OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszów: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pszowie - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) w sali gimnastycznej z łącznikiem Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Pszów, do kontaktów: Franciszek Sobala, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, e-mail: Pszow@gminy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pszów, Wiktor Kiermaszek, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 032/455-89-40, fax 032/455-89-40, e-mail: urzad@pszow.pl, www.pszow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pszów, Kordiana Maciączyk, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 032/455-89-40, fax 032/455-89-40, e-mail: zam_pub@pszow.pl, www.pszow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pszowie - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) w sali gimnastycznej z łącznikiem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pszów, ul. Traugutta 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku sali gimnastycznej z łącznikiem realizowaną w ramach termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pszowie, w tym: a)okna-33 szt. (pow. 107,10 m2) b)drzwi-3 szt. (pow. 9,63 m2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót i rysunki stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien posiadać na oferowane produkty wszystkie niezbędne Aprobaty Techniczne lub Deklaracje Zgodności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w pkt II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.08.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Niniejszy przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz. 177 ze zm.), 5)udzielą, na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, minimum 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziau w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie z art. 22 ust 1. ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy jw.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem (wymiana stolarki okiennej) i wartością (minimum 50% wartości zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz wskazujący kierownika robót. 2. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 5. W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania i wspólnie spełniali pozostałe warunki określone w ogłoszeniu. Do oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oznacza to, że musi ono jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi oraz precyzować zakres umocowania i wykazywać pełnomocnika. Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. Wobec spółki cywilnej biorącej udział w przetargu będą stosowane przepisy art.23 ustawy. Artykuł ten mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika. Bez tego spółka cywilna nie może ubiegać się o zamówienie. Nie wystarczy więc umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pszow.bip.info.pl/index.php?idmp=100&r=r. Opłata: Warunki i sposób płatności: Ponadto, na wniosek Wykonawcy, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 10:30, sala konferencyjna Urzędu Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Choszczno
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.