eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Płock: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku
Numer ogłoszenia: 326922 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Kierunek studiów - Filologia/Ekonomia/Pedagogika Specjalność - Filologia angielska/Finanse i rachunkowość Przedsiębiorstw, Finanse Publiczne i Administracja (grupa łączona) Część 1 Przeprowadzenie 180 godzin zajęć przedmiotu Lektorat języka rosyjskiego w formie: -ćwiczeń (60 godzin), zakończonych egzaminem końcowym B2 - III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ IV semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne Instytut Nauk o Zdrowiu Kierunek studiów - Pielęgniarstwo Część 2 Przeprowadzenie 72 godzin zajęć przedmiotu Podstawy Pielęgniarstwa w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem, I rok studiów/ I semestr, studia stacjonarne Część 3 Przeprowadzenie 51 godzin zajęć przedmiotu Fizjologia w formie: -ćwiczeń (15 godzin), zakończonych zaliczeniem - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne. -ćwiczeń (36 godzin), zakończonych zaliczeniem - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne. Część 4 Przeprowadzenie 14 godzin zajęć przedmiotu Radiologia w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne. Część 5 Przeprowadzenie 9 godzin zajęć przedmiotu Radiologia w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne. Część 6 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 7 Przeprowadzenie 120 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie ćwiczeń zakończonych zaliczeniem, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 8 Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Promocja zdrowia psychicznego w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 9 Przeprowadzenie 80 godzin zajęć przedmiotu Badanie fizykalne w formie ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną, II rok studiów/semestr III - studia stacjonarne. Część 10 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć przedmiotu Pediatria w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną, II rok studiów/semestr III - studia stacjonarne. Część 11 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Pielęgnowanie niepełnosprawnych w formie wykładów, zakończonych egzaminem - III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne Część 12 Przeprowadzenie 41 godzin zajęć przedmiotu Psychiatria w formie: -wykładów (26 godzin), zakończonych zaliczeniem z ocenę, III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne -wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z ocenę, II rok studiów/ III semestr - studia niestacjonarne Kierunek studiów - Kosmetologia Część 13 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Ochrona własności intelektualnej w formie: -wykładów (10 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne -ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne Część 14 Przeprowadzenie 90 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie: -wykładów (15 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne -ćwiczeń (75 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 15 Przeprowadzenie 225 godzin zajęć przedmiotu Biochemia w formie: -wykładów (15 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne -ćwiczeń (90 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. -ćwiczeń (120 godzin) zakończonych egzaminem, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne. Część 16 Przeprowadzenie 120 godzin zajęć przedmiotu Nowoczesne metody aktywności ruchowej/Modelowanie sylwetki w formie: -wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (105 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne Część 17 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Promocja zdrowia psychicznego w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów, semestr I - studia stacjonarne. Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych Kierunek studiów - Pedagogika Specjalność - Pedagogika sądowa z mediacją Część 18 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu psychologia i pedagogika sądowa w formie wykładów, zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr I - studia stacjonarne Część 19 Przeprowadzenie 60 godzin (30 godzin x 2 grupy) zajęć przedmiotu psychologia i pedagogika sądowa w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr I - studia stacjonarne Część 20 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu wybrane problemy prawa rodzinnego, opiekuńczego i karnego w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne Część 21 Przeprowadzenie 60 godzin (30 godzin x 2 grupy) zajęć przedmiotu Diagnozowanie i opiniowanie psychopedagogiczne w sprawach rodzinnych, nieletnich i karnych w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne Kierunek studiów - Pedagogika Specjalność - Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną Część 22 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu diagnostyka i programowanie postdiagnoztyczne w resocjalizacji w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 23 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 24 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Metodyka oddziaływań profilaktycznych i resocjalizacyjnych w formie wykładu, zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne. Część 25 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Socjoterapia w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 26 Przeprowadzenie 90 godzin zajęć przedmiotu Resocjalizacja w środowisku otwartym i zamkniętym w formie: -konwersatorium (60 godzin - 30 godzin x 2 grupy), zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr V - studia stacjonarne -konwersatorium (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr V - studia niestacjonarne. Część 27 Przeprowadzenie 75 godzin zajęć przedmiotu Profilaktyka uzależnień w formie: -konwersatorium (60 godzin - 30 godzin x 2 grupy), zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne -konwersatorium (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr VI - studia