eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Wykonanie drenażu opaskowego, izolacji pionowej i poziomej, suszenie i odgrzybienie ścian podpiwniczenia w części C budynku urzędu, ukształtowanie terenu, chodników i opasek wokół budynku ze spadkiem od budynku oraz renowacja murków przy wjeździe do garażu i kotłowni olejowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Starachowice: Wykonanie drenażu opaskowego, izolacji pionowej i poziomej, suszenie i odgrzybienie ścian podpiwniczenia w części C budynku urzędu, ukształtowanie terenu, chodników i opasek wokół budynku ze spadkiem od budynku oraz renowacja murków przy wjeździe do garażu i kotłowni olejowej.
Numer ogłoszenia: 326966 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Starachowicach , ul. Składowa 33, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2762102, 2762105, faks 0-41 2762129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strachowice.us.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drenażu opaskowego, izolacji pionowej i poziomej, suszenie i odgrzybienie ścian podpiwniczenia w części C budynku urzędu, ukształtowanie terenu, chodników i opasek wokół budynku ze spadkiem od budynku oraz renowacja murków przy wjeździe do garażu i kotłowni olejowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie izolacji pionowej i poziomej ław fundamentowych i ścian fundamentowych segmentu C budynku Urzędu Skarbowego w Starachowicach. Po wykonaniu izolacji pionowej i poziomej ław fundamentowych i ścian fundamentowych należy przystąpić do wykonania opaski drenażowej z systemu rur drenarskich wokół budynku Woda poprzez rury drenażowe będzie odprowadzana do studzienek kanalizacji deszczowej usytuowanych po obu stronach segmentu C budynku. Po wykonaniu prac związanych z zabezpieczeniem zewnętrznych ścian podpiwniczenia segmentu C budynku należy przystąpić do osuszania i usunięcia pleśni i zagrzybień ścian wewnętrznych pomieszczeń usytuowanych w podpiwniczeniu segmentu C polegających na: - usunięciu ze ścian zagrzybiałego tynku, - nawierceniu otworów skierowanych pod kątem 45o do płaszczyzny ściany na głębokość ? grubości muru, - napełnieniu otworów preparatem do osuszania murów metodą iniekcji ciśnieniowej, - zaślepieniu otworów zaprawą uszczelniającą, - wygładzeniu ścian, tynkowaniu i malowaniu ścian. Przy wykonywaniu prac izolacyjnych i odgrzybianiu pomieszczeń w podpiwniczeniu segmentu C budynku, należy brać pod uwagę zalecane środki chemiczne określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania robót będącymi załącznikami Nr 7 i Nr 8 do SIWZ lub innych środków pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych ww dokumentach. 2. Ukształtowaniu terenów i chodników polega na: niwelacji terenów zielonych i prac rozbiórkowych chodników wokół budynku, rozbiórce kostki brukowej i wyprofilowanie terenu ze spadkiem od budynku utwardzeniu terenu płytami typu Meba lub innych równoważnych niż podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż płyty typu MEBA . 3. Renowacji murków przy wjeździe do garażu i kotłowni olejowej polegającą na: skuciu płytek klinkierowych oraz uszkodzonych cegieł, naprawieniu uszkodzonych fragmentów murków, oczyszczeniu i zagruntowaniu podłoża, wyrównaniu podłoża zaprawą cementową i klejem mrozoodpornym, ułożeniu na murkach płytek klinkierowych, wykonaniu daszków dwustronnych na murkach z kształtek ceramicznych.. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące wykonania wyżej opisanych prac przygotowawczych i remontowo - renowacyjnych, opisane są w Załączniku Nr 7 - Projekt budowlany i załączniku Nr 8 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. do SIWZ. Zamawiający zaprasza potencjalnych wykonawców przedmiotowego zamówienia do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu urzędu objętego niniejszym zamówieniem, usytuowanego w Starachowicach przy ul. Składowej 33. Urząd pracuje codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania uprawnienia do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podst. ustawy z dnia 07.07.1994r Prawo Budowlane (tj. Dz. U. Nr 106 poz. 1126 z 2000 r. z późn. zm.) w zakresie kierowania i nadzorowania pracami budowlanymi. Ocena spełnienia warunku nastąpi po złożeniu dokumentów na zasadzie spełnienia/nie spełnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterzę, z podaniem ich wartości, daty, przedmiotu zamówienia i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia na wykonanie prac. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje i dośdczenie do wykonania zamówienia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (umowa o pracę, umowa zlecenie). Ocena spełnia powyższego warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu rozpoczęcia lub zakończenia robót, w związku z wystąpieniem zdarzeń, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikały z winy żadnej ze stron tj. wystąpienie zdarzeń określanych jako siła wyższa, a w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady deszczu, silny wiatr).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starachowice.us.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Starachowicach ul. Składowa 33 pok. Nr 201 (II-gie piętro.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Starachowicach ul. Składowa 33 pok. Nr 101 (I-sze piętro.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.