To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Golub-Dobrzyń: Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń.
Numer ogłoszenia: 326990 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310458 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń, Konstancjewo, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6832212, 6832640, faks 056 6832465.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W skład zadania wchodzi: A) Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń - Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni a w szczególności czyszczenie powierzchni podłogowych, czyszczenie i wycieranie metodą półsuchą kurzu i polerowanie powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp., wycieranie na sucho powierzchni zewnętrznych, sprzętów elektronicznych (monitory komp., drukarki, telefony itp.), porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz w środki dezynfekujące i zapachowe, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki na śmieci, wyniesienie śmieci do kontenera zamawiającego, wymiana worków w miarę potrzeb, mycie otworów okiennych (szyb) i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz (polegające na tym iż technika mycia winna być do-stosowana do rodzaju okien). W tym: 1. Codziennie: a) zamiatanie bezpyłowe i sprzątanie na mokro podłóg twardych: 288,50 m2, w tym panele podłogowe 198,29 m2, glazura 71,35 m2 ( korytarze i klatki schodowe wew.), glazura 18,86 m2 (toalety), b) mycie i dezynfekcja toalet środkami zapachowo-dezynfekującymi, posiadające atest PZH (lub inny równoważny, który będzie potwierdzał, iż wyrób, podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko), o przyjemnym zapachu: 4 łazienki, a w tym 4 umywalek, 4 sedesy, 2 pisuary, 2 zlewozmywaki (urządzenia sanitarne, glazura, drzwi, armatura, lustra), c) opróżnianie koszy i wyniesienie śmieci do kontenera Zamawiającego, wymiana worków na śmieci: 20 szt., d) bieżące mycie powierzchni drzwi - 26 szt., poręczy chromowanych, e) bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych: 20 pom., f) uzupełnianie wkładów higienicznych (mydło w płynie do dozowników 4 szt., papier toaletowy 4 szt. do zużycia, kostki sedesowe 4 szt. na okres do zużycia) - wliczone w cenę usługi, g) po zakończeniu sprzątania: zamyka pomieszczenia, klucze zawiesza w skrzynce na klucze, zamyka skrzynkę, klucz przechowuje osoba sprzątająca, załącza sygnalizację alarmową na stan czuwania, sprawdza, czy zamknięte są okna w pomieszczeniach. 2. Okresowo: a) mycie okien drewnianych uchylnych do wewnątrz szt. 43 , w tym 4 łazienkowe, 8 nietypowych, pozostałe 2,10 x 1,40 m oraz pranie firan (27 szt.), 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (wliczone w cenę usługi), b) czyszczenie żaluzji szt. 51 - 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (wliczone w cenę usługi), c) sprzątanie w każdy ostatni w tygodniu dzień roboczy od godz. 14.00 do godz. 15.15 pomieszczeń kasy nadleśnictwa, pomieszczenia serwera, kancelarii tajnej oraz pokoju straży leśnej (panele podłogowe - 33,28 m2), d) sprzątanie archiwum i piwnicy (244,84 m2) w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, e) przygotowanie sali konferencyjnej (50,41 m2) do narad i okazjonalnych spotkań, uzależnione od częstotliwości jej użytkowania przez Zleceniodawcę ale nie częściej niż 4 razy w miesiącu, f) przygotowanie pokoi gościnnych (3 szt.) do pobytu gości oraz sprzątanie uprzednio wymienionych pokoi po ich opuszczeniu uzależnione od częstotliwości ich użytkowania, ale nie częściej niż 4 razy w miesiącu, g) przygotowanie domku letniskowego w Koninie (Elgiszewo 87-408 Ciechocin) do sezonu turystycznego (początek czerwca) oraz sprzątnięcie go po sezonie turystycznym (koniec września), h) terminy zdarzeń wymienionych w pkt a-g należy każdorazowo uzgadniać z sekretarzem nadleśnictwa. B)Utrzymanie terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń: Wykaz prac do wykonania w okresie całego roku wokół siedziby Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń według aktualnych potrzeb: a) Strzyżenie trawników - 0,14 ha, b) Formowanie istniejących żywopłotów - 150 mb., c)Podlewanie w okresach suszy - 0,14 ha, d) Nawożenie nawozami dostarczonymi przez Zamawiającego - 0,14 ha, e) Utrzymanie w należytym porządku terenu wokół siedziby nadleśnictwa (grabienie trawników, porządkowanie parkingu, chodników itp.) - 2,28 ha, f) W okresie zimowym odśnieżanie parkingu i chodników przy siedzibie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń - 325 m2 . Teren do utrzymania zamknięty jest w granicach zaznaczonych kolorem pomarańczowym na dołączonej mapce (załącznik nr 6). C) Dozór obiektów Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń: 1. Wykaz obiektów do dozorowania: Budynek biurowy Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń, Warsztaty, kotłownia oraz garaże, Pojazdy oraz maszyny znajdujące się na placu przy warsztacie, Magazyny i wiata znajdujące się na placu przy Starym Nadleśnictwie. Obiekty do dozorowania zaznaczone są obwódkami koloru pomarańczowego na dołączonej mapce (załącznik nr 7). 2. Formy dozoru: W dniach pracy Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń czterokrotny obchód zewnętrzny w godzinach wieczornych i nocnych obiektów oddanych do dozorowania. W dniach wolnych od pracy w okresie całej doby pięciokrotny obchód zewnętrzny obiektów oddanych do dozorowania. Zawiadomienie odpowiednich służb (policja, straż pożarna) o stwierdzonych nieprawidłowościach (pożar, włamanie itp.). Powiadomienie o nieprawidłowościach wymienionych w powyższym punkcie nadleśniczego. Prowadzenie kontrolki w celu odnotowywania daty i godziny obchodu oraz stwierdzonych w trakcie jego przebiegu uwag..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa Małgorzata Kaliszewska, Konstancjewo 2/2, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130320,00
Oferta z najniższą ceną: 130320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130320,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- Przebudowa drogi w miejscowości Węgiersk
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.