odpadów komunalnych) w obszarze zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej, w pojemniki na opakowania ze szkła. Wykaz nieruchomości zawiera załącznik nr 1 pkt. 2 do SIWZ. Ilość nieruchomości, na których odpady są gromadzone i przekazywane w sposób selektywny może wzrosnąć lub ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. 12. Mycie, dezynfekcja i dezynsekcja oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej łącznie z wymianą w razie uszkodzenia pojemników wskazanych w pkt 10. 13. Bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 14. Monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - fotografia i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Za spełnienie wymogów selektywnej zbiórki uznaje się sytuację, gdy w pojemniku na określoną frakcję znajduje się: - w zabudowie wielorodzinnej nie mniej niż 90% objętości frakcji, dla której przeznaczony jest dany rodzaj pojemnika oraz w przypadku odpadów pozostałych po segregacji nie więcej niż 10% odpadów, wobec których istnieje obowiązek selektywnej zbiórki, - w zabudowie jednorodzinnej nie mniej niż 95% objętości frakcji, dla której przeznaczony jest dany rodzaj pojemnika oraz w przypadku odpadów pozostałych po segregacji nie więcej niż 5% odpadów, wobec których istnieje obowiązek selektywnej zbiórki. 15. Przekazywanie Zamawiającemu w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca kalendarzowego raportów miesięcznych zawierających informacje o: - ilości i rodzaju odebranych odpadów komunalnych w podziale na frakcje będące przedmiotem zamówienia; - nieruchomościach, z których nie odebrano odpadów komunalnych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą (np. brak wystawionych pojemników w pasie drogowym). 16. Przekazywanie Zamawiającemu - zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po półroczu - pisemnie półrocznych sprawozdań dotyczących: - informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania wraz z kartami przekazania odpadów, - informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisko odpadów, nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania, - liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne. 17. Wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy Zawonia, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zostanie doręczony w formie ulotki przez Wykonawcę właścicielom nieruchomości przed dniem rozpoczęcia świadczenia pierwszej usługi wskazanej w harmonogramie. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi zobowiązany będzie sporządzić co najmniej 1- roczny, jednak nie więcej niż 2- półroczne harmonogramy wywozu odpadów. 18. Reagowanie na składane przez mieszkańców reklamacje na jakość świadczonych usług tj. nie odebranie odpadów z nieruchomości w terminie przewidzianym w harmonogramie, przepełnienie pojemników z selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi w zabudowie wielorodzinnej, nieprawidłowe wykonanie zamówienia - nie później niż w ciągu 24 h od momentu otrzymania odpowiedniego zgłoszenia. 19. Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić na żądanie Zamawiającego dane pochodzące z monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Dane powinny być przechowywane w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne przez okres dwóch lat od ich zapisania. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentacje oraz weryfikację tych danych. 20. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia zdarzenia polegającego na stwierdzeniu gromadzenia odpadów komunalnych na nieruchomościach zamieszkałych nie wymienionych w załączniku nr 1 pkt.1 do niniejszej umowy, do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o tym fakcie wraz ze wskazaniem lokalizacji nieruchomości. 21. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: - porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru, - zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów w zabudowie wielorodzinnej wykazanej w załączniku nr 1 pkt. 2 do SIWZ, umieszczanie ich w pojemnikach niezwłocznie po ich opróżnieniu oraz doprowadzanie do porządku terenów bezpośrednio przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń, służących do gromadzenia odpadów, - naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie Zawonia (uszkodzenia chodników, punktów do składowania odpadów, ogrodzeń, znaków drogowych itp.), - odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp.; w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, - wykonywanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum, ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT579600.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA ALBA S.A.,  ,  ul. Szczecińska 5 ,  54-517,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 606.063,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 606.063,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 606.063,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.