niestacjonarne. Część 28 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Praca resocjalizacyjno-terapeutyczna z osobami uzależnionymi w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, trzeci rok studiów, semestr VI - studia niestacjonarne Część 29 Przeprowadzenie (60 godzin 30 godzin x 2 grupy) zajęć przedmiotu Resocjalizacja w środowisku otwartym i zamkniętym w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne Kierunek studiów - Pedagogika - studia drugiego stopnia Specjalność - Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią Część 30 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu diagnoza i programowanie postdiagnostyczne w resocjalizacji w formie: - wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne - konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne - wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne - konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne. Część 31 Przeprowadzenie (30 godzin 15 godzin x 2 grupy) zajęć przedmiotu Praca terapeutyczna z uzależnionymi w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Kierunek studiów - Filologia, Ekonomia, Pedagogika, Matematyka, Informatyka, Kosmetologia Część 32 Przeprowadzenie 105 godzin (3 grupy x 25 godzin, 1 grupa x 30 godzin) zajęć przedmiotu Wychowanie fizyczne w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem na ocenę - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł zawodowy magistra filologii rosyjskiej -minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w uczelni wyższej w nauczaniu języka rosyjskiego, -doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji zgodnej z Krajowymi Ramami Kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego, - łatwość nawiązywania kontaktu z młodzieżą dla części 2 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -prawo wykonywania zawodu pielęgniarki - tytuł minimum licencjata pielęgniarstwa - tytuł minimum mgr zdrowia publicznego -minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie - specjalizacja z pielęgniarstwa epidemiologicznego. Publikacje będą mile widziane. dla części 3 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -prawo wykonywania zawodu lekarza, -minimum tytuł lekarza, -minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza, -doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu, -minimum 3 lata stażu pracy, Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 4 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - prawo wykonywania zawodu lekarza, -minimum tytuł lekarza specjalisty w zakresie radiologii - minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza, dla części 5 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - prawo wykonywania zawodu lekarza, -minimum tytuł lekarza specjalisty w zakresie chirurgii - minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza, dla części 6 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - minimum tytuł naukowy doktora - minimum tytuł mgr psychologii - minimum 5 lat stażu pracy Publikacje tematyczne oraz doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu będą mile widziane. dla części 7 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki - tytuł minimum mgr pielęgniarstwa - czteroletnie szkolenie podyplomowe z zakresu psychoterapii - minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie -doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 8 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki - tytuł minimum mgr pielęgniarstwa - czteroletnie szkolenie podyplomowe z zakresu psychoterapii. -minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie - doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 9 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki - minimum tytuł mgr pielęgniarstwa - minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie - specjalizacja w dziedzinie Pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki - staż pracy w systemie ratownictwa medycznego i/lub oddziale intensywnej terapii - doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu Publikacje będą mile widziane. dla części 10 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - prawo wykonywania zawodu lekarza -tytuł lekarza specjalisty w dziedzinie pediatrii - minimum 10 lat stażu pracy w pediatrii - doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu. Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 11 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -prawo wykonywania zawodu pielęgniarki -minimum wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pielęgniarstwa -minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki -minimum 3 lata stażu pracy w opiece długoterminowej - kurs kwalifikacyjny dla pielęgniarek środowiskowych/rodzinnych - doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 12 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -prawo wykonywania zawodu lekarza, -tytuł lekarza specjalisty w zakresie psychiatrii, -minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii, -doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu, Publikacje tematyczne w zakresie psychiatrii będą mile widziane. dla części 13 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - minimum tytuł mgr prawa - minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie prawnika Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 14 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - minimum tytuł naukowy doktora - tytuł mgr psychologii - minimum 5 lat stażu pracy dla części 15 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - tytuł naukowy doktora nauk medycznych w zakresie biologii medycznej - minimum 5 lat stażu pracy; - doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu; Publikacje tematyczne będą mile widziane dla części 16 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: - tytuł mgr fizjoterapii - tytuł minimum doktora nauk o kulturze fizycznej -minimum 5 lat stażu pracy w rehabilitacji Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 17 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -prawo