Rzeszów: usuwanie szkód powodziowych - dostawa piasku do wibroflotacji w celu zabudowy wyrw w prawym wale rz. Wisły w km 0+600 w miejscowości Zalesie Gorzyckie i w lewym wale rz. Łęg w km 5+100 w miejscowości Orliska.
Numer ogłoszenia: 326991 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie szkód powodziowych - dostawa piasku do wibroflotacji w celu zabudowy wyrw w prawym wale rz. Wisły w km 0+600 w miejscowości Zalesie Gorzyckie i w lewym wale rz. Łęg w km 5+100 w miejscowości Orliska..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czystego piasku w celu zagęszczenia gruntu w zasypanym wyboju..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.11.00 - Piasek naturalny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ANTONI GANCARZ ZAKŁAD USŁUG WODNO - MELIORACYJNYCH I REKULTYWACJI S.C.
- Zakład Usług Wodno Melioracyjnych i Rekultywacji s.c., ul. Marynarska 27, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105348,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121801,97
Oferta z najniższą ceną: 121801,97 / Oferta z najwyższą ceną: 121801,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1) Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym. 2) Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia realizowanego. 3) Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. 4) Aby prawidłowo wykonać zamówienie podstawowe należy wykonać roboty dodatkowe, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 5) Zamówienie zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy. Poniżej szczegółowe uzasadnienie spełnienia poszczególnych przesłanek pozwalających na zastosowanie trybu zamówienie z wolnej ręki(art. 67 ust 1 pkt. 5 b): Ad. pkt 1. Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym Zamówienie podstawowe realizowane jest na podstawie zawartej umowy nr 136/IM/2010 z dn. 23.06.2010 r. o usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Wisły w km 0+600 w miejscowości Zalesie Gorzyckie, na lewym wale rzeki Łęg w km 1+350, 1+750, 2+100, 2+400, 2+800, 3+100, 5+100 w miejscowościach Gorzyce, Sokolniki, Orliska gm. Gorzyce, wraz z wykonaniem niezbędnych prac projektowych. Zgodnie ze stanem istniejącym, dostawa piasku stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania nie była ujęta w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w załączonym do niej Programie funkcjonalno-użytkowym. Ad. pkt 2. Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50 % wartości zamówienia realizowanego Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50 % wartości zamówienia realizowanego gdyż: - wartość zamówienia dodatkowego wynosi 105 348,93 zł (netto), co stanowi wraz z poprzednio udzielonym zamówieniem dodatkowym (znak 378/IM/2010, wartość 46 445,90 zł) 2,57 % wartości zamówienia realizowanego wynoszącego 5 891 107 zł ( netto) wg umowy Nr 136/IM/2010 z dnia 23.06.2010 r. Ad. pkt 3. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Konieczność wykonania zamówienia zaistniała po wezbraniu w dniach 27-30 lipca 2010 r. Przed trzecim wezbraniem właściwe zagęszczenie byłoby najprawdopodobniej możliwe. Konieczność dostawy piasku dla prawidłowego zagęszczenia materiału, którym zasypano wybój zaistniała w związku z powyższym na skutek sytuacji nieprzewidywalnej (wezbrania powodziowego). Nadzwyczajne zjawisko pogodowe stanowi sytuację niemożliwą do przewidzenia, wskutek której powstała konieczność uzupełnienia materiału ziemnego o dostarczony piasek. Ad. pkt 4. Aby prawidłowo wykonać zamówienie podstawowe należy wykonać roboty dodatkowe, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego W świetle okoliczności, o których mowa wyżej, realizacja zadania podstawowego polegającego m. in. na zagęszczeniu materiału użytego do zabudowy wybojów w km 0+600 prawego wału rzeki Wisły w Zalesiu Gorzyckim na lewym brzegu rzeki Łęg w km 5+100 w miejscowości Orliska jest możliwa tylko po uzupełnieniu gruntu w zasypanym wyboju czystym piaskiem o odpowiedniej granulacji, w ilości 0,07m3 piasku na 1,00m3 zagęszczanego gruntu W tej sytuacji wykonanie robót dodatkowych jest konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania robót dodatkowych. Ad. pkt 5. Zamówienie zostaje udzielone dotychczasowemu WykonawcyUmowa podstawowa jest zawarta z p. Mieczysławem Siemaszkiem i p. Antonim Gancarzem prowadzącymi działalność gospodarczą pod nazwą: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji S.c. Wyżej wymienionemu Wykonawcy zostanie również udzielone zamówienie na roboty dodatkowe.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.