eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 32699 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9646 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego. 2. Kod CPV: 98351100-9 Usługi parkingowe ; 63712400-7 Usługi w zakresie obsługi parkingów. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności: Zamawiający pod pojęciem: - PARKING ma na względzie PARKING STRZEŻONY, - 1 DOBA, tj. 24 godziny liczone od momentu (godziny) przyjęcia pojazdu samochodowego, motocyklowego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia, na parking. 1) Przez usługę przechowywania,parkowania należy rozumieć przyjęcie pojazdu samochodowego,motocykla i innych oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym,motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia na parkingu Wykonawcy do czasu gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Policji i: a) w przypadku pojazdu uszkodzonego zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, b) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienia ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, c) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczanie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru. 2) przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); 3) w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym przetransportuje na własny koszt pojazdy i części zabezpieczone przez daną jednostkę Policji, przechowywane na dotychczasowym parkingu; 4) udostępnianie pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę Policji na potrzeby której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez dyspozytora parkingu; 5) zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; 6) w trakcie świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane pojazdy samochodowe,motocyklowe i inne oraz za przechowywane części samochodowe,motocyklowe i inne przedmioty zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu Wykonawcy w dyspozycji Policji; 7) wykonywanie usługi parkowania,przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wynikających z zapisów zawartych w dyspozycji przyjęcia pojazdu-części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniem wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); 8) przygotowanie przez Wykonawcę pojazdów oraz części i akcesoriów pojazdów mechanicznych do oględzin wykonywanych przez biegłego np. odśnieżenie, zapewnienie sprawnego i bezpiecznego dojścia, itp.; 9) pomieszczenie garażowe Wykonawcy musi być suche, oświetlone z możliwością ogrzewania do prowadzenia oględzin (udostępnione na każde żądanie Policji w celu dokonywania czynności procesowych), posiadające przyłącze elektryczne oraz kanał lub najazd-estakadę lub podnośnik; 10) sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę będącą przedmiotem umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania; 11) Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowił załącznik do zawartej Umowy. 12) Pojazd ciężarowy albo ciągnik samochodowy razem z przyczepą będzie traktowany jako 1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 t. 13) Okres rozliczeniowy pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym nie może być dłuższy niż 1 miesiąc, z zastrzeżeniem pkt III ppkt 3.10) SIWZ 4. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, będzie zobowiązany do: a) w przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenia go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, b) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, c) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru, d) wykonywania czynności o których mowa w pkt. 3 na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza garnizonu lubuskiego uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją przyjęcia pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; (załącznik nr 2 do Umowy). e) zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. Wykaz osób wraz z numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych w ramach Umowy usług będzie stanowić załącznik nr 6 do Umowy. f) przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane/przechowywane pojazdy samochodowe, motocyklowe lub inne, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym,motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu Wykonawcy w dyspozycji Policji; g) przyjęcia zobowiązania do zachowania tajemnicy i nieudzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów, h) wykonywania usługi parkowania-przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji przyjęcia pojazdu/części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniem wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); i) sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę będącą przedmiotem umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania; j) posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w tym przypadku szkód powstałych na skutek uszkodzenia, kradzieży pojazdów-części w trakcie świadczenia usługi lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. 5. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 7. Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów w prowadzonych przez Zamawiającego. 8. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.: - maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto przeznaczonej na realizacje zamówienia w danej części. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy. 9. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 10. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9, 63.71.24.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY: KMP Gorzów Wlkp., Miasto i Gminy: Gorzów Wlkp., Bogdaniec, Deszczno, Lubiszyn, Kłodawa, Santok, Witnica, Kostrzyn n/Odrą.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADKAR Zarzycki S.C. ZUH Pomoc Drogowa Maria Zarzycka, Jacenty Zarzycki, ul. Kostrzyńska 76, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35563,90

  • Oferta z najniższą ceną: 35563,90 / Oferta z najwyższą ceną: 35563,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY: KMP Zielona Góra, Miasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór, Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Racula-Szparagowa 2, 66-004 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18880,50

  • Oferta z najniższą ceną: 18880,50 / Oferta z najwyższą ceną: 56211,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY: KPP Międzyrzecz, Gminy: Międzyrzecz, Pszczew, Trzciel, Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ratownictwo Drogowe ANHOL Agnieszka Kuś, ul. Poznańska 22, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9071,25

  • Oferta z najniższą ceną: 3579,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15085,95

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY: KPP Nowa Sól, Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko, Kożuchów, Nowe Miasteczko, Bytom Odrz.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. POL-PIOTR Piotr Kaczmarek, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1014,75

  • Oferta z najniższą ceną: 1014,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1014,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY: KPP Wschowa, Gminy: Wschowa, Szlichtyngowa, Sława.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum - Zakład Samochodowy Mechaniczno-Blacharski, Ryszard Kuryłło, ul. Reymonta 18, 67-400 Wschowa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2550,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2550,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2550,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.