wykonywania zawodu pielęgniarki -tytuł minimum mgr pielęgniarstwa -czteroletnie szkolenie podyplomowe z zakresu psychoterapii -minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie -doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu Publikacje tematyczne będą mile widziane. dla części 18 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -minimum tytuł mgr prawa - minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej dla części 19 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -minimum tytuł mgr prawa - minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej dla części 20 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -minimum tytuł mgr prawa - minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej dla części 21 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -minimum tytuł mgr prawa - minimum 1 rok udziału w szkoleniach z zakresu prawa, psychologii i psychiatrii sądowej dla części 22 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 23 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 24 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 25 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 26 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł minimum mgr pedagogiki - minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu: resocjalizacja - ukończone studia podyplomowe/kursy dotyczące profilaktyki uzależnień, negocjacji policyjnych, pracy na rzecz rodziny -doświadczenie w kierowaniu zespołem wychowawców w zakresie pracy z nieletnimi sprawcami czynów karalnych dla części 27 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł minimum mgr pedagogiki - minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu: resocjalizacja - ukończone studia podyplomowe/kursy dotyczące profilaktyki uzależnień, negocjacji policyjnych, pracy na rzecz rodziny -doświadczenie w kierowaniu zespołem wychowawców w zakresie pracy z nieletnimi sprawcami czynów karalnych dla części 28 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł minimum mgr z przygotowaniem pedagogicznym -minimum 5lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym - udział w konferencjach/szkoleniach z zakresu edukacji przywięziennej/resocjalizacji - doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze słuchaczami szkół przywięziennych -doświadczenie w pracy ze skazanymi dla części 29 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł minimum mgr z przygotowaniem pedagogicznym -minimum 5lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym - udział w konferencjach/szkoleniach z zakresu edukacji przywięziennej/resocjalizacji - doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze słuchaczami szkół przywięziennych -doświadczenie w pracy ze skazanymi dla części 30 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł doktora pedagogiki, specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka, proksemika -minimum 5 lat prowadzenia zajęć z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, diagnostyki resocjalizacyjnej, metodyki wychowania resocjalizacyjnego, patologii, więziennictwa -minimum 3 publikacje z dziedziny resocjalizacyjnej i penitencjarnej dla części 31 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -tytuł minimum mgr z przygotowaniem pedagogicznym -minimum 5lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym - udział w konferencjach/szkoleniach z zakresu edukacji przywięziennej/resocjalizacji - doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze słuchaczami szkół przywięziennych -doświadczenie w pracy ze skazanymi dla części 32 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada: -studia magisterskie jednostopniowe ( 4-letnie) ukończone na Akademii Wychowania Fizycznego lub dwustopniowe ( I i II stopień ukończone na Akademii Wychowania Fizycznego ) w trybie stacjonarnym -doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego w szkolnictwie co najmniej na poziomie ponadgimnazjalnym - minimum 8 lat.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 2)Pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona notarialnie osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi patrz Rozdział III pkt 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a)zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b)zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, c)zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy d)przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego, e)obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny, podanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. f)aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, g)terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: -zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, -zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2,pok.B 119.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok.202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Studia niestacjonarne tzw.pomostowe - pn.Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych - współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - dotyczy części nr 12 w zakresie przedmiotu zamówienia: -mgr Anna Borkowska - Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, tel. 24 366 54 00 wew.206 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 1 -dr n.med. Mariola Głowacka - Instytut Nauk o Zdrowiu, tel. 24 366 54 00 wew.131 lub 723-678-817 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 2-17 -dr Kinga Przybyszewska - Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych, tel. 609 553 646 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 18-31 -mgr Ewelina Jodłowska-Niemiec - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu, tel. 24 366 54 09 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. części 32 -mgr Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów, tel. 24 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy Uczelni w zakresie proceduralnym i formalnym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.