eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubowidz › budowa Strażnicy OSP w Lubowidzu gm. Lubowidz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32686

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubowidz: budowa Strażnicy OSP w Lubowidzu gm. Lubowidz Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lubowidz, do kontaktów: Stanisław Drążewski - Sekretarz Gminy, ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552, fax 023 6582078 w. 20, e-mail: uglubowidz@osinfor.ciechanow.ids.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): uglubowidz@box.ids.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zadania publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Strażnicy OSP w Lubowidzu gm. Lubowidz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: LUBOWIDZ. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budynek strażnicy zlokalizowany jest w centrum Lubowidza w sąsiedztwie istniejącego budynku Urzędu Gminy w niewielkiej odległości od szkoły i kościoła . Wokół znajdują się zabudowania mieszkalne w większości typu zagrodowego. Aktualnie działka jest niezabudowana i nie zadrzewiona. Budynek zaprojektowano w kształcie litery L z wejściem w narożniku. Narożnik będący wieżą i jednocześnie hallem wejściowym jest łącznikiem pomiędzy skrzydłami z których jedno stanowi zespół OSP ( garaże, pomieszczenia dla załogi straży itp. ) zaś drogie ramie jest zespołem sali wielofunkcyjnej wraz z zapleczem, która umożliwia organizowanie imprez typu wesela, zabawy taneczne itp. Wysokość pomieszczeń ; sala wielofunkcyjna, taneczna i garaże - 4 m pomieszczenia produkcyjne - 3,3 m pomieszczenia magazynowe i socjalne - 2,5 m Powierzchnia zabudowy budynku - 848,25 m² Powierzchnia użytkowa - 1037,61 m² Kubatura budynku - 6251,2 m³ Ławy i stopy fundamentowe wylewne żelbetowe. Ściany zewnętrzne trzywarstwowe wykonane z pustaka 24 cm, ocieplenia styropianem grubości 10 cm, szczelina wentylacyjna 3 cm i ścianka elewacyjna wykonana z cegły pełnej grubości 6,5 cm warstwą tynku wapienno-cementowego kat. III. Strop nad parterem prefabrykowany typu TERIVA II grubości 34 cm o rozpiętości 22 cm z betonu B 25 zbrojony stalą A III ( 34 GS ) . Konstrukcja więźby dachowej mieszana nad salą wielofunkcyjną stalowa w pozostałej części drewniana. Dach pokryty dachówką blaszaną na pełnym deskowaniu. Ścianki działowe wykonane z cegły dziurawki na kl. 10 na zaprawie cementowo-wapiennnej M5. Podłogi i posadzki ; komunikacja - gres minimum IV klasy ścieralności schody i spocznik - gres minimum IV klasy ścieralności łazienki - terakota kuchnia - terakota lub gres sala wielofunkcyjna - parkiet Stolarka okienna - PCV Stolarka drzwiowa - PCV Instalacja c.o. i c.t. Zasilana będzie z kotłowni opalanej ekogroszkiem - parametry wody - 90/70 ºC. Przyłącze wodociągowe wykonane z rur PP. Kanalizacja deszczowa z rur PVC o zwiększonej wytrzymałości na zgniatanie. Studnie rewizyjne na sieci kanalizacyjnej można wykonać z kręgów betonowych lub z wykorzystaniem elementów z PVC. Kanalizacja sanitarna odprowadzona do szamba o pojemności 20 m³. Wentylacja ; Część biurowa i garażowa zostały wyposażone w wentylację naturalną, natomiast część wielofunkcyjna w wentylację mechaniczną. Wentylację zaprojektowano za pomocą programu \ Wentyle \ firmy TOMICAL. Do nawiewu zastosowano centralę VTS CLIMA. Do wyciągu dobrano wentylatory dachowe firmy UNIWERSAL. Drogi , chodniki i parkingi wykonane z betonowej kostki brukowej. Instalację elektryczną obejmuje przyłącze elektroenergetyczne do zasilania obiektu, instalacje wewnętrzne, oświetlenie terenu, instalacja odgromowa, ochrony przepięć, uziemień i połączeń wyrównawczych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2.Oświadczenie Wykonawcy , że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy 3. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W przypadku Wykonawców zagranicznych dokument ten winien być przetłumaczony na język polski przez tłumacza przysięgłego oraz poświadczony przez polską placówkę konsularna, stosownie do obowiązujących przepisów. 4. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, dotowania nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert). 5 Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowanie nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert). 6.Aktualną informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 7. Sprawozdanie finansowe za rok 2006 (bilans i rachunek zysków i strat), a w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. 8. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami) wraz z zobowiązaniem do współpracy od osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy (lub podwykonawcy). 9. Dane o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzone wykazem robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem niniejszego zamówienia (lub części powierzonej podwykonawczy) wraz z referencjami od poprzednich inwestorów. 10. Wykaz podwykonawców wraz ze zobowiązaniem podwykonawców do współpracy 11. Wykaz podstawowych maszyn i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia 12. Informację z Banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13. Kosztorysy ofertowe. 14. Wypełniony \Wykaz stawek i narzutów\ 15. Zbiorcze zestawienie kosztów 16. Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy. 17. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wysokość pomieszczeń ; sala wielofunkcyjna, taneczna i garaże - 4 m pomieszczenia produkcyjne - 3,3 m pomieszczenia magazynowe i socjalne - 2,5 m Powierzchnia zabudowy budynku - 848,25 m² Powierzchnia użytkowa - 1037,61 m² Kubatura budynku - 6251,2 m³ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 30.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Cena - 100 % Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena 100 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy / formularz stanowi załącznik do SIWZ /. 2.Oświadczenie Wykonawcy , że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy 3. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W przypadku Wykonawców zagranicznych dokument ten winien być przetłumaczony na język polski przez tłumacza przysięgłego oraz poświadczony przez polską placówkę konsularna, stosownie do obowiązujących przepisów. 4. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, dotowania nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert). 5 Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowanie nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert). 6.Aktualną informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniejniż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 7. Sprawozdanie finansowe za rok 2006 (bilans i rachunek zysków i strat), a w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. 8. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami) wraz z zobowiązaniem do współpracy od osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy (lub podwykonawcy). 9. Dane o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzone wykazem robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem niniejszego zamówienia (lub części powierzonej podwykonawczy) wraz z referencjami od poprzednich inwestorów. 10. Wykaz podwykonawców wraz ze zobowiązaniem podwykonawców do współpracy 11. Wykaz podstawowych maszyn i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia . 12. Informację z Banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13. Kosztorysy ofertowe. 14. Wypełniony \Wykaz stawek i narzutów\ 15. Zbiorcze zestawienie kosztów 16. Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy. 17. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uglubowidz.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.07.2007, godzina 10:10, Urząd Gminy w Lubowidzu - ul. Zielona 10 - pokój nr 7 - I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej ( brutto ). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.